Re: PlayStation VR

81
Zijn er nog mensen die PS VR al eens getest hebben in Kinepolis Gent? Ik ga morgen en ben best benieuwd :)
Ergens hoop ik dat er niet teveel volk zal zijn en dat ik een beetje langer dan een half uur zou mogen testen, maar ik heb geen idee hoe druk de sessies volgeboekt zijn :p

Re: PlayStation VR

82
met0t0 wrote:Zijn er nog mensen die PS VR al eens getest hebben in Kinepolis Gent? Ik ga morgen en ben best benieuwd :)
Ergens hoop ik dat er niet teveel volk zal zijn en dat ik een beetje langer dan een half uur zou mogen testen, maar ik heb geen idee hoe druk de sessies volgeboekt zijn :p
Ben gisteren geweest, rond 15u. Toen waren alle PlayStations bezet en ze hebben gewoon gezegd tegen degene dat het langste bezig was dat die nog enkele minuten mocht spelen en toen was het aan mij. Het is wel maar een halfuurtje want als er weer toekomen moet jij je plaats afstaan natuurlijk. Hopelijk zit je niet aan de middenste PlayStation zoals ik, want de move controllers werkten niet. Chance dat ik die al eens getest had in Brussel. En het is trouwens in de kinepolis zelf, en niet op de tentoonstellingslaan.
Image


Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation VR

83
Maxidomino wrote:Ben gisteren geweest, rond 15u. Toen waren alle PlayStations bezet en ze hebben gewoon gezegd tegen degene dat het langste bezig was dat die nog enkele minuten mocht spelen en toen was het aan mij. Het is wel maar een halfuurtje want als er weer toekomen moet jij je plaats afstaan natuurlijk. Hopelijk zit je niet aan de middenste PlayStation zoals ik, want de move controllers werkten niet. Chance dat ik die al eens getest had in Brussel. En het is trouwens in de kinepolis zelf, en niet op de tentoonstellingslaan.
Image
Ik had niet verwacht dat het zo druk zou zijn, maar misschien was dat omdat ik mij zo vroeg aangemeld heb en nog uit alle spots kon kiezen :p

Welke games zijn er aanwezig en moogt ge kiezen wat ge speelt?

Re: PlayStation VR

84
met0t0 wrote:
Maxidomino wrote:Ben gisteren geweest, rond 15u. Toen waren alle PlayStations bezet en ze hebben gewoon gezegd tegen degene dat het langste bezig was dat die nog enkele minuten mocht spelen en toen was het aan mij. Het is wel maar een halfuurtje want als er weer toekomen moet jij je plaats afstaan natuurlijk. Hopelijk zit je niet aan de middenste PlayStation zoals ik, want de move controllers werkten niet. Chance dat ik die al eens getest had in Brussel. En het is trouwens in de kinepolis zelf, en niet op de tentoonstellingslaan.
Image
Ik had niet verwacht dat het zo druk zou zijn, maar misschien was dat omdat ik mij zo vroeg aangemeld heb en nog uit alle spots kon kiezen
Image


Welke games zijn er aanwezig en moogt ge kiezen wat ge speelt?
Alles uit de lijst van die afspraak in Antwerpen. Sanity heeft ze in die post opgesomd. En ja je mag kiezen welk je speelt gedurende dat half uur.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation VR

85
Maxidomino wrote:
met0t0 wrote:Welke games zijn er aanwezig en moogt ge kiezen wat ge speelt?
Alles uit de lijst van die afspraak in Antwerpen. Sanity heeft ze in die post opgesomd. En ja je mag kiezen welk je speelt gedurende dat half uur.
Bedankt voor de info :)
Jammer genoeg geen Driveclub VR. Welke games hebt gij gespeeld en vond ge echt de moeite?

Re: PlayStation VR

86
met0t0 wrote:
Maxidomino wrote:
met0t0 wrote:Welke games zijn er aanwezig en moogt ge kiezen wat ge speelt?
Alles uit de lijst van die afspraak in Antwerpen. Sanity heeft ze in die post opgesomd. En ja je mag kiezen welk je speelt gedurende dat half uur.
Bedankt voor de info :)
Jammer genoeg geen Driveclub VR. Welke games hebt gij gespeeld en vond ge echt de moeite?
Jawel Driveclub vr heb ik wel gespeeld. Dat was een van de betere. En deze keer vond ik het minder indrukwekkend dan de eerste keer in Brussel. Maarja de move controller en de meeste en tofste spelletjes werkten daarmee. Robinson bijvoorbeeld wou ik testen maar daarvoor had je de move nodig. Eve Valkyrie is ook leuk en duurt niet lang, en kan je gewoon met de controller spelen. Als ze je vragen of je met de controller of de move wilt beginne, doe dan maar direct de move. Als die dan stuk is kunne ze je meteen ergens anders zetten waar het werkt.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation VR

87
Maxidomino wrote:Jawel Driveclub vr heb ik wel gespeeld. Dat was een van de betere. En deze keer vond ik het minder indrukwekkend dan de eerste keer in Brussel. Maarja de move controller en de meeste en tofste spelletjes werkten daarmee. Robinson bijvoorbeeld wou ik testen maar daarvoor had je de move nodig. Eve Valkyrie is ook leuk en duurt niet lang, en kan je gewoon met de controller spelen. Als ze je vragen of je met de controller of de move wilt beginne, doe dan maar direct de move. Als die dan stuk is kunne ze je meteen ergens anders zetten waar het werkt.
Ah ok, Driveclub VR en Robinson stonden niet in die lijst, daarom dat ik het zei ;)
Maar fantastisch dat die er al zijn, dat zijn er zeker twee die ik al wil proberen :)
Daarnaast waarschijnlijk nog Rush of Blood en Tethered denk ik ook. Ach, ik wil gewoon veel meer spelen dan ge op zo'n half uur kunt doen :p

Re: PlayStation VR

88
Ik ga heel misschien maandag, omdat ik misschien dan toch naar buiten moet.
En het is in de Kinepolis...waar precies ergens, want der is niet veel plaats toch in de ingang?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: PlayStation VR

89
Captain Witwicky wrote:Ik ga heel misschien maandag, omdat ik misschien dan toch naar buiten moet.
En het is in de Kinepolis...waar precies ergens, want der is niet veel plaats toch in de ingang?
Gewoon binnenwandelen en dan wat verder stappen dan de ingang, na de snackwinkel links
Image

Re: PlayStation VR

90
Captain Witwicky wrote:Ik ga heel misschien maandag, omdat ik misschien dan toch naar buiten moet.
En het is in de Kinepolis...waar precies ergens, want der is niet veel plaats toch in de ingang?
Waarom zou ge er niet sowieso naartoe gaan als ge er tijd voor hebt? Of zijt ge niet zo geïnteresseerd in VR?

Binnen een uur is het aan mij, ik ben eens benieuwd :D
cron