++ Goed bezig ShAmPi! Ga zo door!
-/+ Van harte Colossus: het is jullie na 18 jaar wel weer eens gegund (zeker gezien jullie seizoen). Ik vond de emotie bij de Feyenoorders oprecht mooi om te zien. Awkward
+/- Gaat super met de kleine: geboortegewicht alweer een paar dagen voorbij! De nachten zijn dan alleen wel weer wat minder......
+++++ Het hele jaar > € 150 voorschot voor energie betalen, terwijl uiteindelijk blijkt dat je over het hele jaar terugkrijgt leuk potje zo
Enneh... laat iedereen van gamerke geleerd hebben: don't drink and drive!!!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6527Dat klopt volledig. Heb ook rijbewijs onmiddellijk gehaald toen ik 18 was en rij dus nu zogezegd al 6 jaar ongeval en schade vrij. Ik ben zelf al geweigerd op sommige sollicitaties gewoon omdat ik geen eigen vervoer had en ik me dus niet flexibel genoeg kon opstellen volgens hen. Heb vorige week heb ik daarom een auto gekocht dan blijf ik ook niet rond de kerktoren met mijn fiets. Nu kan ik ook verder werk zoeken en in sector die ik wil. Ben er tevreden mee en ja qua verzekering dat kost handenvol geld. Ik vind dat leeftijd discriminatie ik heb de polis op naam van ons ma laten zetten schilt dik 600 euro. Wel nadelig zijn de files en de drukte autorijden is soms meer frustrerend dan leuk tegenwoordig.Elexus wrote:'T is beter van nu te gaan met uw rij-examen dan later hoor, ook al hebt ge geen auto nodig. Tgaat alleen maar duurder worden, de examens gaan alleen maar moeilijker worden en vergeet niet dat ge de eerste 2 jr als jonge bestuurder dubbel zo zwaar wordt gestraft + als ge later een verzekering gaat afsluiten op uw naam, kijken ze ook naar het aantal jaar dat ge uw rijbewijs hebt om uw premie te bepalen... ik had ook geen rijbewijs nodig toen ik 18 was maar ben toch heel content dat ik dat schonekes gedaan heb ik als ik nr mijn verzekeringsfacturen kijk.
Edit: ohja, ook potentiële werkgevers zien liever een rijbewijs B op de cv staan dan niet. Kzeg niet dat ge geen job gaat vinden zonder, maar bij elke sollicitatie werd ik er al uitdrukkelijk naar gevraagd...
Natuurlijk kiest iedereen zelf wat ie doet maar als je de kans krijgt om het asap te doen als ge hem toch ooit wilt halen, wrm niet.
6528@Roy: als je al 6 jaar schadevrij bent, zou je premie toch best ok moeten zijn. Of heb je nooit mee in de verzekeringspolis van je ouders gestaan als bestuurder?
6529Tis hier dan ook zo plezant. In de (stille) Kempen dan tochW.O.L.F. wrote:In Antwerpen moeten ze altijd net iets anders doen eh...ShAmPi wrote:Vaderdag is zelfs in belgië niet overal op dezelfde dag.Kolm wrote:@Colossus: Vaderdag is wel op een andere dag in België. België tweede zondag van juni en Nederland derde zondag van juni.
Zo is vaderdag in A'pen op 19 maart bvb
6530Nee idd dat is onze fout geweest we dachten dat we het hadden doorgegeven maar blijkbaar een vergissing. Chance dat ik dan nooit iets heb voorgehad dus heb zes jaar onwetend onverzekerd gereden. Ik start dus nu op graad vijf.Sanity penguin wrote:@Roy: als je al 6 jaar schadevrij bent, zou je premie toch best ok moeten zijn. Of heb je nooit mee in de verzekeringspolis van je ouders gestaan als bestuurder?
@Shampi; Is dat niet 15 augustus in de regio Antwerpen. Belachelijk al die verschillen in zo'n klein land.
6531--- de laatste maanden echt te veel op en downs rl en op het werk
--- ben in geen tijden actief geweest hier
6532--- Het is te warm en ik heb geen tijd om ergens te gaan zwemmen ofzo
--- Teveel stress en te weinig tijd de laatste tijd
--- Teveel stress en te weinig tijd de laatste tijd
6533+++ Welkom terug op onze stek!Da_SoldierBE wrote:--- de laatste maanden echt te veel op en downs rl en op het werk
6534+++++++++++ In love with my vinyls
Is trouwens een BV he jongens dat dit zingt
Is trouwens een BV he jongens dat dit zingt
6535-- kuisvrouw die mij steeds wakker maakt omdat mijn kat voor mijn deur zit... Ze zal wel miauwen als ze binnen wilt, let me sleep damnit!
++ daardoor wel vroeg beginnen studeren
++ ene vak zit er weer ver op
++ dan even wat gamen
-- dan een ander vak dat stukske moeilijker is
++ nog maar 1 dag les en we zijn daar ook weer vanaf
++ Poes die alweer mijn trouwe studiecompaan is
++ mss vanavond eens frietjes vd frituur halen, tis al lang geleden
++ komkommerwater :0 had niet gedacht dat het zo lekker ging zijn!
-- Horizon Zero Dawn ligt naar mij te lachen maar dat is pas voor over een maand
++ daardoor wel vroeg beginnen studeren
++ ene vak zit er weer ver op
++ dan even wat gamen
-- dan een ander vak dat stukske moeilijker is
++ nog maar 1 dag les en we zijn daar ook weer vanaf
++ Poes die alweer mijn trouwe studiecompaan is
++ mss vanavond eens frietjes vd frituur halen, tis al lang geleden
++ komkommerwater :0 had niet gedacht dat het zo lekker ging zijn!
-- Horizon Zero Dawn ligt naar mij te lachen maar dat is pas voor over een maand
6536------------ Gisteren dikke ambras moeten maken in ons groepswerk. Omdat de anderen werkstudent zijn, hebben ze minder tijd. Nu hebben ze anderhalve dag voor alles ingediend moet worden nog een taak op facebook gezet die nog af moest. Omdat zij opeens vrijstellingen kregen voor bepaalde vakken, moest ik ook in het groepswerk van anderen stappen. Hierdoor heb ik dubbel zoveel werk rond die projecten dan de rest. Ik zit ook met de miserie dat ik een andere afstudeerrichting moet gaan kiezen. Door nog een paar andere taken, kreeg ik dit echt niet meer in de planning. Krijg ik naar mijn hoofd gesmeten dat ik niet meer dacht in het groepsbelang en dat iedereen het druk heeft. Nu heb ik vandaag een andere groep moeten teleurstellen omdat ik dankzij die taak niet meer kon mee vergaderen.
Ik heb dus altijd aanvaard als zij er niet konden geraken met taken en dan was ik ne goeie. Nu ik er is voor de eerste keer niet kan geraken, vallen ze mij direct aan... Stank voor dank noem ik dat
Ik heb dus altijd aanvaard als zij er niet konden geraken met taken en dan was ik ne goeie. Nu ik er is voor de eerste keer niet kan geraken, vallen ze mij direct aan... Stank voor dank noem ik dat
6537Je moet eens van London Tea (te koop in Holland & Barrets in de Zuid) ijsthee maken, dus gewoon thee maken zoals je anders doet (1 zakje is genoeg voor een halve liter), zoeten zoals je zelf graag hebt (mocht je stevia gebruiken, opletten, ook de zoettabletjes zijn veel zoeter dan gewone tabletjes zonder suiker) en dan laten koelen, echt fantastisch! Je hebt frambozen, appel-kers, aardbei-vanille, enz (en je hebt ook doosjes met 4 smaken samenElexus wrote:++ komkommerwater :0 had niet gedacht dat het zo lekker ging zijn!
O ja, glazen en metalen flessen zijn beter dan plasticen, bovendien nemen glazen flessen geen geur op, die van de ikea zijn mooi, maar je kan ze ook elders krijgen
+++ Naar de dokter voor mijn duim (ben er in december op gevallen en nog steeds een beetje last) en geen nood aan een scan enzo, gewoon wat wachten, ben wel blij, ik heb toch nauwelijks last
+++ De kamperfoeli doet het goed, zo schieten dat die doet!
+++ Beetje sushi als middageten, dienen van den aldi is echt nog goed prijs-kwaliteit
+++ De moestuin gaat ook lekker, al zijn de zonnebloemen al verdwenen
6538+++ Om 14 uur al gedaan met werken (begonnen om 6.30 uur en geen middagpauze genomen)
+++ Goed gaan sporten
+++ gras afgereden
+++ Straks bij ouders gaan eten
+++ morgen weekend
+++ Goed gaan sporten
+++ gras afgereden
+++ Straks bij ouders gaan eten
+++ morgen weekend
6539--- dom dom dom van mij, ik heb een pakketje retour gestuurd omdat ik mijn geld terug wou, nu is het pakketje kwijt bij de post, en ik krijg uiteraard geen geld als het bedrijf zijn pakketje niet terug heeft, daaag 140 euro, had ik het maar aangetekend verstuurd, dom van mij! Dus ik baal enorm.
--- koop het hele jaar niks meer
--- zoveelste tegenvaller van de PostNL, diep diep teleurgesteld in dit bedrijf
+++ voor derest gaat alles goed
--- koop het hele jaar niks meer
--- zoveelste tegenvaller van de PostNL, diep diep teleurgesteld in dit bedrijf
+++ voor derest gaat alles goed
6540--- I know how you feel...Da_SoldierBE wrote:--- de laatste maanden echt te veel op en downs rl en op het werk
--- Toch darmonderzoek doen en nu al een week zonder de medicijnen die ik 6 weken moest nemen. Indien de medicijnen het verbeterden zou het met een dieet op te lossen zijn. Eerste 4 weken waren pijnlijk tot zelfs erger dan voorheen, maar de laatste 2 weken ging het beter. Maar toch infectie gevonden dus wilt hij voor zekerheid een onderzoek doen.
--- Neem nu al een week geen medicijnen meer en buikpijn is een heel stuk erger. Ook de vermoeidheid is plots weer een heel stuk erger dan voorheen en de concentratie die aan het terugkomen was is ondertussen ook weer volledig weg.
--- Onderzoek pas op 7 juli en resultaten op 31 juli, dus nog ruim 2 maanden zo doorgaan...
--- En dan te bedenken dat ik in februari afspraak voor darmonderzoek via huisdokter had en dat de dokter van ziekenhuis dat cancelde omdat hij eerst ander onderzoek wilde doen en dat ingreep best duur is en niet nodeloos gedaan moet worden. Dat begrijp ik allemaal wel, maar nu zoveel maanden later heb ik serieus het gevoel van 'had toch maar dat onderzoek direct gedaan, dan waren we nu al aan een oplossing aant werken'.
--- Ik weet niet hoe het zo verder moet tot dan
--- Buren en hun nachtelijke ruzies waardoor ik ook nog eens te weinig slaap heb gehad afgelopen nacht en 2 nachten terug.
--- Ogen die geïrriteerd zijn, maar geen idee waarom.
+++ Nu naar bed, hopelijk een rustige nacht deze keer!