Re: HD Remasters
46Ruiken is één van de belangrijkste onderdelen bij het openen van een nieuwe game dat smell
We waren ook maar aan het zeveren hoor, maar inderdaad, het moment dat fysieke games helemaal stoppen gaat voor mij toch even een hard moment zijn.NTGSruler wrote:Lol ruiken niet echt, maar gewoon dat je iets materieels in handen hebt.
Voor velen denk ik!dividedx11 wrote:We waren ook maar aan het zeveren hoor, maar inderdaad, het moment dat fysieke games helemaal stoppen gaat voor mij toch even een hard moment zijn.NTGSruler wrote:Lol ruiken niet echt, maar gewoon dat je iets materieels in handen hebt.
mijn eerste dateert van 10 jaar terug, zal wellicht niet meer zo fris ruikenMaxidomino wrote:Of ruiken aan een nieuwe OPM. Goeie herinneringen.
Billie, ahum, je schrijft voor een PS blogbillie91 wrote:Captain Witwicky wrote:We kopen remasters for that new game smell
billie91 wrote:Captain Witwicky wrote:We kopen remasters for that new game smell
Hmmm, ik weet wel niet of het hard zou aankomen. We zitten in een transitie periode, dus we kennen digitaal, het is niet een directe switch. Ik ga het eerder spijtig vinden, want ik ruil negatieve zaken aan discs om voor negatieve zaken aan digitaal...dividedx11 wrote:We waren ook maar aan het zeveren hoor, maar inderdaad, het moment dat fysieke games helemaal stoppen gaat voor mij toch even een hard moment zijn.
klopt, ik postte het al bij Quick News :VToon8 wrote:Er zou een enquête zijn van WB en rocksteady om de vorige batman arkham games te remasteren.
http://www.4gamers.be/nieuws/45546/1/En ... ers-gelekt