Re: PlayStation 5
2386Ja, ik vrees ervoor. Ik ga niet nog een uur zitten refreshen. Ik zie dat hij nu bij Bol zelfs al op €200 staat... De camo is daar dan weer goedkoper dan bij PS direct, zelfs met 5% korting.
Wel door een externe verkoper... Dat zijn echt cowboys... Ook met legozenmaster wrote: 21 Nov 2024 10:26 Ja, ik vrees ervoor. Ik ga niet nog een uur zitten refreshen. Ik zie dat hij nu bij Bol zelfs al op €200 staat... De camo is daar dan weer goedkoper dan bij PS direct, zelfs met 5% korting.
Inderdaad de beperkte voorraad...Sanity penguin wrote: 21 Nov 2024 16:12 Ugh...
Waarom is ruilen geen optie? Omwille van de beperkte voorraad dan? Zou toch niet mogen. Bij zo'n items is de verpakking minstens zo belangrijk als de inhoud, zeker naar potentieel doorverkoopbaarheid in de toekomst.
In het geval van die Lego hebben ze een nieuwe gestuurd en die was wel verpakt in een omdoos van bol en dus wel goed aangekomen.RoyVdW wrote: 21 Nov 2024 16:54 Heb je jouw geld dan terug gekregen Kolm? Wslk verkopen ze dit dan als 2ehands. Bol doet er normaal niet moeilijk over en alle Lego die ik er al besteld heb waren verpakt met een omdoos van hen. Het zal zijn om verpakking te besparen, ten koste van de kwaliteit. Heb ooit zelfs cosmetica en condooms terug gestuurd dat geopend was geweest (door mezelf, foute maat te laat opgemerkt op verpakking, ongebruikt uiteraard) en ook gewoon teruggestort. Vele zaken worden gewoon vernietigd. Soms bestel ik gebruikte Lego via het 2ehands onderdeel van bv. Breezy Retourkansjes en dan is de doos vaak ingedeukt en word die zo los opgestuurd wat vrij logisch is en je kan verwachten want dat is duidelijk vermeld bij 'conditie'.
Sent from my EB2103 using Tapatalk