Re: Horizon: Zero Dawn

49
billie91 wrote:Hiero een filmpje over de foto modus.

Ziet er gigantisch goed uit :eek:

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

50
Marty wrote:Wow dat grote beest is me iets te duur ($200)
De Collectors editie heb ik sinds die te pre orderen was bij bol in de pre order staan.
Inderdaad nogal duur, maar wel prachtig gemaakt.
De CE was op bol.com een tijd uitverkocht, maar lijkt nu terug te pre-orderen. Vreemd, hopelijk krijgen die mensen dan niet net voor release een bericht dat ze hem toch niet hebben :O

Dit is ook interessant voor wie meer van de game te weten wil komen :)

52
De game ziet er ook geweldig uit. Niets popt up in de verte, het staat er gewoon. blaadjes in de wind aan de bomen lijken elk apart te worden aangestuurd. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

55
paveman wrote:Is jaloers op de mooie presskit.... ;)
Zijn jullie er al uit wie m mag houden Kolm/Sora? :P
Lang geleden dat ik zo jaloers was [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

59
Vanzelfsprekend mag Caty ervan vinden wat zij wil. En billie natuurlijk ook. :)

Caty van USgamer focust zich in haar review wel heel sterk op slechts één aspect van de game, de side quests. Zoals in elke door mij gespeelde RPG (en action games) zijn zulke quests aanwezig om te vermijden dat je de game in 4 tot 8 uur uitspeelt. En ja, ze zijn vaak repetitief. Maar is dit niet in elke game zo? Of je trapt onophoudelijk tegen hetzelfde balletje aan of je rijdt voortdurend dezelfde rondjes. Misschien schiet je liever op telkens dezelfde vijanden of voer je steeds opnieuw dezelfde zoek dit, vind dat of of dood hem quests uit.
Grinden hoort imo bij gamen, elk mens is een verwoed verzamelaar. :lol:

Caty's review ontbreekt het aan diepgang als het gaat om gameplay, de lol van het spelen van een voor zover mij bekend, nagenoeg glitchloze game. Ach misschien is het gewoon de kift dat de PS4 deze game heeft en de concurrent niet? Het is wel USgamer! ;)

PS, in een situatie als deze bekruipt mij altijd het gevoel van als iemand het dan zo goed weet, waarom heeft hij of zij dan geen goed betaalde baan als 'writer'?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

60
Ach, als (toen ik net keek) 65 reviews positief zijn en 3 negatief, dan weet je dat die 3 ofwel zuurpruimen zijn, of dat ze een genre speelden die ze niet ligt.
Ik lees de negatieve reviews over het algemeen alleen wel het liefst: als idd blijkt dat het onzin is of dat ik zoiets heb van 'ik snap je punt, maar ik stoor me daar normaal gesproken niet zo aan', dan weet ik dat ik de game met een gerust hart kan kopen.

Die 5/10 lijkt me in ieder geval, zeker ook gezien de overige reviews, zwaar overdreven kritisch.
Image