Re: Het budgetgaming-topic

541
ShAmPi wrote:Ik stak 3 games in mandje bij FNAC (ookal ben ik niet te vinden voor FNAC) gewoon om de totaalprijs te zien.
En blijkbaar is het 2 + 1???
Nergens iets van teruggevonden op hun site :D

Image
Mooie deal. Al mijd ik fnac zoveel als ik kan. Ze moeten mij al sinds september een terugbetaling geven van een geannuleerde pre-order. Ik heb al 10 mails verzonden en zitten bellen, met steeds veel praatjes en beloftes. Maar geld heb ik nog niet gezien. Nu ben ik een procedure via test-aankoop gestart.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

542
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Ik stak 3 games in mandje bij FNAC (ookal ben ik niet te vinden voor FNAC) gewoon om de totaalprijs te zien.
En blijkbaar is het 2 + 1???
Nergens iets van teruggevonden op hun site :D

Image
Mooie deal. Al mijd ik fnac zoveel als ik kan. Ze moeten mij al sinds september een terugbetaling geven van een geannuleerde pre-order. Ik heb al 10 mails verzonden en zitten bellen, met steeds veel praatjes en beloftes. Maar geld heb ik nog niet gezien. Nu ben ik een procedure via test-aankoop gestart.
Ik mijd ze ook hoor.
Maar ik was deze games bij verschillende winkels in mandjes aan het steken om de prijs te vergelijken incl verzending.
En FNAC was goedkoper. Vroeg me af waarom en toen zag ik dat er een game gratis was. :D
Image

Re: Het budgetgaming-topic

546
met0t0 wrote:De PlayStation Classic is wel interessant aan lagere prijs :)
Benieuwd of het nog verder zou zakken, of dat ze dan plots niet meer verkrijgbaar zouden zijn... :think:



ze worden begraven in een put van 8 meter diep in één of andere verlaten woestijn, zoals de E.T. games destijds !!!

Re: Het budgetgaming-topic

547
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:De PlayStation Classic is wel interessant aan lagere prijs :)
Benieuwd of het nog verder zou zakken, of dat ze dan plots niet meer verkrijgbaar zouden zijn... :think:



ze worden begraven in een put van 8 meter diep in één of andere verlaten woestijn, zoals de E.T. games destijds !!!
Waarom zou je dat doen.
Leuk consoleke :)

En zeker met de easy as fuck hack om eender welke game te spelen :D
En binnekort komt mijn 8bitdo toe en kan ik met de DS4 op de classic spelen.
APE ESCAPE HERE I COME! :D
Image

Re: Het budgetgaming-topic

555
Er is weer een 2 voor €30 actie bij bol.com (bluray/dvd)
Nu onder andere met
The Flash seizoen 4
Arrow seizoen 6
Legends of Tomorrow seizoen 3
Supernatural seizoen 13
Brooklyn Nine Nine seizoen 5
The Blacklist seizoen 5
Homeland Seizoen 7

De actie wordt niet bij alle artikelen aangegeven dus gewoon even proberen wat wel met de actie mee doet. En zoals altijd: Zorg dat je wel bol.com kiest en geen partner.

Ik heb me mooi weer even €270 bespaard :lol:
Image
Image