Re: Welke serie volg je momenteel?

1531
Stranger Things op Netflix volledig gebinged. Een kameraad bleef maar zeggen dat dit super gaaf was dus ik wou het wel eens zien.

Moet zeggen dat ik wel onder de indruk was. Goed verhaal en personages. Leuk om de kinderen te zien opgroeien. Milly Bobby Brown is een goede actrice en zeer natuurlijk dus niet lelijk. Goed acteerwerk van de andere cast. Ik herkende direct het hoofdpersonage van die nieuwe AITD game uit trailers. Het 4e seizoen is wel zeer science fiction maar dat kan je verwachten mooie beelden wel. S5 komt dit jaar dus dat wil ik ook wel zien.

Ondertussen al aan S2 van de Vlaamse serie Arcadia. Mooie futuristische landschappen zoals het Meer van Gileppe of Sahara in Lommel. Had wat mindere reacties gehoord en had nog eens zin in iets Vlaams/Nederlands dus ik wil het een kans geven en het bevalt me wel.

De laatste NL dingen die ik gezien heb waren alles omtrent Undercover en dan de twee films van Ferry. Zeer goed. Die Lammers is een goede acteur met dat lekker vettige criminele Hollandse accent/stem. Ik lach me te pletter met de kwade scheld tirade scenes.

Image

1532
RoyVdW wrote: 19 Mar 2025 22:18 Stranger Things op Netflix volledig gebinged. Een kameraad bleef maar zeggen dat dit super gaaf was dus ik wou het wel eens zien.

Moet zeggen dat ik wel onder de indruk was. Goed verhaal en personages. Leuk om de kinderen te zien opgroeien. Milly Bobby Brown is een goede actrice en zeer natuurlijk dus niet lelijk. Goed acteerwerk van de andere cast. Ik herkende direct het hoofdpersonage van die nieuwe AITD game uit trailers. Het 4e seizoen is wel zeer science fiction maar dat kan je verwachten mooie beelden wel. S5 komt dit jaar dus dat wil ik ook wel zien.

Ondertussen al aan S2 van de Vlaamse serie Arcadia. Mooie futuristische landschappen zoals het Meer van Gileppe of Sahara in Lommel. Had wat mindere reacties gehoord en had nog eens zin in iets Vlaams/Nederlands dus ik wil het een kans geven en het bevalt me wel.

De laatste NL dingen die ik gezien heb waren alles omtrent Undercover en dan de twee films van Ferry. Zeer goed. Die Lammers is een goede acteur met dat lekker vettige criminele Hollandse accent/stem. Ik lach me te pletter met de kwade scheld tirade scenes.
Het frustrerende bij Stranger Things is als je het al van het begin volgt en er telkens meerdere jaren tussen de seizoenen zit. Ik vond seizoen 4 absoluut top, maar kijk ook niet meer zo hard uit naar seizoen 5 omdat het gewoon weer te lang geleden is :p

Ik ben nu naar Adolescence aan het kijken op Netflix. Een miniserie over een 13 jarige jongen die opgepakt wordt wegens verdenkingen van moord. Elke aflevering is gefilmd in een enkel shot en dat spreekt mij altijd enorm aan!
Image

1533
RoyVdW wrote: 19 Mar 2025 22:18Ondertussen al aan S2 van de Vlaamse serie Arcadia. Mooie futuristische landschappen zoals het Meer van Gileppe of Sahara in Lommel. Had wat mindere reacties gehoord en had nog eens zin in iets Vlaams/Nederlands dus ik wil het een kans geven en het bevalt me wel.
Ik heb nu 4 van de 8 afleveringen van seizoen 2 gezien en vind het algemeen wel goed, maar bij momenten absurd snel en iedereen die plots makkelijk met iedereen lijkt te kunnen spreken. De trage opbouw en spanning van seizoen 1 zijn er precies wat uit en het is niet meer zo logisch, maar ik kijk toch uit naar de laatste 4 afleveringen :)

1534
Dood spoor afgekeken. Ben een beetje - pun intended - op mijn honger blijven zitten. Samenhang plot was al van minuut één duidelijk en teveel drama rond de "gave" van het hoofdpersonage vanuit zijn omgeving. Of toch te veel ten opzichte van de humor die ze erin willen stoppen. Had dan liever ofwel meer humor gehad ofwel meer serieux met diepgang. DIt was zo'n beetje vis noch vlees.
Image

1535
@met0t0 Dat klopt over de snelheid. Het is jammer dat ze alles proberen te proppen in 8 episodes. S2 had gerust langer kunnen zijn of een S3 eraan klampen. Het voordeel is dat het niet uitgemolken is en het een strakke serie is die dan ook stopt na 2 seizoenen. Het verhaal is rond en heb nergens iets gezien dat er een S3 zou komen.

Dood Spoor zegt me niks. Eerste episode gezien en totaal geen behoefte om verder te zien. Hoewel ik Van den Begin wel steeds een goeie acteur vind spreekt dit concept me niet aan.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

1536
Gisterenavond de laatste aflevering gezien van Daredevil: Born Again
De beste MCU disney+ serie die ik al gezien heb denk ik. Zeker de laatste aflevering. Ook de meest geweldadige en brutale MCU productie die er al geweest is. De laatste aflevering had zelfs een scene die in de buurt kwam van de Saw films :p
Image

1537
Mr.Wolf wrote: 17 Apr 2025 20:29 Gisterenavond de laatste aflevering gezien van Daredevil: Born Again
De beste MCU disney+ serie die ik al gezien heb denk ik. Zeker de laatste aflevering. Ook de meest geweldadige en brutale MCU productie die er al geweest is. De laatste aflevering had zelfs een scene die in de buurt kwam van de Saw films :p
Zeker terug wat nodig is om het MCU op het juiste pad te brengen. Ik vond de soort machteloosheid die leidde tot het excessieve geweld vooral goed in beeld gebracht. Topkeuze als acteur voor Daredevil en Kingpon overigens. Blij dat ze geen nieuwe gepakt hebben!
Image

1538
Sanity penguin wrote: 17 Apr 2025 22:45
Mr.Wolf wrote: 17 Apr 2025 20:29 Gisterenavond de laatste aflevering gezien van Daredevil: Born Again
Zeker terug wat nodig is om het MCU op het juiste pad te brengen. Ik vond de soort machteloosheid die leidde tot het excessieve geweld vooral goed in beeld gebracht. Topkeuze als acteur voor Daredevil en Kingpon overigens. Blij dat ze geen nieuwe gepakt hebben!
En zeker Jon Bernthal als punisher niet vergeten! Die vind ik gewoon top.
Het zijn zo de street level verhalen die ik wat begon te missen bij Marvel. Niet alles moet nu multiverse of grootschalig zijn.
Ook de rechtzaak afleveringen vond ik spannend, ook al zat er weinig actie in.
Volgende serie die uitkomt is Ironheart, maar daar heb ik precies zelf een minder gevoel bij :p
Image

1539
Door de Star Wars hype van de afgelopen weken toch besloten om eindelijk eens naar Star Wars: The Clone Wars te kijken, en nadien ook alle overige animated series (Rebels, Bad Batch, Tales of...). We zitten momenteel ergens in seizoen 2. Niet elke aflevering is even kwalitatief, maar ik vind het best ontspannend en leuk om de extra achtergrond informatie op te kunnen nemen. Benieuwd wat de verdere seizoenen brengen!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

1540
dividedx11 wrote: 29 May 2025 12:01 Door de Star Wars hype van de afgelopen weken toch besloten om eindelijk eens naar Star Wars: The Clone Wars te kijken, en nadien ook alle overige animated series (Rebels, Bad Batch, Tales of...). We zitten momenteel ergens in seizoen 2. Niet elke aflevering is even kwalitatief, maar ik vind het best ontspannend en leuk om de extra achtergrond informatie op te kunnen nemen. Benieuwd wat de verdere seizoenen brengen!
Er komen nog arcs aan binnen the clone wars die spectaculair zijn qua story telling!
Image

1541
dividedx11 wrote: 29 May 2025 12:01 Door de Star Wars hype van de afgelopen weken toch besloten om eindelijk eens naar Star Wars: The Clone Wars te kijken, en nadien ook alle overige animated series (Rebels, Bad Batch, Tales of...). We zitten momenteel ergens in seizoen 2. Niet elke aflevering is even kwalitatief, maar ik vind het best ontspannend en leuk om de extra achtergrond informatie op te kunnen nemen. Benieuwd wat de verdere seizoenen brengen!
The Clone Wars vond ik een heel leuke toevoeging. Korte actievolle episodes, maar ze bieden zo veel achtergrond :)
Ik zou dringend eens de nieuwere series ook moeten kijken... Al 2 jaar wat gemist :shh: