Re: PlayStation 4

339
Heeft er iemand van jullie een Amerikaans account aangemaakt om games te kopen? Als ik het goed begrijp kan je dan zonder consequenties de games op je Europees account spelen met trophies enzo?

Soms zijn er gewoon hele goede aanbiedingen en het zou zalig zijn die te kunnen gebruiken.

Kan je dan ook gewoon met je visa kaart betalen?
Image

Re: PlayStation 4

340
Je moet alleen wel een Amerikaans adres hebben om je visa (en de account?) te gebruiken, maar dat is de enige 'lastigheid' (billing adress en adress moet gelijk zijn).
Dus ja: ik heb een VS account en ja: alle games die je daarmee koopt kun je met je EU account spelen als die ook op dezelfde PS3/PS4 geactiveerd is (en ook de PS3/PS4 als hoofdsysteem moet hebben).
Image

Re: PlayStation 4

341
paveman wrote:Je moet alleen wel een Amerikaans adres hebben om je visa (en de account?) te gebruiken, maar dat is de enige 'lastigheid' (billing adress en adress moet gelijk zijn).
Dus ja: ik heb een VS account en ja: alle games die je daarmee koopt kun je met je EU account spelen als die ook op dezelfde PS3/PS4 geactiveerd is (en ook de PS3/PS4 als hoofdsysteem moet hebben).
Hm oké, bedankt :) En waarmee betaal jij dan in de Amerikaanse store?
Image

Re: PlayStation 4

342
De laatste keer dat ik iets via VS Store betaald heb is al een hele tijd geleden (kort geleden wel een VS code voor review gehad, waardoor ik dus wel kan bevestigen dat t ook op PS4 werkt). Ik heb eerder wel eens een PSN voucher via PayPal/eBay gekocht.
Ik heb mijn credit card volgens mij ook wel eens gebruikt: ik heb een tijdje in de VS gewoond en kon daardoor dat adres gebruiken. Later mislukte dat om de reden van dat adress/billing adress niet overeen kwamen. Toen heb ik dus zo'n voucher online gekocht. Ik heb geen idee hoe het momenteel werkt, aangezien ik dus niet echt meer aankopen via VS account doe.
Image

Re: PlayStation 4

343
paveman wrote:De laatste keer dat ik iets via VS Store betaald heb is al een hele tijd geleden (kort geleden wel een VS code voor review gehad, waardoor ik dus wel kan bevestigen dat t ook op PS4 werkt). Ik heb eerder wel eens een PSN voucher via PayPal/eBay gekocht.
Ik heb mijn credit card volgens mij ook wel eens gebruikt: ik heb een tijdje in de VS gewoond en kon daardoor dat adres gebruiken. Later mislukte dat om de reden van dat adress/billing adress niet overeen kwamen. Toen heb ik dus zo'n voucher online gekocht. Ik heb geen idee hoe het momenteel werkt, aangezien ik dus niet echt meer aankopen via VS account doe.
Ok merci voor de uitleg. Dan zal ik eens op het internet rond speuren :)
Image
cron