Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
5971- Focusgroepen uittypen, mensen praten zoveel door elkaar
Dat wordt er niet beter op in het bedrijfsleven... En als ik heel eerlijk mag zijn: Hoe meer vrouwen in de groep hoe erger... Vorige week bij een klant waar 4 vrouwen aan mij en een mannelijke collega moesten uitleggen wat ze wilden en er was vaak geen woord tussen te krijgen bij die vrouwen.W.O.L.F. wrote:- Focusgroepen uittypen, mensen praten zoveel door elkaar
Mr.Wolf wrote:UPDATE
Ik ben er toch hoogstwaarschijnlijk niet door gelaten op mijn stage. Doordat ze mij op alle competenties gebuisd hadden, kon ze mij er niet door laten
stond Thuis of Familie toevallig op ?met0t0 wrote:Mr.Wolf wrote:UPDATE
Ik ben er toch hoogstwaarschijnlijk niet door gelaten op mijn stage. Doordat ze mij op alle competenties gebuisd hadden, kon ze mij er niet door laten
----- Bijna een volledige week ziek geweest. Kon zelfs niet op een scherm kijken. Keek ik een serie, viel ik na 15 minuten in slaap. Gamen lukte nog minder, hooguit een kwartier
--- Door ziek zijn ook mijn examen van vandaag moeten uitstellen, dus nu moet ik mij daar de komende dagen de hele tijd mee bezig houden...
+++ ... wel goed dat ik de kans heb om het dan wel goed te studeren
- - - Dat is verschrikkelijk balen. Het is niet logisch dat je helemaal niets goed gedaan zou hebben in die periode. Mr.Wolf, je hebt de pech gehad met een stel ongelooflijke klungels te maken hebben gehad tijdens jouw stage. Daarbij komt dat ook de begeleiding volledig gefaald heeft.Mr.Wolf wrote:UPDATE
Dat is ontzettend veel werk hé Op zo een moment wou je dat je een enquete had gedaan En dan komen er nog de meerdere analyses achteraf.W.O.L.F. wrote:--- Ik haat focusgroepen uittypen, ik word er zo slechtgezind van
Goh, aan een enquête had ik in dit geval niet zo heel veel gehad, dan zou ik alle emoties en frustraties gemist hebben.gamerke1992 wrote:Dat is ontzettend veel werk hé Op zo een moment wou je dat je een enquete had gedaan En dan komen er nog de meerdere analyses achteraf.W.O.L.F. wrote:--- Ik haat focusgroepen uittypen, ik word er zo slechtgezind van : cry: