Re: PlayStation Plus

3196
Begonnen met Ultos, er zouden geen missables inzitten ivm timeloops, dus je kan altijd terug. Er is ook een optie zodat je geen damage krijgt.

Wat me dan wel opvalt is dat de platinum maar op 0,2% staat. Dus waar zit het addertje...
Image

3197
Zou dat niet te maken hebben met dat het een PS+ game is? Op psnprofiles zie ik een rarity van 4,5%. Dat is dan weer niet heel gek. Je kunt dan ook zo zien welke trophies de meeste mensen niet gehaald hebben...
Wat vind je er verder van?
Image

3198
Marty wrote: 12 Feb 2026 11:00 Begonnen met Ultos, er zouden geen missables inzitten ivm timeloops, dus je kan altijd terug. Er is ook een optie zodat je geen damage krijgt.

Wat me dan wel opvalt is dat de platinum maar op 0,2% staat. Dus waar zit het addertje...
Er is niet echt een guide voor de game te vinden dacht ik. Dat doet tegenwoordig ook veel.
Ik had tot deze maand ook nog nooit van Ultros gehoord...
Image

3201
Eerste 2 uur vond ik beetje saai, maar later leer je dingen die het leuker maken. Wist dus niet dat ik skills in een volgende run mee kan nemen. Wel maar 1 wapen, alleen een zwaard.

Maar geen idee wat nou het verhaal is
Image

3206
Ik heb net mijn PSPlus Premium kunnen verlengen met 25% korting.
Zou over 2 weken verlopen (had automatisch verlengen al uitstaan) en keek toevallig even op de site en zag de korting staan.
Zou tot ergens april zijn (ik denk 14 april, maar niet zeker).
Image

3207
Games voor april:

Image

Lords of the Fallen ken ik niet, maar lijkt me niet echt mijn ding
Tomb Raider I-III had ik net in mijn 'gewone' PS5 zitten om te gaan spelen, prima dus
Sword Art Online: ik vraag me af wie hier op zit te wachten...
Image

3209
NTGSruler wrote: 02 Apr 2026 08:51 Niet echt mijn ding de games voor April.
Lord of the Fallen is wel nog goede game, beetje soulslike dacht ik. Dacht dat er ook al een 2e game van is.
Dit is de tweede game (reboot) van de 2014 versie.

En dit jaar komt er de echte Lords of the Fallen 2.
Image