ik denk het wel hoorRushifel wrote:Vraagje: is het normaal dat na bijna een uur een update bestand downloaden, bij het installeren van die update het scherm steeds heen en weer knippert tussen 'Bezig met installeren van updatebestand...' en het PS4 menu? Zijn het heel veel losse bestandjes of zo?
Re: DriveClub
32Ik ben er al achter. Hij had een conflict met een Sharefactory bestand. Die heb ik verwijderd en toen deed ie het.
33een conflict ? nou nouRushifel wrote:Ik ben er al achter. Hij had een conflict met een Sharefactory bestand. Die heb ik verwijderd en toen deed ie het.
34Nog nooit van gehoord?Rushifel wrote:Ik ben er al achter. Hij had een conflict met een Sharefactory bestand. Die heb ik verwijderd en toen deed ie het.
36Ik ben benieuwd wat ze zullen geven in die PS+ editie. Ik denk dat ze zich wel aan de oorspronkelijke, beperkte versie van de game zullen houden. Of misschien een hele grote korting lanceren om naar de volledige game te upgraden, dat ze die op E3 aankondigen.
37Een volgende game zal wss wel nog héél tijd uitblijven afgaande op deze DriveClubmet0t0 wrote:Ik ben benieuwd wat ze zullen geven in die PS+ editie. Ik denk dat ze zich wel aan de oorspronkelijke, beperkte versie van de game zullen houden. Of misschien een hele grote korting lanceren om naar de volledige game te upgraden, dat ze die op E3 aankondigen.
38dan zitten wel met zen allen in het rusthuis me dunktNTGSruler wrote:Een volgende game zal wss wel nog héél tijd uitblijven afgaande op deze DriveClubmet0t0 wrote:Ik ben benieuwd wat ze zullen geven in die PS+ editie. Ik denk dat ze zich wel aan de oorspronkelijke, beperkte versie van de game zullen houden. Of misschien een hele grote korting lanceren om naar de volledige game te upgraden, dat ze die op E3 aankondigen.
39Tegen dat de online werktGamefreak wrote:dan zitten wel met zen allen in het rusthuis me dunktNTGSruler wrote: Een volgende game zal wss wel nog héél tijd uitblijven afgaande op deze DriveClub
40Vandaag is er een update voorzien van Driveclub, die de game klaar maakt voor de release van de PS+ versie.
PSN tichke

41Amai misschien komt het ooit nog wel dantichke wrote:Vandaag is er een update voorzien van Driveclub, die de game klaar maakt voor de release van de PS+ versie.
42Aankondiging normaal tijdens E3.gamerke1992 wrote:Amai misschien komt het ooit nog wel dantichke wrote:Vandaag is er een update voorzien van Driveclub, die de game klaar maakt voor de release van de PS+ versie.
43Zal hij dan gratis zijn voor ps + abonnees? Of zal het dan een andere kleinere game zijn omdat je het hier hebt over ps+ versie van de game?
Ik ben hier niet echt in mee
44De PS+ versie van deze game die in de planning stond, bevatte een klein deel van de volledige game, het was een soort van grote demo. Ik ben benieuwd of ze hieraan vast zullen houden en niet gewoon de volledige game geven.Toon8 wrote:Zal hij dan gratis zijn voor ps + abonnees? Of zal het dan een andere kleinere game zijn omdat je het hier hebt over ps+ versie van de game?
45Zou het dan niet beter zijn dat ze direct de volledig game geven? Of heb je liever een demo