Re: Pronken met je Platinums
1816Wat is er aan de hand met playstationtrophies.com? Als ik de guide van Tearaway Unfolded open doe dan staat er bij sommige trophies dat ik mijn profile moet updaten??
Moderator: Leaderboard Group
Ah ok!! Wel wreed ambetant!Kolm wrote:Dat zijn afbeeldingen op een bepaalde site en die site staat nu niet meer toe dat afbeeldingen op een third party site getoond worden of maar een maximum aantal keer, tenzij je je abo upgrade. Maar dat gaat dus over het abo van de persoon die die afbeeldingen heeft geüpload. Miner ofzo had dat een tijdje terug hier op het forum ook.
Jep, paar jaar geleden heeft imageshack zijn gratis gedeelte ook opgedoekt en toen waren er ook veel guides die in de problemen kwamen. Onderandere degene die ik had gemaakt. Voordeel bij mijn guides was wel dat er nog een tekstbeschrijving bij staat. Als ik ooit is tijd heb dan upload ik ze wel eens ergens anders... (Heel veel tijd)NTGSruler wrote:Ah ok!! Wel wreed ambetant!Kolm wrote:Dat zijn afbeeldingen op een bepaalde site en die site staat nu niet meer toe dat afbeeldingen op een third party site getoond worden of maar een maximum aantal keer, tenzij je je abo upgrade. Maar dat gaat dus over het abo van de persoon die die afbeeldingen heeft geüpload. Miner ofzo had dat een tijdje terug hier op het forum ook.
Nice! Als je toevallig nog 2 andere mensen vindt, dan wil ik je met die laatste wel helpen. Moet wel even game opnieuw installeren en DLC opnieuw downloaden.Hybris wrote:#75: Assassin's Creed IV: Black Flag (PS3)
Zo, dat ging sneller dan verwacht.... Alleen nog een DLC-trophy om 100% completion te hebben .
Volgende gaat niet voor binnenkort zijn, maar waarschijnlijk wordt het nog iets van mijn PS3 backlog: God of War: Ascension, Deadpool of de Prince of Persia trilogy...
Thnx. Even een paar platinums binnen hengelen voordat Destiny 2 er isSora_Lizard wrote:Gefeliciteerd! Je gaat weer lekker de laatste tijd!
Proficiat hoe was die die heb ik ook nog gekocht in sale maar nog niet aan gekomenMarty wrote:Thnx. Even een paar platinums binnen hengelen voordat Destiny 2 er isSora_Lizard wrote:Gefeliciteerd! Je gaat weer lekker de laatste tijd!
Platinum 208: Transistor
Gefeliciteerd!Marty wrote:@ Roy
Wel een leuke game. 2 playthroughs en paar trophies die wat lastig kunnen zijn maar wel te doen zijn.
1 trophy is allemaal tests redden waar je random skills krijgt, krijg je niet de goede kan het nog wel eens lastig worden. Maar er komt een run dat je met goede skills begint en dan is het goed te doen
Platinum 209: Everybody's Gone to the Rapture De loop/ren snelheid had van mij wel iets sneller gemogen
Dude wat maak je me nou. Was bezig met 5 op een rij te posten zonder onderbrekingen. Kan dat nu ook wel stop zettenNTGSruler wrote:Eens iemand anders dan Marty zijn eindeloze platinum-stroom
Tearaway Unfolded. Eindelijk.
Oeps. Dan maar opnieuw proberen je ketting van 5 platinums posten?Marty wrote:Dude wat maak je me nou. Was bezig met 5 op een rij te posten zonder onderbrekingen. Kan dat nu ook wel stop zettenNTGSruler wrote:Eens iemand anders dan Marty zijn eindeloze platinum-stroom
Tearaway Unfolded. Eindelijk.
Congrats met Tearaway
Return to “PlayStation Network Gaming”