Re: Star Wars
182Ik heb hem wel bekeken en vind hem wel goed. Voor de rest ga ik normaal gezien ook geen trailers meer kijken, ik ga hem toch sowieso in de cinema gaan kijken 
183Hij heeft inderdaad enkele verrassende wendingen gekozen t.o.v. Episode VII, maar J. J. Abrams maakt Episode IX dus hij zal zeker bepaalde personages/onderwerpen terughalen. Daar ben ik ook blij mee, want nu voelen sommige personages totaal onderbenut.Tjeefkeuh wrote:Ik heb gehoord dat de regisseur een volledig ander idee had waar het verhaal naartoe moest gaan dan Abrams, en dat hij gewoon alles uit E7 heeft buitengesmeten zeg maar.
De humor vond ik ook minder subtiel dan in de voorgaande films. Op zich stoorde ik mij daar niet het ergst aan, waarschijnlijk omdat ik mij al had voorbereid op hoe het nu allemaal een nieuwe richting uitgaat.Mr.Wolf wrote:Star Wars: The Last Jedi 7/10
De nieuwe star wars films zijn iets te disney geworden voor mij. Daarmee bedoel ik dat nogal duidelijk is dat ze een breder publiek willen aanspreken. Ze proberen constant humor te verwerken in de film die voor mij persoonlijk niet werkt. Er mogen wel grapjes in gemaakt worden, maar ik kreeg meer een Guardians Of The Galaxy gevoel dan Star Wars. Voor mij had het goed geweest als ze bij de 6 films waren gestopt.
Uiteindelijk vond ik hem wel beter als The Force Awakens. Vooral omdat iedereen zo zijn eigen verhaallijn had nu. We volgen nu voornamelijk Rey, Finn en Poe. Iedereen heeft zo zijn eigen quest dat ze moeten voltooien. Zo komen ze bijna niet met elkaar in contact tijdens de film. Dit vond ik wel goed. Van Luke weet ik niet goed wat te vinden. Was een hele andere dan we in de originele trilogie gewoon waren.
Wat ik zeer spijtig vond was de gevechten. Ik vond deze zalig in de prequels (vooral Obi-Wan tegen Anakin). Dat mis ik echt in deze films. Er is bv. zo goed als geen jedi tegen sith gevecht (of first order hoe ge ze ook wilt noemen). Blijft altijd episch als ge bij star wars die 1 tegen 1 gevechten hebt waar ze alles uit de kast halen.
Ik had ook een heel andere richting in mijn hoofd zitten van hoe ik dacht dat ze het gingen aanpakken. Omwille van spoilers ga ik dit niet zeggen, maar dat had het misschien beter gemaakt naar de laatste film toe. Nu heb ik wel schrik hoe ze het gaan aanpakken.
Op het einde nog bij een aantal mede nerds gestaan en die vonden hem gewoon slecht. Zelf zou ik hem nu niet slecht noemen, maar ik kijk wel niet echt meer zo hard uit naar de laatste
Over de gevechten kan ik u wel gelijk geven. Ook al is er een groot en indrukwekkend gevecht, het is toch net iets anders...
Over Luke zijn de meningen inderdaad verdeeld. Hij zet het personage heel sterk neer naar mijn mening, maar 't is een andere Luke dan we al kenden. Zeker voor mensen die al 40 jaar wachtten op zijn terugkeer en dachten dat hij nog hetzelfde zou zijn, begrijp ik goed dat het een teleurstelling is.
Ik vond de film ook een grote trendbreuk, maar ik ben in het algemeen tevreden. Ik heb liever dat ze (jammer genoeg met soms - althans tot nu - onderbenutte personages) een nieuwe richting uitgaan, dan dat ze volledig de oorspronkelijke trilogie opnieuw vertellen met andere personages.
184Ik heb daarnet the force awakens gekeken. Toffe film. De andere films zijn echt geleden van wanneer ik kind was 
185Heb vorige week The Last Jedi gezien en moet zeggen dat het één van de slechtere Star Wars films is. De film begon aardig, maar strandde volledig in het midden. Ik heb mensen de zaal uit zien lopen, wat ikzelf overdreven vind, maar wel enigszins begrijpelijk. The Force Awakens mocht misschien niet bepaald origineel zijn, hij was wel een stukken aangenamer dan The Last Jedi. Persoonlijk vind ik van de huidige nieuwe films enkel Rogue One echt tof.
Als ik de films nu zou moeten rangschikken van goed naar slecht dan is dit mijn lijstje:
1: The Empire Strikes Back - 9/10
2: Return of the Jedi - 9/10
3: Revenge of the Sith - 9/10
4: Rogue One - 8/10
5: A New Hope - 8/10
6: The Force Awakens - 7/10
7: Attack of the Clones - 6/10
8: The Phantom Menace - 6/10
9: The Last Jedi - 5/10
Edit: heb mijn lijstje even aangepast omdat ik TLJ laatst nogmaals heb gezien op Netflix en de film eigenlijk nog slechter vond dan dat ik hem al vond.
Als ik de films nu zou moeten rangschikken van goed naar slecht dan is dit mijn lijstje:
1: The Empire Strikes Back - 9/10
2: Return of the Jedi - 9/10
3: Revenge of the Sith - 9/10
4: Rogue One - 8/10
5: A New Hope - 8/10
6: The Force Awakens - 7/10
7: Attack of the Clones - 6/10
8: The Phantom Menace - 6/10
9: The Last Jedi - 5/10
Edit: heb mijn lijstje even aangepast omdat ik TLJ laatst nogmaals heb gezien op Netflix en de film eigenlijk nog slechter vond dan dat ik hem al vond.
Last edited by billie91 on 01 Jun 2018 11:52, edited 1 time in total.
187ik vond hem echt wel dik in orde !! stukken beter dan Force Awakens. De gasten onder jullie die het minder vonden, graag jullie mening en argumenten om dit te staven. Misschien best in spoiler !
188niemand ? dus iedereen vindt hem goed ? Super !!Gamefreak wrote:ik vond hem echt wel dik in orde !! stukken beter dan Force Awakens. De gasten onder jullie die het minder vonden, graag jullie mening en argumenten om dit te staven. Misschien best in spoiler !
189Zie mijn review en je begrijpt da ik hem maar gewoontjes vind, niks al te speciaal en ik had er niet echt een star wars gevoel bijGamefreak wrote:niemand ? dus iedereen vindt hem goed ? Super !!Gamefreak wrote:ik vond hem echt wel dik in orde !! stukken beter dan Force Awakens. De gasten onder jullie die het minder vonden, graag jullie mening en argumenten om dit te staven. Misschien best in spoiler !
190hm ja, Luke, die kerel is ook 30 jaar ouder... hij is inderdaad iewat veranderd ahum....
er is nog iemand die ik toch wat miste, zijn naam begint met 'L' en eindigt op 'ando', wie zou het toch zijn ?
er is nog iemand die ik toch wat miste, zijn naam begint met 'L' en eindigt op 'ando', wie zou het toch zijn ?
191Zoals ik al zei, vond ik hem ook beter dan The Force Awakens 
Ik ben gewoon al lang blij dat ze geen 3 kopieën maken van de originele trilogie, al moeten we dat voor Episode IX nog zien.
Uiteindelijk zal het nog wat afwachten zijn tot Episode IX om The Last Jedi echt goed te kunnen beoordelen, vermoed ik. Want misschien zit er toch meer achter bepaalde gebeurtenissen dan ge op het eerste zicht zou denken.
Ik ben gewoon al lang blij dat ze geen 3 kopieën maken van de originele trilogie, al moeten we dat voor Episode IX nog zien.
Uiteindelijk zal het nog wat afwachten zijn tot Episode IX om The Last Jedi echt goed te kunnen beoordelen, vermoed ik. Want misschien zit er toch meer achter bepaalde gebeurtenissen dan ge op het eerste zicht zou denken.
192is waar, het is niet voor niets een trilogie. Naar het schijnt komt er binnenkort een Han Solo film uit waar Solo dus euh solo gaat. Kijk ik eigenlijk niet zo bijzonder naar uit....met0t0 wrote:Zoals ik al zei, vond ik hem ook beter dan The Force Awakens
193Toch kan deze Solo film misschien wel net zo verassen als Rogue One want wat vond ik die goedGamefreak wrote:is waar, het is niet voor niets een trilogie. Naar het schijnt komt er binnenkort een Han Solo film uit waar Solo dus euh solo gaat. Kijk ik eigenlijk niet zo bijzonder naar uit....met0t0 wrote:Zoals ik al zei, vond ik hem ook beter dan The Force Awakens
194Rogue One vond ik ook verrassend goed. Het grote voordeel dat ze daarbij hadden, was dat het met allemaal nieuwe personages was, maar toch binnen het hoofdverhaal plaatsvond. Ze konden dus niks mis doen met bestaande personages, een kritiek die er wel heel hard is bij The Last Jedi.
Ik denk dat het ook nog spannend zal worden hoe de film over een jonge Han Solo onthaald wordt. Ik heb geen idee wat ervan te verwachten, er is ook bijna niks over geweten. En Alden Ehrenreich lijkt naar mijn gevoel ook niet zo heel erg op de jonge Harrison Ford, maar we zullen wel zien wat het geeft.
Ik denk dat het ook nog spannend zal worden hoe de film over een jonge Han Solo onthaald wordt. Ik heb geen idee wat ervan te verwachten, er is ook bijna niks over geweten. En Alden Ehrenreich lijkt naar mijn gevoel ook niet zo heel erg op de jonge Harrison Ford, maar we zullen wel zien wat het geeft.
195Trailer voor Solo: A Star Wars Story
Last edited by met0t0 on 07 Feb 2018 11:57, edited 2 times in total.
Reason: Tags voor filmpje aangepast
Reason: Tags voor filmpje aangepast