Re: Wat speel je op dit moment?

2086
NTGSruler wrote:TLOU zet ik zeker verder. Maar de multiplayer vergald het een beetje voor de moment. Geen zin om verder te doen. Eens de tweede Journey trophy binnen is, doe ik weer verder. En ik wil games beginnen uitspelen en weer wat vooruitgang boeken met platinum trophies. En die backlog proberen te minderen.
Ik ken het gevoel wel... Bij heel veel games gehad dat eens ik de mp klaar had, het echt jaren duurde voor ik eindelijk vaan de sp begon. Veel gevallen zoals Far Cry 2 was dat echt omdat ik op dat moment de game compleet beu was en echt iets anders wilde spelen. Soms was het ook gewoon omdat ik onverwacht die online trophies kon halen maar eigenlijk met een totaal andere game bezig was. Na die andere game kwam dan nog een andere enz... dat het er nooit of pas heeeeel veel later van komt! :P

Bedenking: Is deze periode voor jou niet ideal om GT5 die laatste trial elke dag een halfuurtje ofzo te proberen? Ik weet dat ik niet zo goed ben in urenlang dezelfde track op de limiet der perfectie te rijden en dan deelde ik het vaak op in kortere sessies. Als het dezelfde track was en het maakte niet uit of ik het goed deed (WRC bv) dan kon ik wel heel lang doorgaan :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2087
Ik vind vooral rust voor de moment in Spyro. En ik had die eigenlijk nog nooit gespeeld, wat een gat in mijn PlayStation cultuur is :P

Geen idee als ik ooit nog GT5 boven haal. Ik heb nog zoveel andere games te spelen...
En ik vermoed eens GT7 er is, dat ik daar wel even zoet zal mee zijn! Hopelijk kan ik ooit die platinum halen!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2088
NTGSruler wrote:Spyro The Dragon. Fantastisch rustgevend. I like it!
Ik kijk er ook naar uit heb die vorige week voor een tientje gaan halen met de fiets. Het werd een tocht van meer dan 150km. Gratis verzending en training zeg ik.

Maar eerst die Mordor ergens deze week opstarten voor die servers sluiten.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Wat speel je op dit moment?

2090
Ik had laatst The Last Guardian opgestart. Dat beest is mooi maar de controls en de camera zijn vrij irritant. Dus toen besloot ik Just Cause 4 op te starten.

Ik was wat huiverig omdat ze sinds Just Cause 2 niet veel vernieuwends qua gameplay er in hebben gedaan en de graphics niet echt denderend zijn. En beide assumpties kloppen ook wel. Desalniettemin lekker hersenloos knallen en vliegen zonder een moeilijk te volgen politiek correct leerzaam verhaal. Ik vind het helemaal mooi zo! De tijd gaat super snel als ik dit spel speel!

Re: Wat speel je op dit moment?

2091
NTGSruler wrote:Ik vind vooral rust voor de moment in Spyro. En ik had die eigenlijk nog nooit gespeeld, wat een gat in mijn PlayStation cultuur is :P
Veel plezier ermee, zeker als ge ze nooit eerder gespeeld hebt :cool:
Spyro was mijn eerste game die ik op een PlayStation console gespeeld heb, dus ik twijfel nog wat om aan de remakes te beginnen, zoveel herinneringen uit mijn kindertijd die overschreven zullen worden... :P

Re: Wat speel je op dit moment?

2092
Shadow of Mordor. Zalige game! Vaak wel heel makkelijk maar dat is niet erg het is graaf en dat is belangrijk en zo dus niet onnodig frustrerend bv. Nog maar 1 keer dood gegaan in een optionele vecht missie waar ik wslk nog niet sterk genoeg voor ben. En dat heeft nut ivm het sublieme hiërarchisch systeem van de orcs. Graaf.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2093
RoyVdW wrote:Shadow of Mordor. Zalige game! Vaak wel heel makkelijk maar dat is niet erg het is graaf en dat is belangrijk en zo dus niet onnodig frustrerend bv. Nog maar 1 keer dood gegaan in een optionele vecht missie waar ik wslk nog niet sterk genoeg voor ben. En dat heeft nut ivm het sublieme hiërarchisch systeem van de orcs. Graaf.
Staat ook al een tijdje op m'n lijstje, al veel goede dingen over gehoord! Eerst nog even mijn gigantische backlog wegwerken :L:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2094
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Shadow of Mordor. Zalige game! Vaak wel heel makkelijk maar dat is niet erg het is graaf en dat is belangrijk en zo dus niet onnodig frustrerend bv. Nog maar 1 keer dood gegaan in een optionele vecht missie waar ik wslk nog niet sterk genoeg voor ben. En dat heeft nut ivm het sublieme hiërarchisch systeem van de orcs. Graaf.
Staat ook al een tijdje op m'n lijstje, al veel goede dingen over gehoord! Eerst nog even mijn gigantische backlog wegwerken :L:
De servers van Shadow of Mordor sluiten 31 december. Daarna is 1 trophy ivm het completen van een Vendetta niet meer mogelijk. Normaal kan je in ongeveer 2u die trophy halen want je moet eerst een beetje verhaal spelen tot de zogenaamde power struggle missies beschikbaar komen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2095
Kolm wrote:
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Shadow of Mordor. Zalige game! Vaak wel heel makkelijk maar dat is niet erg het is graaf en dat is belangrijk en zo dus niet onnodig frustrerend bv. Nog maar 1 keer dood gegaan in een optionele vecht missie waar ik wslk nog niet sterk genoeg voor ben. En dat heeft nut ivm het sublieme hiërarchisch systeem van de orcs. Graaf.
Staat ook al een tijdje op m'n lijstje, al veel goede dingen over gehoord! Eerst nog even mijn gigantische backlog wegwerken :L:
De servers van Shadow of Mordor sluiten 31 december. Daarna is 1 trophy ivm het completen van een Vendetta niet meer mogelijk. Normaal kan je in ongeveer 2u die trophy halen want je moet eerst een beetje verhaal spelen tot de zogenaamde power struggle missies beschikbaar komen.
Idd Divided. Ik zou deze even snel opstarten. Dat is ook de reden wrm ik die nu begonnen ben en heb er zeker geen spijt van. Duidelijk een A game, wil altijd eerst de B games wegwerken en platten en houd het beste toetje als leste
Image
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2096
Shadow of Mordor is inderdaad een topgame. Ooit gekocht op PS3 maar dat viel dik tegen. Later dan opnieuw aangeschaft toen ik een PS4 had en dat was pakken beter. Eigenlijk een beetje de Cyberpunk van zijn tijd :lol:

Iemand de opvolger (Shadow of War) al gespeeld? Ligt hier ook al weer een tijd stof te te vergaren.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2097
Sanity penguin wrote:Shadow of Mordor is inderdaad een topgame. Ooit gekocht op PS3 maar dat viel dik tegen. Later dan opnieuw aangeschaft toen ik een PS4 had en dat was pakken beter. Eigenlijk een beetje de Cyberpunk van zijn tijd :lol:

Iemand de opvolger (Shadow of War) al gespeeld? Ligt hier ook al weer een tijd stof te te vergaren.
Haha echt grappig, maar een vriend beschreef het echt op exact dezelfde manier gisteren :p

En ja ik heb shadow of war gespeeld. Ik vond deze minstens even goed als de eerste en misschien zelfs een beetje beter.
Image
cron