Re: Wat speel je op dit moment?

3769
zenmaster wrote: 07 May 2025 08:31
Mr.Wolf wrote: 06 May 2025 20:13
zenmaster wrote: 06 May 2025 10:40 Ik hoor er heel veel goede dingen over, ook over het verhaal. Ik ga hem ook kopen, maar niet aan de nieuwprijs. :q:

Hier al een paar uur bezig met Bloodborne. Cult of the Lamb intussen ook 100%.
Wat vind je van Bloodborne? Heb je al veel bosses verslagen of moeilijkheden gehad met bepaalde bosses?
Ge zijt ermee aan´t lachen he? :lol: Nee, ik ben nog niet zo ver geraakt na toch al 6-7 uur. De eerste locatie is redelijk pittig. Lees ik overal ook. En het werd op een gegeven moment, na een tiental deaths, geleidelijk moeilijker. Of verduren de wapens? De gemakkelijke vijanden hadden eerst maar 2 slagen nodig en dan opeens 7 of 8...? Raar. Dus herstart, was toch nog niet ver, en dan was het weer beter.
Ik vind het wel leuk. Kan nog niet zeggen dat ik ervan geniet, want ik vind het redelijk onduidelijk waar ik heen moet, maar de game op zich is al leuk.
Ik had eerlijk gezegd ook het meeste moeite in het begin... Vicar Amelia heeft veel moeite gekost bij mij, en vanaf toen ging het allemaal best vlot.
Wapens verduren dacht ik inderdaad!
En ja, het verhaal is heel erg vaag, maar dat is in alle soulsborne games zo jammer genoeg. Toch zit er erg veel verhaal in waar je helemaal geen bal van verstaat. Vaatividya op youtube maakt hier altijd mooie filmpjes van op youtube die het hele verhaal uitleggen.
Image

3771
Ziet er wel leuk uit! Maar die fusion mode ziet er wel lastig uit? Tenminste... het lijkt alsof je stukken hebt dat je vanbuiten moet weten wat het is door het voorheen vaak genoeg gezien te hebben? :?

En de trophylist lijkt wel een nieuwe guitar hero qua difficulty :lol:

Ik hoop dit weekend eindelijk Synth riders te kunnen spelen voor het uit PSPlus gaat.

Verder nog steeds Ratchet and Clank 2 op de vita hier, nu bezig met alle planeten te bezoeken waar ik nog iets miste van health upgrade, titanium bolt of skill points. Eens dat klaar is, dan laatste planeet spelen en door naar challenge mode om verder bolts te grinden voor een paar trophies/aankopen want zover ik weet, is er in deze game geen bolt glitch zoals in de eerste game.

Gisteren ook Doom Eternal PS5 de online trophies gedaan, de rest komt wel is maar Doom related eerst nog verder XP grinden in Doom 2016 voor de laatste 2 multiplayer trophies daarin. Waarschijnlijk doe ik dan eerst de rest van Doom 2016 voor ik verder ga met Doom Eternal.
Image

3773
Fusionmode is makkelijk. Is een andere gamemode die nog lastiger is.

Die fusion mode wordt alleen zo weergegeven op de tv. In de headset zie je gewoon je drumstel voor je.

Tja vergelijkbaar met beatsaber. Euhm hier ben je eigenlijk gewoon aan het drummen en bij beatsaber meer aan het hakken.

Maar heb de premium editie gekocht.
Smash Drums heeft wat meer muziek wat bij beter ligt dan dat Beat Saber heeft.
Image

3779
THPS 1 + 2. Man deze game schopt mijn *****. Ik heb de 10 miljoen score trophy maar ik kan de rookie challenges niet behalen want ik kan geen gouden medaille behalen in de competitie in Chicago :lol:

Het klikt gewoon niet en ik weet niet echt hoe ik het kan verbeteren. Ik doe maar lukraak combo's maar die geven gewoon te weinig punten.
De game is wel zeer verslavend moet ik zeggen. Maar ik ben het gauw beu dat ik uren zit te gamen en 0.1% progressie maak in de game.
Tips zijn welkom.

Morgen maar weer verder met Alan Wake II die ik zondag startte, vooraleer ik weer uit de sfeer van de game ben. Topgame!
Image