Re: The Last of Us Part II
211Heb de game hier ook nog liggen. Schandalig dat ze er weer 70 euro voor durven vragen. Ergste is dat mensen het gewoon opnieuw kopen, dus geraken ze er vlotjes mee weg en de kassa rinkelt weer.
Ik heb zelf geweigerd om de ps5 versie te kopen vanwege de extreme prijs. Als het je enkel te doen is om het verhaal vind ik dat je evengoed de remaster op ps4 kunt spelen. Die speelt nog altijd erg goed en ziet er ook nog altijd mooi uit. Als je echt graphic gewijs een top ervaring wilt, kun je misschien wel overwegen om de ps5 versie te kopen, al kost deze wel momenteel 50 euro nu op de bol. Als je de ps4 versie al hebt, zou ik aanraden om die gewoon te spelen.zenmaster wrote: 23 Jan 2023 18:04 Ik vond geen topic voor de eerste game, maar moet niet veel weten.
Heeft iemand van jullie de beide games van TLOU op PS4 en PS5 gespeeld? Ik zou graag toch deze games op mijn lijst zetten en vraag mij af, is het de moeite om te wachten op een PS5 en dan de PS5 remake van 1 te spelen, of gewoon de PS4 remaster doen. Puur om mee te zijn met het verhaal twijfel ik of het de moeite is om de PS5 versie te kopen.
Ik denk dat de game ook bij ps+ al eens heeft gezeten mocht je die toen geclaimed hebben. Bij ps5 heb je ook een ps+ collectie waartoe je gratis toegang hebt als je lid bent van ps+ en daar zit de remastered versie ook bij!zenmaster wrote: 23 Jan 2023 19:47 Snap ik helemaal van de prijs… Ik denk dat als ik ooit een PS5 heb ook nooit een nieuwe game koop.
En nee ik heb de game nog niet, maar kost used bij GM €13,xx en heb nog vouchers. Ik ga ook nog eens bij de tweedehands kijken voor eventueel een sealed exemplaar en anders wordt het GM denk ik.
Je moet voor die PS+ collectie wel even toegang hebben tot een PS5 om ze te kunnen claimen geloof ik. Tenzij daar ondertussen iets is veranderd?Mr.Wolf wrote: 23 Jan 2023 19:54Ik denk dat de game ook bij ps+ al eens heeft gezeten mocht je die toen geclaimed hebben. Bij ps5 heb je ook een ps+ collectie waartoe je gratis toegang hebt als je lid bent van ps+ en daar zit de remastered versie ook bij!zenmaster wrote: 23 Jan 2023 19:47 Snap ik helemaal van de prijs… Ik denk dat als ik ooit een PS5 heb ook nooit een nieuwe game koop.
En nee ik heb de game nog niet, maar kost used bij GM €13,xx en heb nog vouchers. Ik ga ook nog eens bij de tweedehands kijken voor eventueel een sealed exemplaar en anders wordt het GM denk ik.
Daarvoor moet je inderdaad een ps5 hebben. Vandaar dat ik zei "Bij ps5"Kolm wrote: 23 Jan 2023 20:05Je moet voor die PS+ collectie wel even toegang hebben tot een PS5 om ze te kunnen claimen geloof ik. Tenzij daar ondertussen iets is veranderd?Mr.Wolf wrote: 23 Jan 2023 19:54Ik denk dat de game ook bij ps+ al eens heeft gezeten mocht je die toen geclaimed hebben. Bij ps5 heb je ook een ps+ collectie waartoe je gratis toegang hebt als je lid bent van ps+ en daar zit de remastered versie ook bij!zenmaster wrote: 23 Jan 2023 19:47 Snap ik helemaal van de prijs… Ik denk dat als ik ooit een PS5 heb ook nooit een nieuwe game koop.
En verder is de prijs ook de reden dat ik de PS5 versie nog niet gekocht heb... Heb op PS3 al de Ellie edition gekocht, PS4 versie dan wel via PSPlus maar dan nog is 80 euro voor hetzelfde... nope! Aan 40 euro op release had ik misschien getwijfeld maar nu zal het toch eerder 20 worden als het niet bij PS+ komt.
Als ik even mijn mening mag geven:zenmaster wrote: 23 Jan 2023 18:04 Ik vond geen topic voor de eerste game, maar moet niet veel weten.
Heeft iemand van jullie de beide games van TLOU op PS4 en PS5 gespeeld? Ik zou graag toch deze games op mijn lijst zetten en vraag mij af, is het de moeite om te wachten op een PS5 en dan de PS5 remake van 1 te spelen, of gewoon de PS4 remaster doen. Puur om mee te zijn met het verhaal twijfel ik of het de moeite is om de PS5 versie te kopen.
Nog niet gezien helaas. Ik dacht ook dat het een uniek verhaal zou zijn, tot mijn schoonbroer zei dat het eigenlijk gewoon een verfilming is van de game. In dat geval, ga ik het waarschijnlijk ook wel laten, want vond de game al fantastisch genoegzenmaster wrote: 07 May 2023 10:20 Heeft hier iemand de serie gezien van HBO? Ik zou willen weten of het einde van seizoen 1 ook het einde van de eerste game is. Dan kan ik eigenlijk al aan TloU2 beginnen, want kon het niet laten om de serie uit te kijken.
Ik had een tijd geleden een deal voor Part II met dubbele cover, dus had die al gekocht. Heb Part I nog niet. En de serie had ik volledig uitgekeken voor ik ook maar één van de games had gespeeld. Als het algemeen verloop van het verhaal en einde in de serie hetzelfde was, wat ook zo is, kon ik al aan Part II beginnen. Initieel ging ik Part I ook niet meer spelen, maar ben intussen van gedacht veranderd door Part II te spelen. Als ik Part I voor een goede prijs kan vinden komt die er sowieso.RoyVdW wrote: 14 May 2023 15:39 Waarom zou je de eerste niet spelen? De game voelt toch nog een heel stuk anders aan dan de serie vind ik. Algemeen genomen is het idd zowat hetzelfde qua einde en verhaal.
Sent from my EB2103 using Tapatalk