Haha! LOL! Alle console trophy platformen 1 dus!
Deze week stond ik ineens heel even op 199 van NL, dat vond ik voor mezelf ook al een hele prestatie Jammer dat de trophies met Tales of Berseria niet zo snel gaan...
Re: Week 45 Update
632HeheTjeefkeuh wrote:Overall
Sora_Lizard stijgt naar de 19e plaats
Kolm's trophy level stijgt naar 35, dat van paveman naar 30
Sanity penguin haalt 200 gold trophies
Platinums
Kolm haalt 130 platinums, gamerke1992 30
Completion
Elexus stijgt naar de 19e plaats
Kolm overschrijdt de mijlpaal van 80% completion
Marty steekt daviduvel weer voorbij trouwens
633Sora komt aardig dicht bij Daviduvel. We moeten oppassendaviduvel wrote:HeheTjeefkeuh wrote:Overall
Platinums
Completion
634We mogen geen nieuwe games meer opstartenMarty wrote:Sora komt aardig dicht bij Daviduvel. We moeten oppassendaviduvel wrote:HeheTjeefkeuh wrote:Overall
Platinums
Completion
Week 46 Update
635Overall
Sanity penguin stijgt naar de 11e plaats
NTGSruler's trophy level stijgt naar 26, dat van Mr.Wolf naar 21
fsterchele23 haalt zijn eerste 1,000 silver trophies, Sora_Lizard tegelijk zijn eerste 1,000 bronze en 100 gold
Platinums
Weer een pak gedeelde plaatsen deze week; fsterchele23 stijgt en staat op een gedeelde 8e plaats, Sora_Lizard stijgt ook en staat op een gedeelde 14e plaats
Marty haalt 190 platinums
Completion
Wat Marty voorspelde is gebeurd: Sora_Lizard heeft zich gemengd in de aanhoudende strijd om de 8e plaats. Hij steekt daviduvel voorbij en staat nu tussen de aartsrivalen
Sanity penguin stijgt naar de 11e plaats
NTGSruler's trophy level stijgt naar 26, dat van Mr.Wolf naar 21
fsterchele23 haalt zijn eerste 1,000 silver trophies, Sora_Lizard tegelijk zijn eerste 1,000 bronze en 100 gold
Platinums
Weer een pak gedeelde plaatsen deze week; fsterchele23 stijgt en staat op een gedeelde 8e plaats, Sora_Lizard stijgt ook en staat op een gedeelde 14e plaats
Marty haalt 190 platinums
Completion
Wat Marty voorspelde is gebeurd: Sora_Lizard heeft zich gemengd in de aanhoudende strijd om de 8e plaats. Hij steekt daviduvel voorbij en staat nu tussen de aartsrivalen
Re: Trophy Leaderboards
636Sora, zie dat ge geen meppen vangt tussen die twee competitieve beesten hé.
637Daar zeg je zo wat, ik moet oppassen en kan dan beter meteen een sprong naar voren maken.
639Voor het eerst in de geschiedenis dat ik als een serieuze gamekandidaat wordt beschouwd.
640Frans de ninja
Het brengt eens verandering na een paar maanden dezelfde strijd.
Maar het zal een lange strijd worden, aangezien we voor plaats 7 boven de 56 % moeten geraken
Maar het zal een lange strijd worden, aangezien we voor plaats 7 boven de 56 % moeten geraken
641Succesdaviduvel wrote:Frans de ninja
Boven de 50% geraken is anders ook al mooi
Week 47 Update
642Overall
gamerke1992 stijgt terug naar de 11e plaats
Marty's trophy level stijgt naar 46, dat van coolgamer naar 35
daviduvel en Sanity penguin halen tegelijk 4,000 trophies overall; coolgamer haalt 600 gold trophies
Platinums
Er is weer nogal wat verschoven deze week: coolgamer staat nu alleen op de 4e plaats en fsterchele23 staat alleen op de 9e plaats
Sora_Lizard stijgt naar een (met 3) gedeelde 15e plaats
coolgamer haalt 90 platinums
Completion
Sora_Lizard steekt nu ook Marty vlot voorbij naar de 8e plaats. Misschien gaat de tweestrijd nu gewoon door alsof er niks gebeurd is
gamerke1992 stijgt terug naar de 11e plaats
Marty's trophy level stijgt naar 46, dat van coolgamer naar 35
daviduvel en Sanity penguin halen tegelijk 4,000 trophies overall; coolgamer haalt 600 gold trophies
Platinums
Er is weer nogal wat verschoven deze week: coolgamer staat nu alleen op de 4e plaats en fsterchele23 staat alleen op de 9e plaats
Sora_Lizard stijgt naar een (met 3) gedeelde 15e plaats
coolgamer haalt 90 platinums
Completion
Sora_Lizard steekt nu ook Marty vlot voorbij naar de 8e plaats. Misschien gaat de tweestrijd nu gewoon door alsof er niks gebeurd is
643Frans, wat doe je nu allemaal
Van mij ga je komende weken ni te veel moeten verwachten. Ik heb niet zoveel tijd om te gamen. En als ik game is het Battlefield 1. En dan heb ik nog The Elder Scrolls online en MGS V liggen
Van mij ga je komende weken ni te veel moeten verwachten. Ik heb niet zoveel tijd om te gamen. En als ik game is het Battlefield 1. En dan heb ik nog The Elder Scrolls online en MGS V liggen
644Ik heb ook niet veel tijd om te gamen maar ik weet nog niet aan welke grotere game ik wil gaan beginnen en dan speel ik wel eens wat klein spul tussendoor. Als die dan net een keertje goed bevallen zodat ik ze uitspeel . . . ja dan maak ik blijkbaar ineens grote stappen.
645Ik blijf mooi op mijn plaatsen hangen en zal dat waarschijnlijk nog wel een tijdje doen