Re: Welke game speelde je het laatste uit?

631
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:daarstraks de verhaalmodus van Dishonored afgesnoept. Best toffe game, kan niet meteen op een minpunt komen....

laat deel 2 maar komen

ik geef deze titel 9 op 10 :cool:
Die scores zijn hier soms nogal overdreven :P
hoezo ? vond je hem niet goed ?
Ik bedoel, "best tof" zie ik als 7. 9 is dan fenomenaal goed.
das ieder zijn interpretatie :idea:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

633
Zombi 7/10
Ik had er eerder gezegd meer van verwacht. Het was wel een leuk spel, maar niet leuk genoeg. Er zaten wel enkele enge stukken tussen wat het wel goed maakte. Ook de besturing was niet zo heel goed. En ja, ik weet dat het een WiiU port is. Het verhaal was wel is anders dan andere zombie games die ik al gespeeld heb. Op het einde zat ik wel met het probleem dat ik doodging en dat ik niet meer naar de plaats waar ik heen wou kon fast travellen. Dus moest ik de originele weg afleggen. 4 zombies in een kleine gang in 1 keer doodmaken zonder goede wapens ging gewoon niet goed
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

634
Dishonored

In het begin overweldigend qua opties, er was zoveel te verkennen. Al snel vond ik een non-lethal stealth-aanpak en ben ik zo de game doorgegaan zonder iemand te vermoorden. Wel ja, behalve slechts 2 mensen in het begin van de game. Echt stom dat ge de trophy voor de game uitspelen zonder iemand vermoorden, niet via chapter select kunt doen.
Maar dus leuke gameplay, altijd de moeite om (in mijn geval dan toch) de hele omgeving te verkennen naar manieren om de targets niet te moeten vermoorden. Grafisch ook goed in orde.

Alleen het verhaal was op zich redelijk voorspelbaar. 'k Ben toch blij dat ik vlot het low-chaos einde heb bereikt.

8/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

636
met0t0 wrote:Dishonored

In het begin overweldigend qua opties, er was zoveel te verkennen. Al snel vond ik een non-lethal stealth-aanpak en ben ik zo de game doorgegaan zonder iemand te vermoorden. Wel ja, behalve slechts 2 mensen in het begin van de game. Echt stom dat ge de trophy voor de game uitspelen zonder iemand vermoorden, niet via chapter select kunt doen.
Maar dus leuke gameplay, altijd de moeite om (in mijn geval dan toch) de hele omgeving te verkennen naar manieren om de targets niet te moeten vermoorden. Grafisch ook goed in orde.

Alleen het verhaal was op zich redelijk voorspelbaar. 'k Ben toch blij dat ik vlot het low-chaos einde heb bereikt.

8/10

Das wel jammer dat je dan net voor die 2 mensen geen trophy krijgt en je alles terug opnieuw moet doen indien je zou willen :|
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

640
Na 5 jaar nog eens een nieuwe game uitgespeeld :P Catherine

Ik ben slecht in reviews schrijven, maar ik geef deze een 9/10.
De game was veel beter dan ik er oorspronkelijk van had verwacht. Dacht eerst dat het iets was voor de fappers onder ons om eens wat halfnaakte anime babes te zien, maar de game is verfrissend en heel uitdagend. Mooie graphics en details, goed verhaal en toffe gameplay.

Gamefreak wrote:Batman Arkham Knight, de story afgejast. Nu nog enkele DLC pakketten & uitdagingen....

Erg goede game trouwens, de beste van de reeks voor mij :smug:
Op welk vlak dan? Graphics natuurlijk, maar hoe is het verhaal?
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

641
Gamefreak wrote:Batman Arkham Knight, de story afgejast. Nu nog enkele DLC pakketten & uitdagingen....

Erg goede game trouwens, de beste van de reeks voor mij :smug:
Zelfde voor mij. Ik vond het super om door de stad te cruisen. Ook nice dat ze de focus is gelegd hebben op andere vijanden

Mad Max 8.5/10
Zalige open-world game. Ik vond het super om door the wasteland te rijden. De wereld was zeer interessant. Ik wou meer weten over wat er allemaal gebeurd is daar. Het meest mysterieuze vond ik de dan nog de Big Nothing. Ik ben er zelfs gewoon ne keer proberen door te rijden om die mythical gardens of green, of the great divide te vinden. Jammer genoeg waren ze niet echt daar.
De auto kon je ook volledig upgraden wat ook wel nice was. Ge kon wel niet alles gaan aanpassen. Daar had je te weinig scrap voor. Scrap is de currency die je in The Wasteland hebt. Ook Max was volledig te upgraden. Dit is wel helemaal gebeurd bij mij. Zo kon je nieuwe fight moves kopen. Het combat systeem lijkt wel wat op dat van de Arkham reeks. Alleen vond ik dit iets moeilijker en veel brutaler.
Het verhaal was ook nog goed. Op sommige momenten iets minder. Vooral naar het einde toe begon het serieus te worden. Het begon pas echt cool te worden toen de mad in Mad Max werd gezet. Vooral de laatste 2 acts van de 4 waren echt goed
Hetgeen waar ik me het hardste aan heb geërgerd waren de optionele dingen die je kon doen in de wereld. Deze werden na een tijdje echt repetitief. Zo waren er 192 kampen die je kon looten. Daar heb ik mezelf effe mee beziggehouden tot ik er echt genoeg van begon te krijgen. Ook de grote kampen die je moest overnemen begonnen saai te worden. Het waren altijd dezelfde doelstellingen.
Ondanks het laatste was dit echt nog een heel vermakelijk spel
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

642
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:Dishonored

In het begin overweldigend qua opties, er was zoveel te verkennen. Al snel vond ik een non-lethal stealth-aanpak en ben ik zo de game doorgegaan zonder iemand te vermoorden. Wel ja, behalve slechts 2 mensen in het begin van de game. Echt stom dat ge de trophy voor de game uitspelen zonder iemand vermoorden, niet via chapter select kunt doen.
Maar dus leuke gameplay, altijd de moeite om (in mijn geval dan toch) de hele omgeving te verkennen naar manieren om de targets niet te moeten vermoorden. Grafisch ook goed in orde.

Alleen het verhaal was op zich redelijk voorspelbaar. 'k Ben toch blij dat ik vlot het low-chaos einde heb bereikt.

8/10

Das wel jammer dat je dan net voor die 2 mensen geen trophy krijgt en je alles terug opnieuw moet doen indien je zou willen :|
De trophies maken mij voor deze game op zich niet al te veel uit, ik zou het gewoon leuk gevonden hebben om te kunnen tonen dat ik de game in eerste playthrough heb kunnen uitspelen zonder iemand te vermoorden. Maar tjah, door die 2 personen en een foute save is dat nu mislukt :p
Ik heb het in ieder geval toch voor mijzelf gedaan en direct het low chaos-einde gekregen :)

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

643
@met0t0: idd. Wel tof dat het zo goed ging dan :)

Table Top Racing: World Tour uitgespeeld. Toffe tussendoor game eigenlijk. Deed mij beetje denken aan Micro Machines destjids op de Gameboy. Tof gedaan hoe je de link kunt leggen naar de hedendaagse auto's. Game zit goed in elkaar, leuke races, wel weinig replayability. Behalve dan races opnieuw doen om 3 sterren te halen. Ik geef deze game een 7/10.
Image
cron