Re: Het moppen topic

256
Het hoofd van de school kwam de klas binnenlopen. "Groot nieuws voor Maikel!" zei hij. "De ooievaar heeft bij jou thuis een zusje gebracht!" "O jee," zei Maikel, "En mama verwacht er ook nog een".
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

259
Een slechthorende man komt bij de dokter
en klaagt over zijn pijnlijke oor.
De dokter zegt na zijn onderzoek:
“Ik zie denk ik het probleem al,
er zit een zetpil in uw oor!”
Zegt de man: “Bedankt,
dan weet ik gelijk waar ik
mijn gehoortoestel heb gelaten!”
Image

260
Bij de hemel hebben ze een nieuw systeem: twee poorten.
Eén voor de mannen die bij hun vrouw onder de plak hebben gezeten en één voor de mannen die zelf de touwtjes in handen hadden.
Op een mooie dag gaat Petrus naar buiten en beziet de twee poorten. Bij de poort voor de mannen die onder de plak zaten bij hun vrouw staat een heeeeele lange rij, het einde is niet zichtbaar.
Bij de poort voor mannen die zelf de lakens uit deelden staat maar één man. ‘Ach,’ denkt Petrus, ‘die help ik wel eerst.’
Dus hij doet de poort open en zegt tegen die vent: "Zo en waarom zijt gij hier?"
Zegt de man: "M'n vrouw zei dat ik hier moest gaan staan."
Image

261
Voor iedereen die van het momenteel lekkere weer wil genieten maar moet werken, hier een idee om naar huis te kunnen :smug: :sun:

Twee medewerkers van een bedrijf zitten te zuchten en kreunen op het werk. Ze zouden zo graag een dagje verlof nemen, maar de baas heeft alle verlof opgeschort omdat er teveel werk is. Plots springt een van de twee op.
"Ik weet een manier om enkele dagen verlof te krijgen!" roept hij.
"Hoe dan?" vraagt de ander.
De man kijkt snel rond - niets te zien van de baas. Hij klimt op zijn buro, neemt enkele tegels van het valse plafond uit, klimt in het plafond. Dan slaat hij zijn benen over een metalen pijp, laat zich zakken en hangt zo met zijn kop naar beneden. Binnen enkele seconden staat de baas er.
"Wat is dat hier allemaal?" wil hij bars weten.
"Ik ben een lamp," zegt de man.
"Ik denk dat jij een beetje overspannen bent. Maakt dat je wegkomt, en dat is een bevel! Ik wil je hier minstens twee dagen niet zien!"
"Ja meneer de baas," antwoordt de man heel gedienstig.
Hij springt naar beneden en verdwijnt door de deur.

De tweede man staat op en loopt ook snel naar de deur.
"Hela, waar ga jij naartoe?" vraagt de baas.
"Naar huis. Ik kan niet werken in het donker..."
Image

262
Colossus wrote:Voor iedereen die van het momenteel lekkere weer wil genieten maar moet werken, hier een idee om naar huis te kunnen :smug: :sun:

Twee medewerkers van een bedrijf zitten te zuchten en kreunen op het werk. Ze zouden zo graag een dagje verlof nemen, maar de baas heeft alle verlof opgeschort omdat er teveel werk is. Plots springt een van de twee op.
De man kijkt snel rond - niets te zien van de baas. Hij klimt op zijn buro, neemt enkele tegels van het valse plafond uit, klimt in het plafond. Dan slaat hij zijn benen over een metalen pijp, laat zich zakken en hangt zo met zijn kop naar beneden. Binnen enkele seconden staat de baas er.
"Ik denk dat jij een beetje overspannen bent. Maakt dat je wegkomt, en dat is een bevel! Ik wil je hier minstens twee dagen niet zien!"

eindelijk vers bloed hier !

no offense Sora-dingens :smug:

263
Gamefreak wrote:eindelijk vers bloed hier !

Ik ben blij dat ik ondersteuning krijg, het is best lastig om de toko hier in mijn eentje draaiende te houden. ;)

Jantje staat te gieren van het lachen op de gang van zijn basisschool.
De directeur komt naar hem toe en vraagt: "Jantje,waarom sta jij zo te lachen op de gang?"
Jantje: "Ik moet lachen om de juf, die is wel zo verschrikkelijk dom. Ik liet een heel harde scheet in de klas en daarom moet ik van haar op de gang staan." "Maar dat is niet dom", zegt de directeur.
"Vind ik wel meneer. Ze stuurt mij de frisse lucht in en blijft zelf in de stank staan!"
Image

264
Gamefreak wrote:
Colossus wrote:Voor iedereen die van het momenteel lekkere weer wil genieten maar moet werken, hier een idee om naar huis te kunnen :smug: :sun:

eindelijk vers bloed hier !

En toch qua niveau nog eens gelijkwaardig aan dingens-Lizard ook! ^^
Image

265
@ Hierboven, volkomen waar. Ik lees ook liever moppen die ik nog niet ken, hoewel ik soms ook moppen plaats die ik dan zelf ook voor het eerst hoor. ;)

Kleine Frits krijgt van z'n oma wat geld voor zijn rapport.

Zegt zijn moeder: "Wat zeg je dan, Frits?"

Frits: "Is dat alles?"
Image

266
Er zijn 2 drollen plannen aan het maken om een bank te overvallen. Komen ze op straat een diarree tegen, die hen vraagt: "hey, wat gaan jullie doen?"
Waarop de drollen antwoorden: "wij gaan een bank overvallen!"
"Ohhh!" Zegt de diarree, "mag ik meedoen??"
"Nee" zegt de ene drol, "daar moet je keihard voor zijn!"

268
Onderwijzer: "Waarom is de zon zo belangrijk voor ons?"
Leerling: "Die is helemaal niet belangrijk. 's Nachts schijnt hij niet, en overdag is het toch al licht!"
Image

269
Paard van Sinterklaas gekregen
Een agent staat met zijn paard voor het rode stoplicht te wachten.
Naast hem staat een kleine jongen op zijn fietsje.
De agent kijkt naar beneden en zegt: "Mooi fietsje heb je daar, zeker van Sinterklaas gekregen?"
"Ja, meneer." zegt het ventje.
"Wil je dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij er een achterlicht op zet?" zegt de agent.
Het jongetje kijkt naar het paard en zegt: "Mooi paard, zeker ook van Sinterklaas gekregen?"
"Ja manneke": zegt de agent.
"Wil je dan volgend jaar vragen aan de Sint of hij de lul eronder zet en niet erboven!"
Image