Re: PlayStation 5

181
NTGSruler wrote:En laatste gerucht wat ik vluchtig gelezen heb is dat Sony héél véél moeite zal hebben de prijs onder de 450 euro te houden.
En dat komt dan weer door wat Sora zei: Schaarste aan onderdelen door Corona... :|
Image

189
Kolm wrote:Sommige beweren dat het toch de pizzawarmer wordt omdat het de eerste keer zou zijn dat Sony een patent heeft aangevraagd voor een dev kit... :think:
Als we alles moeten geloven was de ps5 al 3 keer aangekondigd xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

192
Info zal wel komen. Deze morgen vroeg ik mij af waar ik de PS5 zou zetten. Heb 2 schappen onder de tv waar nu dus de PS3 en 4 staan. PS3 zou hoogstwaarschijnlijk verdwijnen ( of alle twee aangezien we backwards compability krijgen?). Vraag mij af hoe alles in zijn werk zal gaan. Alles terug downloaden via je downloadlijst op PS5? Dan zullen we wel hier van onze downloadlimieten af moeten hoor.
Image

193
Na PAX East heeft Sony ook afgezegd voor GDC San Fransisco wegens Corona. Geruchten gaan nu dat ze de PS5 via een State of Play gaan aankondigen.

Op zich maakt het mij niet zo heel veel uit, want hoe je het ook keert of draait: De kans is erg klein dat ik het live zal zien ter plekke! En of het nu een videostream van een conferentie is of een video gemaakt door Sony, het zal weinig uitmaken. Hoewel... de beeldkwaliteit van een State of Play is doorgaans wel beter dan zo'n livestream van een presentatie op een podium :p

https://www.gamekings.tv/uncategorized/ ... nkondigen/
Image