Mooi mooipaveman wrote: Van de week al opgehaald, maar niet bedacht dat ik het hier ook wel even kon posten...
Re: Je laatste aankoop (geen games)
528Ik vraag het opnieuw. Wat is uw job en nettoloon gek duur ;p
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
529Als zaakvoerder kost da (meestal) ni zo veel van uw privé vermogen ;pRoyVdW wrote:Ik vraag het opnieuw. Wat is uw job en nettoloon gek duur ;p
530Ah zo wist ik niet dat hij zaakvoerder was. Dat verklaart het.
531Uiteraard niet! Enneh: gewoon geduld hebben, joh . Ik ben gewoon een ouwe lul, vergeet dat niet . Het heeft ook best lang geduurd voor ik m'n eerste auto kocht i.v.m. studie etc...Toon8 wrote:Een speelgoed versie? Tga nog lang duren tegen dat ik een auto kan kopen
@rest: thnx guys. Ben er zelf ook onwijs blij mee!
En @Roy: dat ga ik u natuurlijk niet vertellen, maar je hoeft zeker geen medelijden met me te hebben...
533Diene boek zag ik liggen op het boekenfestijn in Gent, zag er indrukwekkend uit qua grootte maar niet mijn stijl.Ligeiro wrote:Allemaal gekregen van mijn vriendin. Die Anomaly is blijkbaar de langste Graphic Novel ooit gemaakt, en je kan er een app voor downloaden om augmented reality in het boek te zien
Collector's Edition Guide met erin een lithograaf
En, besteld voor 8 janu 2016
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
535Neen, neen, niet Witdingens, m'n PS4 zal zwartdingens zijnGamefreak wrote:eindelijk Witdingens, eindelijk !
Zeurpiet van het jaar 2014
538Ik doe echt mijn best om te zien wat het is, maar kan het maar niet zienRoyVdW wrote: Tweedehands zo goed als nieuw voor niet zo veel geld
539ik gok op een opplooibare fruitmixeritsjustme wrote:Ik doe echt mijn best om te zien wat het is, maar kan het maar niet zienRoyVdW wrote: Tweedehands zo goed als nieuw voor niet zo veel geld
540Menen jullie dit? Dit is een Tacx een apparaat om te fietsen op vaste rollen. Dus uw achterwiel van uw lkoersvelo zet je tussen die pinnen en uw voorwiel op die zwarte onderzet.