Re: Devil May Cry 4: Special Edition

63
Gamefreak wrote:jij bent onze rots in de branding hé Wicky ;)
Ik ben hardnekkig :cool:

Trophies!
Na de link kan je de trophy lijst vinden. Ik ben een beetje teleurgesteld. Het is een nogal eenzijdige lijst, allemaal te maken met moeilijkheidsgraden en bepaalde vijanden verslaan...ik had liever toch ook wat meer andere random stuff trophies gevonden.... :(

https://www.capcom-unity.com/gregaman/b ... hievements
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

66
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Filmpje over de 2 vrouwen uit DMC4: SE
niet 2 maar DE 2 vrouwen hé Herr Kapitän
Ik zie toch duidelijk ook "de" staan in mijn beschrijving hoor :D

71
Gamefreak wrote:met wie speelde jij het liefst in deze game Kapitein ? Dante of toch maar jonge snaak Nero ? :smug:
Mijn favoriet zal altijd Dante blijven, maar ik vind Nero een zeer geslaagd personage, dus afhankelijk van hoe lang ik al speel met Dante, kan het soms zijn dat ik op bepaalde momenten liever met Nero speel. Dante heeft zeer veel moves ter beschikking, maar Nero heeft zijn arm waarmee hij vijanden naar zich toe kan trekken waardoor de gehele flow iets meer weg heeft van Dante uit DmC.

73
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:met wie speelde jij het liefst in deze game Kapitein ? Dante of toch maar jonge snaak Nero ? :smug:
Mijn favoriet zal altijd Dante blijven, maar ik vind Nero een zeer geslaagd personage, dus afhankelijk van hoe lang ik al speel met Dante, kan het soms zijn dat ik op bepaalde momenten liever met Nero speel. Dante heeft zeer veel moves ter beschikking, maar Nero heeft zijn arm waarmee hij vijanden naar zich toe kan trekken waardoor de gehele flow iets meer weg heeft van Dante uit DmC.
ik kon die koters nooit uit elkaar houden, ze lijken erg op elkaar :idea:

74
Gamefreak wrote:ik kon die koters nooit uit elkaar houden, ze lijken erg op elkaar
Misschien qua visual, maar hun stijl in gameplay verschilt genoeg om een duidelijk verschil te hebben ;)