Re: Quick News Topic

2101
Er zaten wel leuke trailers tussen zoals van Like a Dragon, Ronin, Pacific Drive en God of War.

Betreft de loyalty programma en digitale rewards… tja, dat hadden ze geloof ik ooit al in Playstation Home waarbij je items vrijspeelde met het behalen van trophies. En toen hadden ze het gekilled. Ik voel m niet.

Verder een hele geslaagde update.

Re: Quick News Topic

2102
NTGSruler wrote: 14 Sep 2022 05:17 Thanks voor de samenvatting. Niet echt iets wat er tussen zit voor mij persoonlijk. Wel benieuwd naar het stars loyalty programma.
De volledige uitleg van wat ze tot nu toe willen vertellen staat op de blog:
https://blog.playstation.com/2022/09/13 ... ion-stars/

Digitale collectibles die je in de PS App gaat kunnen bekijken en later ook op je PSN profiel kan tonen.
Voorlopig gaat het alleen in de app werken en later komt het ook naar consoles.
FGras wrote: Er zaten wel leuke trailers tussen zoals van Like a Dragon, Ronin, Pacific Drive en God of War.

Betreft de loyalty programma en digitale rewards… tja, dat hadden ze geloof ik ooit al in Playstation Home waarbij je items vrijspeelde met het behalen van trophies. En toen hadden ze het gekilled. Ik voel m niet.

Verder een hele geslaagde update.
Ik moest ook aan PlayStation Home denken toen ik die collectables zag langskomen :lol:
Image

Re: Quick News Topic

2105
Kolm wrote: 13 Sep 2022 11:12
Marty wrote: 13 Sep 2022 11:10 De update van XIII is beschikbaar. Helaas geen gratis upgrade naar de ps5 versie
Is het bevestigd dat er geen gratis PS5 upgrade komt of is het 'technisch is de boel weer niet op orde'?
Dat laatste komt ook nogal vaak voor, meestal duurt het een paar dagen maar toen met Apsulov bijna een half jaar :q:
Is nu te upgraden voor €9,99
Image

Re: Quick News Topic

2109


Als ik het zo bekijk zijn dit zeer waarschijnlijke gameplay beelden van GTA6.
Het lijkt dezelfde engine the hebben als GTAV. Verschilt visueel niet heel veel van de PS4 versie.
Maar de laatste keer dat ik GTA speelde was op de PS3 dus voor mij is dat sowieso al een hele upgrade.

Er zijn wel wat nieuwe omgevingen te zien en nieuwe dialogen. Het gerucht dat een van de hoofdpersonages een latina zou zijn is hier ook mee bevestigd. Op een van de politie auto's staat "port gellhorn", dat wordt dus waarschijnlijk een district in de nieuwe game.

En part 2:

Re: Quick News Topic

2114
gamerke1992 wrote: 19 Sep 2022 13:35 Ik wou de video nog bekijken, maar ze zijn zo te zien verwijderd.
Is - voorlopig - nog wel te vinden.
Ik vind er op zich niets wereldschokkends aan. En dan is de vraag natuurlijk altijd of het een hack is of een publiciteitsstunt.
Image

Re: Quick News Topic

2115
Sanity penguin wrote: 19 Sep 2022 13:52 Is - voorlopig - nog wel te vinden.

Ik vind er op zich niets wereldschokkends aan. En dan is de vraag natuurlijk altijd of het een hack is of een publiciteitsstunt.
Ondertussen is RockStar zelf met een statement gekomen op social media:
[twitter]1571849091860029455[/twitter]


Als het alleen wat gelekte beelden zouden zijn dan zou ik ook twijfelen over een publiciteitsstunt, zoals toen bij The Last of us 2.

Maar de hele broncode kwijt is voor zo'n game echt een probleem. Het maakt het voor hackers en cheaters veel makkelijker om fouten te vinden die ze kunnen uitbuiten. Voor een singleplayer game niet zo'n probleem maar voor het online gedeelte is dat (voor Rockstar zelf) een enorm probleem.
Kijk maar naar hoe het er aan toeging de laatste jaren van GTAV op PS3: Money bags everywhere, gratis levels, instant death zelfs als je in savehouse was.
Rockstar verkocht daardoor minder/geen shark cards meer waarmee zij de ontwikkeling van online en GTA6 financieren.
Voor spelers was het ook niet meer leuk om te spelen in public lobby's (ok, dat was het eigenlijk nooit met al die irritante kinderen :q:).
Uiteindelijk heeft RockStar de save transfer van PS3 naar PS4 uitgezet omdat ze de glitches op PS3 niet konden oplossen en ze niet wilden dat al dat glitched geld over gezet werd naar PS4.

Aangezien GTA6 lijkt voort te bouwen op de engine van GTA5 bestaat de kans dat als ze nu dingen vinden in de broncode van GTA5, dat die ook werken in GTA6. Hierdoor gaan ze dan dubbel achter de feiten aanlopen.


Volgens sommige bronnen zouden de hele servers leeg gehaald zijn inclusief bijvoorbeeld contracten en personeelsgegevens.
Dat opent de deuren voor allerlei phishing en scam aanvallen op basis van alle persoons- en bedrijfsgegevens die daarin staan.

Openstaande factuur voor een bedrijf? => Even een herinnering sturen maar met een ander rekeningnummer, het zou niet de eerste keer zijn dat dit werkt :q:

Op zoek naar nieuw personeel? => Even kijken wie er werkt en wat de evaluaties en lonen zijn. Misschien kunnen we daar iemand weg krijgen naar ons bedrijf.

Data is de dag van vandaag echt heel belangrijk voor een bedrijf en zelfs een persoon. Als alles op straat ligt, wordt fraude vanuit jouw bedrijf/naam erg makkelijk.

Mogelijk dat er ook nog bedrijfsgeheimen tussen zitten zoals bepaalde manieren om iets te doen wat heel efficiënt blijkt. Andere bedrijven zouden dat nu kunnen gaan gebruiken.

https://www.4gamers.be/specials/80320/1 ... an-de-game
Image
cron