En ik vond het dermate leuk, dat ik de DLC nog heb aangeschaft en daar nu mee bezig. En ik die dacht dat er pittige platformstukjes in de main game zaten
Moderator: Leaderboard Group

Hmm, ik herinner mij precies meer gevloekt te hebben op Guacameleepaveman wrote: 17 Apr 2025 15:37 Haha! Hoe vind je m qua moeilijkheidsgraad t.o.v. bijvoorbeeld Guacamelee!?
paveman wrote: Het heeft even geduurd, mooi dat je m nu binnen hebt met0t0! Nu inderdaad verder met een kortere game, of Origins/Valhalla?
Haha, eerst nog een DLC afwerkenKolm wrote: Mooi!
Nu tijd voor Valhalla?![]()
Klinkt goed, ik ga er nog eens aan beginnen dan!Sanity penguin wrote: 17 Apr 2025 17:27Hmm, ik herinner mij precies meer gevloekt te hebben op Guacameleepaveman wrote: 17 Apr 2025 15:37 Haha! Hoe vind je m qua moeilijkheidsgraad t.o.v. bijvoorbeeld Guacamelee!?![]()
Bij deze is het wel duidelijk dat de ontwikkelaars van Rayman (origins en legends denk ik) erachter zitten. Bepaalde stukken (ik kijk naar jou zijmissie 'impossible climb') lijken moeilijk, totdat je ze door hebt en een paar keer gedaan hebt. Het zit ook allemaal goed genoeg in elkaar zodat het niet vervelend wordt door slechte game mechanics. Enkel bij de DLC nu vind ik die bollen die je de lucht door katapulteren door erop de kloppen wat een hit en miss en dat steekt soms wel tegen. Ik heb niet graag het gevoel alsof het spel iets niet registreert terwijl ik wel het gevoel heb het juist te hebben geraakt ofzo, als je snapt wat ik bedoel
Ik heb PoP nu ook gewoon op Rookie gespeeld. Vijanden zijn voor mij wat achtergesteld in deze game, zeker de bosses. Hun mechanics boeien mij niet zo, ik speel vooral graag het platforming element.
Zeker gezien het bij PSplus zat, absoluut de moeite als je van platformers houdt. Laatste tijd minder van Ubisoft, maar met deze hebben ze volgens mij prima werk geleverd.

Ondertussen al niet zo heel nieuw meer, is rond Halloween uitgekomen

Hoe lang ben je ongeveer bezig geweest met RoboCop? Kan je gewoon de game spelen en platinum halen? Ik bedoel dus zonder backtracking of collectibles verzamelen?Sanity penguin wrote: 21 Apr 2025 00:20 Ooh, een nieuwe hidden cats? Moet ik ook eens bekijken dan!
#179: Robocop
Ik heb hem gewoon gespeeld. Is veelal de missies afronden en uitkijken naar zijmissies als je niet wil herspelen achteraf. Maar hebben wel een vrij ingenieus systeem daarvoor eigenlijk. Je hebt geen level select ofzo maar je kan hun load game functie ervoor gebruiken. Ze maken achterliggend een save bij elke missies aan de start en zo heb je een soort level select. Nadeel is wel dat je daardoor beperkt bent in je skills van dat moment van de save. Dus zelfs na de game als je ver gevorderd bent, verlies je skills door een reload. Maar ik heb er geen problemen mee ondervonden. 16u gespeeld volgens PS app.NTGSruler wrote: 21 Apr 2025 20:20Hoe lang ben je ongeveer bezig geweest met RoboCop? Kan je gewoon de game spelen en platinum halen? Ik bedoel dus zonder backtracking of collectibles verzamelen?Sanity penguin wrote: 21 Apr 2025 00:20 Ooh, een nieuwe hidden cats? Moet ik ook eens bekijken dan!
#179: Robocop
![]()
Heb geen idee van de trophylijst eerlijk gezegd.

Return to “PlayStation Network Gaming”