1 puzzel en plat, voor de hunters maar niet minder goed. Kan even ontspannend zijn, maar verveelt snel.

Leuk vervolg van Telltale. Aanrader voor wie S1 heeft gespeeld.
Kort maar krachtig en mooi. Aanrader. Betere indie die nu in sale staat.
Moderator: Leaderboard Group

2 weken en 5 dagen en dat was dan nog niet eens met echt alleen maar dat doen naast werken... Had zelfs in weekend niet altijd gespeeld geloof ik.Sanity penguin wrote:60 zal nog wel effe duren. AC origins is f*cking groot
Valt mee dan. Speel ook zeker niet elke avond en vaak ook niet uren achter elkaarKolm wrote:2 weken en 5 dagen en dat was dan nog niet eens met echt alleen maar dat doen naast werken... Had zelfs in weekend niet altijd gespeeld geloof ik.Sanity penguin wrote:60 zal nog wel effe duren. AC origins is f*cking groot

Misschien dat het dan 3-4 weken wordtSanity penguin wrote:Valt mee dan. Speel ook zeker niet elke avond en vaak ook niet uren achter elkaar
Dat wil ik ook graag weten nu al plat hij is net uit ;o Proficiat.Tjeefkeuh wrote:Hoe was de game?Kolm wrote:
Platinum #174: God of War (2018)

Agowwe weer nieuwe events heb ik gelezen dat zal weer een beetje xp opleveren :-PNTGSruler wrote:Proficiat iedereen!
Ik vooral aan het werken aan de multiplayer van Gran Turismo Sport.. Dan spreek ik nog niet eens om rank 50 te halen
Nice, proficiat!Mr.Wolf wrote:Proficiat allemaal!!
Numero 25: Far Cry Primal
Return to “PlayStation Network Gaming”