Om met W.O.L.F. te spreken, ShAmPi lijkt me nu juist een leuke naam. Pertotal klinkt voor mij meer naar een merk benzine. Nu heb ik me laten vertellen dat benzine niet goed drinkbaar is behalve dan dat het vloeibaar is.ShAmPi wrote:Meh
Ik kom maar niet op een goede biernaam
Suggesties zijn dus welkom.
Re: 'It's all about the drinks'-topic
512Goh jahSora_Lizard wrote:Om met W.O.L.F. te spreken, ShAmPi lijkt me nu juist een leuke naam. Pertotal klinkt voor mij meer naar een merk benzine. Nu heb ik me laten vertellen dat benzine niet goed drinkbaar is behalve dan dat het vloeibaar is.ShAmPi wrote:Meh
Ik kom maar niet op een goede biernaam
Suggesties zijn dus welkom.
Pertotal is gewoon strontzat zijn
Anyway ticketkjes zijn al gedrukt.
Dus eerste bier zal Pertotal zijn.
Ik verander nadien wel van naam
Anyway
Eens tussendoor de SG meten (SG is voor het alcoholpercentage te weten )
Het bijkomende voordeel is dat je dat buisje gerust kan leegdrinken na de meting
513Weer een Vlaamse uitdrukking geleerd.ShAmPi wrote: Goh jah
Anyway
Het bijkomende voordeel is dat je dat buisje gerust kan leegdrinken na de meting
Dat buisje leegdrinken? Jij durft!!!
514Idd, als iemand zich pertotal drinkt is die volledig van de kaart daarom dat ik het zo een goede naam vind.Sora_Lizard wrote:Weer een Vlaamse uitdrukking geleerd.ShAmPi wrote: Goh jah
Anyway
Dat buisje leegdrinken? Jij durft!!!
515Niet echt Vlaams, komt gewoon van perte totaleSora_Lizard wrote: Weer een Vlaamse uitdrukking geleerd.
516Wil je het vlaamser en meer dialect dan is het in aalst eigenlijk Kalisj zijn.
Je hebt dan ook nog
kanaar
den nek af
gerat af
zwetzat
etc...
Je hebt dan ook nog
kanaar
den nek af
gerat af
zwetzat
etc...
517Hoe zit het eigenlijk met het bier brouwen? Geslaagd qua alcoholpercentage dat ge wou bereiken?
Vandaag nog eens een Kwak gedronken, blijft lekker en ziet er altijd leuk uit
Vandaag nog eens een Kwak gedronken, blijft lekker en ziet er altijd leuk uit
518Jups.
Mijn alcoholpercentage verloopt dit moment perfect.
Zal zo op een 8.3 komen.
Mijn alcoholpercentage verloopt dit moment perfect.
Zal zo op een 8.3 komen.
519Flesjes zijn gebottled.
Was het hier vergeten posten
Nu is het nog 1 a 2 maand nagisten op fles.
Was het hier vergeten posten
Nu is het nog 1 a 2 maand nagisten op fles.
521Ik ben benieuwd wat je van de smaak gaat vinden Heb je er veel tijd in moeten steken?
523Juist geen bak. 6liter gebrouwen als probeersel voor eerste keer.met0t0 wrote:Ziet er leuk uit
Hoeveel flesjes hebt ge?
Ik ben ook benieuwd. Op zich valt het wel mee van tijd. Je moet gewoon geduld hebben. Meeste tijd is alles constant ontsmetten.gamerke1992 wrote:Ik ben benieuwd wat je van de smaak gaat vinden Heb je er veel tijd in moeten steken?
Voorlopig nergens. Aangezien ik maar bakje gebrouwen heb voor eerste keer. Ik weiger ook van er geld voor te vragen (behalve dan verzendkosten) het is en blijft nalelijk een hobbybier.W.O.L.F. wrote:Waar kunnen we bestellen?
Binnen maand kan ik je meer info daarover bezorgen.
524Wauw bier gebrouwen. Het eerste wat ik ervan lees. Prachtig logo gedetailleerd en originele naam
Hoeveel % is het en naar wat smaakt het?
Hoeveel % is het en naar wat smaakt het?
525Hou ons op de hoogte zou ik zeggen! Ik wil ook wel eens ne pertotal proberen!ShAmPi wrote:Juist geen bak. 6liter gebrouwen als probeersel voor eerste keer.met0t0 wrote:Ziet er leuk uit
Hoeveel flesjes hebt ge?
Ik ben ook benieuwd. Op zich valt het wel mee van tijd. Je moet gewoon geduld hebben. Meeste tijd is alles constant ontsmetten.gamerke1992 wrote:Ik ben benieuwd wat je van de smaak gaat vinden Heb je er veel tijd in moeten steken?
Voorlopig nergens. Aangezien ik maar bakje gebrouwen heb voor eerste keer. Ik weiger ook van er geld voor te vragen (behalve dan verzendkosten) het is en blijft nalelijk een hobbybier.W.O.L.F. wrote:Waar kunnen we bestellen?
Binnen maand kan ik je meer info daarover bezorgen.