Re: Alien: Isolation

31
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Ha. Hoorde ik op CNN en zocht het op wikipedia.

"Sevastopol or traditionally Sebastopol is a city located in the southwestern region of the Crimean Peninsula on the Black Sea."
Sevastopol is ook hoe Rusland drie van z'n slagschepen heeft genoemd(o.a. een die voor dit jaar klaar wordt gemaakt).
Ha, kijk eens aan.

Soms vraag ik me af waar bepaalde namen van komen en tis dan altijd interessant om te zien dat ze al bestaan :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

32
Captain Witwicky wrote:Soms vraag ik me af waar bepaalde namen van komen en tis dan altijd interessant om te zien dat ze al bestaan :P
Ik denk dat mensen ook soms denken dat ze iets nieuws gevonden hebben, maar dat het gewoon al bestaat en ze het niet opgezocht hebben :p

33
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Soms vraag ik me af waar bepaalde namen van komen en tis dan altijd interessant om te zien dat ze al bestaan :P
Ik denk dat mensen ook soms denken dat ze iets nieuws gevonden hebben, maar dat het gewoon al bestaat en ze het niet opgezocht hebben :p
Ja, de mooiste voorbeelden zijn namen die je opzoekt en merkt dat die echt iets betekenen, zoals een sterrenstelsel of een of andere griekse god enzo. Een stadje en boot is al wat minder.

34
met0t0 wrote:
In dit geval moet het wel opgezocht zijn want daar is de naam te specifiek voor. :)

37
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Al meer dan 2 miljoen stuks verkocht: https://chief.p-magazine.be/nieuws/alie ... r-verkocht
niet slecht, zeker na de mindere delen :cool:
Ja, klinkt goed, ik vraag me af of ze met dit succes een vervolg willen of niet...
Ik droom momenteel van een game van dit kaliber en kwaliteit maar dan à la Aliens (de 2de film)
Mag meer shooter worden, maar kan ook gaan over wat er gebeurt nét voor de film begint, als je de films kent snap je het wel.
Simpel gezegd: waar de film zich afspeelt is er al een Alien-fiasco gebeurt.

38
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Al meer dan 2 miljoen stuks verkocht: https://chief.p-magazine.be/nieuws/alie ... r-verkocht
niet slecht, zeker na de mindere delen :cool:
Ja, klinkt goed, ik vraag me af of ze met dit succes een vervolg willen of niet...
Ik droom momenteel van een game van dit kaliber en kwaliteit maar dan à la Aliens (de 2de film)
Mag meer shooter worden, maar kan ook gaan over wat er gebeurt nét voor de film begint, als je de films kent snap je het wel.
Simpel gezegd: waar de film zich afspeelt is er al een Alien-fiasco gebeurt.
ik denk wel dat er een vervolg zal komen Captain Iglo euh Wicky :q:

39
Laten we maar vooral deze - eindelijk goede - Alien-game koesteren. Een vervolg hoeft voor mij zeker niet. Er is nu alleen een beetje hoop dat er ook nog goede games rond de franchise uitgebracht kunnen worden.

40
met0t0 wrote:Laten we maar vooral deze - eindelijk goede - Alien-game koesteren. Een vervolg hoeft voor mij zeker niet. Er is nu alleen een beetje hoop dat er ook nog goede games rond de franchise uitgebracht kunnen worden.
Hij staat te glimmen bij mijn gekochte-niet-gespeelde-games-want-ik-heb-geen-PS4 kast.
Jouw vervolg wens en mijn sequel wens zijn toch allebei hetzelfde? Tenzij je wilt afwijken van het gekende verhaal?

41
Captain Witwicky wrote:Jouw vervolg wens en mijn sequel wens zijn toch allebei hetzelfde? Tenzij je wilt afwijken van het gekende verhaal?
Bwah ja, ik vind het ook wel interessant om eens te weten te komen wat er nét voor de tweede film gebeurd is, waarom bijna iedereen daar dood is. Ik heb gewoon niet zoveel behoefte aan nog meer Alien-games, eerder dat er om de zovele jaren eens eentje uitkomt die echt de moeite is :p

42
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Jouw vervolg wens en mijn sequel wens zijn toch allebei hetzelfde? Tenzij je wilt afwijken van het gekende verhaal?
Bwah ja, ik vind het ook wel interessant om eens te weten te komen wat er nét voor de tweede film gebeurd is, waarom bijna iedereen daar dood is. Ik heb gewoon niet zoveel behoefte aan nog meer Alien-games, eerder dat er om de zovele jaren eens eentje uitkomt die echt de moeite is :p
Ah, maar ik heb er ook geen behoefte aan, maar ik ga ook niet zeggen dat ik niet zou aanvaarden dat er elk jaar een nieuwe komt met deze of betere kwaliteit. Om de aantal jaren is al meer wat we kunnen verwachten, want nu is het euhm...1'tje? in al die tijd die je echt moet gespeeld hebben? :D

Btw...in de director's cut van Aliens, krijg je een glimps van wat er zich afgespeeld heeft (ik denk toch dat het in de director's cut is)

43
Captain Witwicky wrote:Btw...in de director's cut van Aliens, krijg je een glimps van wat er zich afgespeeld heeft (ik denk toch dat het in de director's cut is)
Hmm, dat weet ik dus niet goed meer. Ik zal er eens op letten volgende keer dat ik de film kijk :)

44
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Btw...in de director's cut van Aliens, krijg je een glimps van wat er zich afgespeeld heeft (ik denk toch dat het in de director's cut is)
Hmm, dat weet ik dus niet goed meer. Ik zal er eens op letten volgende keer dat ik de film kijk :)
Ja, ik weet niet meer zeker waar ik het had gezien, maar ik weet zeker dat er scènes zijn! En als ik het me zelfs goed herinner ging het over de ouders van dat kleine meisje uit Aliens, Newt (enkel als ik het me goed herinner).