Ach daar zijn er toch genoeg van.gamerke1992 wrote: . . .
+++ Chinees gegeten
+++ winterbanden op auto gezet.
- - - Het wordt langzaam echt winter ... brrrr!
+++ Weekend!
Ach daar zijn er toch genoeg van.gamerke1992 wrote: . . .
+++ Chinees gegeten
Made my daySora_Lizard wrote:Ach daar zijn er toch genoeg van.gamerke1992 wrote: . . .
+++ Chinees gegeten
- - - Het wordt langzaam echt winter ... brrrr!
+++ Weekend!
Ga je ze ook nog aan de auto monteren?gamerke1992 wrote:Het probleem is dat ik enorm veel uren werk per week en ik heb wachtdiensten waarbij ik dag en nacht opgeroepen kan worden. Dus die paar dagen dat ik eens kan uitslapen zijn echt nodig.RoyVdW wrote:Logisch dat dat vroeg is hé. Die mannen van den bouw beginnen met de vroegeshift rond 6u dan hebben ze middag al gedaan of ze moeten lange dagen doen en op meerdere locaties klusjes doen. Zolang je niet met de nacht hebt gestaan maakt dat niet uit. Natuurlijke wekker en heb je een lange dag
+++ Chinees gegeten
Dus een CC koppelen aan je PayPal? Komt dit vaak voor, want ik had dit bij Square Enix. Ik wou mijn account linken aan mijn PayPal zodat ik in de toekomst makkelijk kon betalen als die klootzakken weer eens iets exclusiefs maken voor hun eigen webshop, maar daar had ik ook een CC voor nodig. Iemand zie me nog dat PayPal problemen had, dus ik dacht daarom...maar dit komt dus vaker voor? Waarom heb je dan PayPal?RoyVdW wrote:-----Netflix werkt dus niet meer en het beste heb ik overgelaten tot laatst dus kan ik niet meer zien je moet een CC koppelen aan je PP account. Als het zo zit zeg ik op ik ga dat niet speciaal aanvragen voor dit bij de legale dieveninstelling.
Ik niet, ik zou zwaar in de schulden zitten. En vele beterschap met je been!W.O.L.F. wrote:--- Als tijd te koop was, dan was ik nu blut
--- Al meer dan een maand een ontsteking op mijn benen, zalf hielp niet dus nu pillen en kiné en ik mag niet meer dansen de komende weken, bah
Ze verwachten dat je continu kijkt op Minerva etc.Elexus wrote:-- stomme UGent met hun stomme lessenwissels die niet duidelijk aangegeven zijn fml...
Welke pakjes komen met DPD eigenlijk toe?Ligeiro wrote:--- koerier van DPD die ons pakketje in een andere straat, op een ander huisnummer afgeeft
Hoe valt dat spel mee, eigenlijk?Hybris wrote:++++ Op level 49 in Spartacus: Legends. Nog even doorbijten en die vervelende level 50 trophy is er!
Pakjes van winkels die ervoor kiezen om met DPD te verzenden... in dit geval Photobox.beCaptain Witwicky wrote:Welke pakjes komen met DPD eigenlijk toe?Ligeiro wrote:--- koerier van DPD die ons pakketje in een andere straat, op een ander huisnummer afgeeft
Ik dacht dat DPD enkel was voor bedrijven etc ofzo, want tijdens een vakantiejob kwamen die boeken brengen voor scholen, nog nooit gezien voor de meer gewone aan-huis-pakjes.Ligeiro wrote:Pakjes van winkels die ervoor kiezen om met DPD te verzenden... in dit geval Photobox.beCaptain Witwicky wrote:Welke pakjes komen met DPD eigenlijk toe?Ligeiro wrote:--- koerier van DPD die ons pakketje in een andere straat, op een ander huisnummer afgeeft
SterkteLigeiro wrote:+/- vandaag ga ik naar mijn vader, die ik al 12 jaar niet meer gezien of gehoord heb..
-/+ de aanleiding is dat mijn zus zelf ook geweest is, en ze beschrijft hem volledig anders dan hoe ik hem mij herinner
Succes man!!!Ligeiro wrote:+/- vandaag ga ik naar mijn vader, die ik al 12 jaar niet meer gezien of gehoord heb..
-/+ de aanleiding is dat mijn zus zelf ook geweest is, en ze beschrijft hem volledig anders dan hoe ik hem mij herinner
Succes en sterkte!Ligeiro wrote:+/- vandaag ga ik naar mijn vader, die ik al 12 jaar niet meer gezien of gehoord heb..
Zo beperk je toch potentiële klanten en zorg je voor zeer veel frustratie bij die klanten. Wat als Square Enix weer eens iets exclusiefs maakt voor hun webshop? Ik kan er dan weer niet aan! Verdomme!RoyVdW wrote:Goed gezegd Witwicky. Snap ook het nut dan niet van PP waarom je daaraan nog eens extra CC moet koppelen. Het is enkel simpel om transacties te doen via eBay met vreemde valuta. Het is een maand gelukt en nu weer niet snap het niet ze zullen de beveiliging verstrikt hebben.
+++ Inderdaad leuk dat we die nu nog eens allemaal gezien hebbenW.O.L.F. wrote:+++ Gisteren de Star Wars films uitgekeken met met0t0
Ik ben ook niet zo'n fan van reünies. De enige waar ik naartoe ga is die van de hogeschool. Maar eigenlijk is dat 1 grote vriendengroep die 2-3 keer per jaar iedereen uitnodigt om wat te gaan eten. Dat is best gezellig.Mr.Wolf wrote:----------- Vrijdagavond een bezoekje gebracht aan mijn oude school, want er was een avond georganiseerd om de 6ejaars op eindejaarsreis te laten gaan. Ik had beter niet geweest, ik had iemand gezien die ik liever niet meer had gezien