Re: Until Dawn PS4
32Ik koop dit jaar alleen MGS V: The Phantom Pain nog, maar later koop ik deze game zeker (tenzij de reviews heel erg zouden tegenvallen). Ik vond de game vanaf het begin al heel interessantColossus wrote:Nog een ander halve week en dan is hij er!
Wie gaat deze meteen kopen?
33Ik ga hem waarschijnlijk gelijk kopen. Mij lijkt het een erg leuk spel en ik vind al die verschillende keuzes best leuk. Ik denk ook dat als ik hem later koop, dat ik dan op ga zoeken wat er allemaal gebeurt en dat wil ik zoveel mogelijk vermijden.
35Voor mij is het een eenmalige trip,
de eerste beleving, de eerste keer alles ontdekken, het eerste einde, dat is toch het einde en gevoel dat je altijd bij zal blijven.
Was met heavy rain ook. Toen had ik achteraf spijt dat alle andere eindes wou weten omdat het in tegenstrijd gevoel ging met mijn eerste einde.
1st = best
de eerste beleving, de eerste keer alles ontdekken, het eerste einde, dat is toch het einde en gevoel dat je altijd bij zal blijven.
Was met heavy rain ook. Toen had ik achteraf spijt dat alle andere eindes wou weten omdat het in tegenstrijd gevoel ging met mijn eerste einde.
1st = best
36wanneer is voor jou een review goed ? vanaf welke score ?The Wastelander wrote:Goede reviews = instabuy
Middelmatige of slechte = kopen als ie goedkoop is
38Ik kijk meestal wel naar reviews, maar de laatste tijd hecht ik er minder waarde aan. Mensen die reviews schrijven zijn veel kritischer en kijken er heel erg anders op neer. Ik kijk meestal als ik een spel speel zoveel mogelijk naar de pluspunten. Ik houd van dit genre, dus ik ga hem zeker kopen.
Ik denk dat ik misschien zelfs de extended version ga bestellen als ik thuiskom.
39same here, sinds OPM onder de grond ligt kijk ik er ook minder naarminermb wrote:Ik kijk meestal wel naar reviews, maar de laatste tijd hecht ik er minder waarde aan. Mensen die reviews schrijven zijn veel kritischer en kijken er heel erg anders op neer. Ik kijk meestal als ik een spel speel zoveel mogelijk naar de pluspunten. Ik houd van dit genre, dus ik ga hem zeker kopen.Ik denk dat ik misschien zelfs de extended version ga bestellen als ik thuiskom.
41Ik ga die trailers enof gameplay niet meer kijken hoor...
heb zo het gevoel dat ik de hele game al gezien heb in alleen maar trailers... en dat wil ik niet!
heb zo het gevoel dat ik de hele game al gezien heb in alleen maar trailers... en dat wil ik niet!
42of......Colossus wrote:Ik ga die trailers enof gameplay niet meer kijken hoor...
durf je niet ?
43Whaaahaahaha die is goedGamefreak wrote:of......Colossus wrote:Ik ga die trailers enof gameplay niet meer kijken hoor...
durf je niet ?
44Ik heb hem ondertussen gepreorderd. De gewone versie, omdat de paar extra dingen van de extended version niet echt veel uitmaken en waar die goedkoper waren, duurde het meestal 2 dagen langer voordat ik hem zou krijgen en ik had geen zin om nog zo lang te wachten 

45Ik kijk niet naar scores. Ik kijk naar welke punten de reviewer aanhaalt en of deze van toepassing zijn bij mij. Puur afgaan op een score is nogal oppervlakkig. Daarnaast ga ik ook meerdere reviews checken om een groter beeld te krijgen.Gamefreak wrote:wanneer is voor jou een review goed ? vanaf welke score ?The Wastelander wrote:Goede reviews = instabuy
Middelmatige of slechte = kopen als ie goedkoop is