Idd een Tom Tom Start 25.gamerke1992 wrote:Is dat een tomtom 25? Mijn vrienden die had deze ook vrij recent gekochtElexus wrote: GPS
Case
Re: Je laatste aankoop (geen games)
32Ach TomTom, helemaal niet tevreden van. Geef mij maar Garmin. Een ingebouwde GPS is ook niet altijd alles, blijkbaar hebben wij in onze volvo een gps van een slecht jaar (tgaat ier precies over wijn )
38Zaaaalig!fsterchele23 wrote: sry datem ondersteboven is getrokken xd
39nee Cois, de sjaal lag niet ondersteboven, jij stond op je kop toen je die foto maakte is het niet ?fsterchele23 wrote: sry datem ondersteboven is getrokken xd
40de sjaal lag op de grond en khad blijkbar dan men smartphone verkeerd vast, doet er nie toe, je ziet de sjaal en ik ben superblij met de overwinnig dak nie echt stilstond met hoe die foto werd getrokken en toen ik zag datem omgekeerd stond dacht ik foert tes ma zoGamefreak wrote:nee Cois, de sjaal lag niet ondersteboven, jij stond op je kop toen je die foto maakte is het niet ?fsterchele23 wrote: sry datem ondersteboven is getrokken xd
41In windowsviewer gewoon omdraaien en programma sluiten en de afbeelding is omgedraaid opgeslaan.
42had daar geen zin in xdShAmPi wrote:In windowsviewer gewoon omdraaien en programma sluiten en de afbeelding is omgedraaid opgeslaan.