Re: PlayStation 5
152Niet verkeerd, die eerste editie (fat) playstation moet altijd weer een ietwat unieke/speciale vormfactor hebben voordat ze een wat neutralere slim maken.Marty wrote:NIeuw model ps5 gelekt:
En toch is ie nog aardig in lijn met de ps4slim en ps4pro.
154Niet het mooiste design inderdaad (lijkt me eerder iets voor Xbox gezien de X-vorm), maar als de specs kloppen.... Ultimate backwards compatibility als meest uit het oog springende voor mij.
Ruler zal wel in z'n nopjes zijn als klopt dat GT7 inderdaad launch titel is.
Ruler zal wel in z'n nopjes zijn als klopt dat GT7 inderdaad launch titel is.
158komop, kappen met die geintjesSora_Lizard wrote:Waar hebben jullie het toch over?
159Dat zou ik ook wel een leuke functie vinden, dan kan ik een PS5 kopen om mijn PS3-backlog weg te werkenElexus wrote:Als de PS5 backwards compatibel wordt met PS3 games, ga ik gillen.
160Heb ik hier gemist. Maar als dat waar zou zijn.. Dan ga ik waarschijnlijk zo snel mogelijk een PS5 moeten bemachtigen. GT7 op launch, dan zou het de eerste keer zijn dat ik een nieuwe console op release koop. Meestal wacht ik eventjes. Hoop dat ze dit bevestigen. Maar Polyphony Digital kennende zouden ze nu minder dan een jaar voor release van GT7 toch al héél ver moeten staan met de game. Maar dan werken ze echt wel top secret want er is praktisch nog geen info naar buiten gekomen over de game...paveman wrote: Ruler zal wel in z'n nopjes zijn als klopt dat GT7 inderdaad launch titel is.
Backwards compatibility voor alle PS consoles lijkt mij fantastisch. Vraag is alleen hoe ze dit gaan implementeren? Via de PS Now functie? Aangezien die belangrijker wordt lees ik.. Gaan we disc versies kunnen afspelen op de PS5? Of zullen we eerst digitaal moeten aankopen in de Store? Ik vraag het mij af...
161Dat had ik goed ingeschat dus...
De backwards compatibility waar over gesproken wordt gaat om het afspelen van de discs. Punt blijft dat het natuurlijk (nog) niet bevestigd is door Sony zelf.
De backwards compatibility waar over gesproken wordt gaat om het afspelen van de discs. Punt blijft dat het natuurlijk (nog) niet bevestigd is door Sony zelf.
162Nee, niet specifiek over de PS5 maar wel een lezenswaardig artikel dat het hart van elke PlayStation Fan goed zal doen.
https://www.ad.nl/tech/playstation-de-k ... ~a47a8f88/
https://www.ad.nl/tech/playstation-de-k ... ~a47a8f88/
163Uit het artikel die sora geplaatst heeft:
De zomer stopt natuurlijk in september, dus zou oktober een goede maand kunnen zijn voor de release van de ps5Sony werkt inmiddels aan de vijfde generatie van zijn kroonjuweel, die rond de zomer van 2020 moet verschijnen.
164Of: Neem een tech artikel op een algemene nieuwssite niet te letterlijk... Al zou dit in samenwerking zijn met tweakersMarty wrote:Uit het artikel die sora geplaatst heeft:De zomer stopt natuurlijk in september, dus zou oktober een goede maand kunnen zijn voor de release van de ps5Sony werkt inmiddels aan de vijfde generatie van zijn kroonjuweel, die rond de zomer van 2020 moet verschijnen.