Re: Grappige en/of opvallende plaatjes
214Sora_Lizard wrote:Toch wel een heel bijzondere Prime Minister!
215In India zetten (wanhopige) mensen koemest in tegen corona:
Je zou jezelf hier in ieder geval wel verzekeren van voldoende 'social distancing'!
Je zou jezelf hier in ieder geval wel verzekeren van voldoende 'social distancing'!
218@ Ruler, idd deze is geweldig . . . . . . hoewel eigenlijk meer een soort van troostpleister.
219Deze was anders ook wel leuk! De Azerbaijan experience was niet zo best geloof ik
220Gelukkig voor Max is Hamilton zijn controller plat ( ) want anders ging die klapband nog véél zuurder zijn. Ik voel terug een bandendiscussie aankomen na de verschillende klapbanden in Azerbajjan.
221Die discussie is er al
Max zei zelf al van 'Pirelli gaat onderzoek doen maar eigenlijk weten we het resultaat al: Het zal wel debris zijn want dat is het altijd volgens hen...'
Of vrije vertaling: Pirelli zal niet snel toegeven dat er structureel iets fout zit bij de banden dus eigenlijk maakt het niet echt uit dat ze het onderzoeken.
Ergens las ik dat de band van Hamilton ook al een diepe snee had van 6-8cm.
Nu ja, wat het ook is... erg zuur want eigenlijk had Max hier wat puntjes kunnen uitlopen en voor 1 keer heeft hij een meevaller dat Hamilton in de fout gaat. Meestal is Hamilton degene die geluk bij een ongeluk heeft: zware fout maken, gedubbeld worden, maar door safety car weer ontdubbeld en uiteindelijk 2de... dat ontdubbelen heb ik nooit gesnapt, van mij mogen ze de gedubbelde er gewoon afhalen dan rijden ze niet meer in de weg en hoeft er maar eentje te hopen dat Mazepin de blauwe vlag ziet.
Max zei zelf al van 'Pirelli gaat onderzoek doen maar eigenlijk weten we het resultaat al: Het zal wel debris zijn want dat is het altijd volgens hen...'
Of vrije vertaling: Pirelli zal niet snel toegeven dat er structureel iets fout zit bij de banden dus eigenlijk maakt het niet echt uit dat ze het onderzoeken.
Ergens las ik dat de band van Hamilton ook al een diepe snee had van 6-8cm.
Nu ja, wat het ook is... erg zuur want eigenlijk had Max hier wat puntjes kunnen uitlopen en voor 1 keer heeft hij een meevaller dat Hamilton in de fout gaat. Meestal is Hamilton degene die geluk bij een ongeluk heeft: zware fout maken, gedubbeld worden, maar door safety car weer ontdubbeld en uiteindelijk 2de... dat ontdubbelen heb ik nooit gesnapt, van mij mogen ze de gedubbelde er gewoon afhalen dan rijden ze niet meer in de weg en hoeft er maar eentje te hopen dat Mazepin de blauwe vlag ziet.
222Ze zouden iets kunnen toepassen zoals in het wielrennen waarin in bergetappes je de finish moet halen binnen een bepaalde tijd van de winnaar. Bij F1: zoveel tijd achter op de leider = binnenrijden in de pits en race afgelopen.
223"Please reconnect to a controller" is wel een heel goeie
Als het zo verdergaat met de banden, zullen we hier nu en dan nog wel wat F1-afbeeldingen zien passeren
Als het zo verdergaat met de banden, zullen we hier nu en dan nog wel wat F1-afbeeldingen zien passeren