Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
632Ik zal normaal gezien alleen maar dit kopen in de steam sale:
Voor 5€ + alle dlc, ben fan van got en las op de store page veel goede commentaren over deze. Zal hem eens uit proberen.
en: Wou deze al vorig jaar kopen maar toen juist uit en 15€ nu 3,70€
en: Wou deze al vorig jaar kopen maar toen juist uit en 15€ nu 3,70€
633Deze twee van een vriend gekregen als late verjaardagscadeautjes
Deze 3 nog zelf gekocht
Deze 3 nog zelf gekocht
634Meegebracht aus Deutschland:
Zeer vreemd, deze heb ik maar dan download code in een PS3 doosje zonder het PS3 logo...
Zeer vreemd, deze heb ik maar dan download code in een PS3 doosje zonder het PS3 logo...
635Voor €10 nieuw via Kapaza terwijl die kerel er €30 voor vroeg. Zoals ik al zei blijven afbieden en die used prijs zeggen dan kunnen ze bijna niet anders dan toegeven. Dat of niks en op een ander gaan halen. Nu hopen dat ik het ontvang.dividedx11 wrote:15 used in de GM
636Mijn pakje van jou is dus verdwenen... (jij kan daar uiteraard niets aan doen)RoyVdW wrote:Voor €10 nieuw via Kapaza terwijl die kerel er €30 voor vroeg. Zoals ik al zei blijven afbieden en die used prijs zeggen dan kunnen ze bijna niet anders dan toegeven. Dat of niks en op een ander gaan halen. Nu hopen dat ik het ontvang.dividedx11 wrote:15 used in de GM
637Kan je daar geen melding van maken bij het kantoor? Dat komt mss door Kerstmis die ertussen zat ivm die 24u pakket. Vreemd net bij mij en idd heb ik geen vat op ik heb je de codelink gegeven. Mss morgen? Het geld is ondertussen ontvangen, merci.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
638Jij ook hartelijk bedankt voor de moeite en voor het vertrouwen Heb er al een melding van gemaakt... En Ligeiro is me ook aan het helpen Morgen es in tstraat gaan rondbellen...RoyVdW wrote:Kan je daar geen melding van maken bij het kantoor? Dat komt mss door Kerstmis die ertussen zat ivm die 24u pakket. Vreemd net bij mij en idd heb ik geen vat op ik heb je de codelink gegeven. Mss morgen? Het geld is ondertussen ontvangen, merci.
639dividedx11 wrote:Jij ook hartelijk bedankt voor de moeite en voor het vertrouwen Heb er al een melding van gemaakt... En Ligeiro is me ook aan het helpen Morgen es in tstraat gaan rondbellen...RoyVdW wrote:Kan je daar geen melding van maken bij het kantoor? Dat komt mss door Kerstmis die ertussen zat ivm die 24u pakket. Vreemd net bij mij en idd heb ik geen vat op ik heb je de codelink gegeven. Mss morgen? Het geld is ondertussen ontvangen, merci.
pak alvast een houten knuppel mee, zodat indien je de onverlaat vindt, hem kunt trakteren op wat (uiteraard vriendschappelijke) stokslagen
640Een pedagogische tik klinkt beterGamefreak wrote:dividedx11 wrote: Jij ook hartelijk bedankt voor de moeite en voor het vertrouwen Heb er al een melding van gemaakt... En Ligeiro is me ook aan het helpen Morgen es in tstraat gaan rondbellen...
pak alvast een houten knuppel mee, zodat indien je de onverlaat vindt, hem kunt trakteren op wat (uiteraard vriendschappelijke) stokslagen
641
das de enige die'k in de steam sale ga aanschaffen denk'k 'k ga in de solden al genoeg geld opdoen
642Via PS+
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
645
Voor €30 nieuw via Kapaza met verzending. Vond ze wel €10 per game waard. Nostalgie en leuke platinums die pittig zijn op crushing maar wel haalbaar blijven voor een casual gamer
@Divided; Hoe is het nu afgelopen met Ascension??
@Divided; Hoe is het nu afgelopen met Ascension??