Re: Umbrella Corps
16Inderdaad, je hebt gelijk maar de origins is de collectie van hd Remaster van RE1 en RE0. RE2 komt binnen enkele jaren uit.
Dan had ik het inderdaad daar overdividedx11 wrote:Inderdaad, je hebt gelijk maar de origins is de collectie van hd Remaster van RE1 en RE0. RE2 komt binnen enkele jaren uit.
Dat wil ik ook, want anders zat ik ook uit te kijken naar deze game, nu is het gewoon nog interessant om te volgen, om te zien wat eruit komt voor andere RE games.dividedx11 wrote:Ok, das een feit. Ze moeten er gvd een SP aan toevoegen
Dat zal inderdaad nog een tijdje duren, aangezien die nu nog maar opgestart is. Twas geen aankondiging gelijk normaal dus waar de game al grotendeels af is.Mr.Wolf wrote:Dan had ik het inderdaad daar overdividedx11 wrote:Inderdaad, je hebt gelijk maar de origins is de collectie van hd Remaster van RE1 en RE0. RE2 komt binnen enkele jaren uit.Wow en dat is echt nog lang
Mja, tof misschien. Leuk om er naar uit te kijken maar minder leuk voor je portemonneedividedx11 wrote:Zou nog tof zijn als er van die origins collectie ook nog een special edition komtmaar nu back on topic
Het begint ier verwarrend te worden hé.dividedx11 wrote:Heb je het over de fysieke editie van RE1 remaster? En was er daarvan dan een CE? Of heb je het over de origins collectie?

Een fysieke disc zou je dan moeten importeren, en tis dan in het japans, dus veel ben je er niet mee tenzij voor je verzameling.dividedx11 wrote:Inderdaad, was wat verwarrend. Ik wist van de fysieke disc en was van plan deze te kopen tot ik hoorde van de origins collection. Wist wel niet dat er ook een CE van was, hopelijk krijgen we nu ook eens iets...
Importeren is geen probleem, en dat de box in het japans is zou ik niet zo erg vinden. De japanse versie is overigens ook in het engels te spelen.Captain Witwicky wrote:Een fysieke disc zou je dan moeten importeren, en tis dan in het japans, dus veel ben je er niet mee tenzij voor je verzameling.dividedx11 wrote:Inderdaad, was wat verwarrend. Ik wist van de fysieke disc en was van plan deze te kopen tot ik hoorde van de origins collection. Wist wel niet dat er ook een CE van was, hopelijk krijgen we nu ook eens iets...
Hetzelfde gebeurde met Resident Evil Revelations 2 trouwens = CE in Japan (en DMC4: SE)
Ik weet niks van importeren in feite, dus nooit gedacht dat het ook in het Engels speelbaar zou zijn. Waarvan zou je het importeren?dividedx11 wrote:Importeren is geen probleem, en dat de box in het japans is zou ik niet zo erg vinden. De japanse versie is overigens ook in het engels te spelen.Captain Witwicky wrote:Een fysieke disc zou je dan moeten importeren, en tis dan in het japans, dus veel ben je er niet mee tenzij voor je verzameling.dividedx11 wrote:Inderdaad, was wat verwarrend. Ik wist van de fysieke disc en was van plan deze te kopen tot ik hoorde van de origins collection. Wist wel niet dat er ook een CE van was, hopelijk krijgen we nu ook eens iets...
Hetzelfde gebeurde met Resident Evil Revelations 2 trouwens = CE in Japan (en DMC4: SE)
Naar Japan? Bij wat voor job is dat?dividedx11 wrote:Play asia ofzo, maar ga het nu niet meer doen hoor, en zou anders ook wel een tijdje gewacht hebben want is nu omgerekend toch nog zo'n 45 euro om te importeren... Maar mn vader moet binnenkort wel eens naar Japan dus zou het aan hem gevraagd hebben, maar nu is het dus niet meer nodig.
Tzal alvast geen job zijn die niet leuk isdividedx11 wrote:Huh een best leuke jobgeen idee of ik hem zou vinden maar zou ook wel graag eens baar Japan gaan