Het allerbelangrijkste is om je VR-legs te krijgen. Dat is een beetje zoals dat je na verloop van tijd niet meer zeeziek wordt op een boot en dus je zeebenen heb gekregen.Mr.Wolf wrote: 06 Jan 2022 15:43Dat is ook nog een grote reden waarom ik twijfel! Ik heb een hele tijd geleden Megaton Rainfall ofzo gespeeld en ik ben een volledige dag ziek geweest achteraf. Maar dat komt volgens mij ook omdat ik deze gespeeld heb waarbij ik de camera vrij kon bewegen. Als ik de camera met vaste hoeken laat verspringen, gaat het al veel beter!paveman wrote: 06 Jan 2022 11:15 Nog altijd niet overtuigd van VR vanwege ernstige vorm van motion sickness (ik kan Portal/Half-Life hierom bijvoorbeeld al niet spelen, bij Spider-Man heb ik er ook al last van, maar in iets mindere mate).
Ik raad altijd iedereen aan om op te bouwen. Ik had ook last in het begin, maar door op te bouwen ben ik nu nooit meer misselijk. Als jullie tips willen, schrijf ik ze wel eens uit. Kan zelfs dat ik dit ooit al eens neergeschreven heb. Klinkt onnozel, maar mij heeft het echt geholpen.