Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
152I know. Kben benieuwd wat hij er van vindt. Ik heb er nog wat op gespeeld. Tis n leuk spel maar moeilijk, echt zeer moeilijk. Ik ga constant dood.dividedx11 wrote:Tegen het eind van dit weekend zal sanity een review uitbrengen van dit spel, reviewcopy gehad, en sanity is ook zeer hard onder de indrukMaxidomino wrote:Shovel Knight!
Al een uurtje op gespeeld en tis echt een leuk spel.
153Mocht je ergens een goedkope wheelstand vinden... let me knowtichke wrote:Nu nog de wheelstand vinden:
En nu nog wachten op Project Cars Voor €249 in de koningsdagdeal van Redcoon (had de ene laatste)
Zag hem vanochtend al staan, even goed over nagedacht en maar aangeschaft. en dus net op tijd
154Grrr amaai zeg iedereen begint hier sturen te kopen zeg!! Fantastische aankopen Tichke en Marty! Laat mss jullie wheelstand ook nog eens zien hier.
155dat is een ferme jaapMarty wrote:Mocht je ergens een goedkope wheelstand vinden... let me knowtichke wrote:Nu nog de wheelstand vinden:
En nu nog wachten op Project Cars Voor €249 in de koningsdagdeal van Redcoon (had de ene laatste)
Zag hem vanochtend al staan, even goed over nagedacht en maar aangeschaft. en dus net op tijd
156Stuur ontvangen en op moment zit ie aan mn tafel vast, wat niet echt optimaal is. dus daarom ook deze wheelstand besteld:
157vandaag de stand ontvangen, straks eens testenMarty wrote:Stuur ontvangen en op moment zit ie aan mn tafel vast, wat niet echt optimaal is. dus daarom ook deze wheelstand besteld:
Veel plezier alvast! (voeg me maar toe op PSN )
PSN tichke
158Ziet eruit als een soort fitness toestelMarty wrote:Stuur ontvangen en op moment zit ie aan mn tafel vast, wat niet echt optimaal is. dus daarom ook deze wheelstand besteld:
159Als je meerdere uren achtereen met een racestuur met force feedback speelt dan is het ook een fitness workout.Toon8 wrote:Ziet eruit als een soort fitness toestelMarty wrote:Stuur ontvangen en op moment zit ie aan mn tafel vast, wat niet echt optimaal is. dus daarom ook deze wheelstand besteld:
160I confirm ... heb nog zeer aan mijn polsen van gisteren een uur of 3 te racenBozeGozerXrd wrote:Als je meerdere uren achtereen met een racestuur met force feedback speelt dan is het ook een fitness workout.
PSN tichke
163Resident Evil sales: en net nu ik net niet genoeg centjes heb voor alles en de game aan het spelen ben (toeval?), maar toch genoeg op dit moment voor het volgende:
7 nieuwe levels in Mercenaries.
7 nieuwe levels in Mercenaries.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2