Army

Hero

Eindelijk nog es een paar trophies in MGS5.
Moderator: Leaderboard Group

36000 Salvage blijkbaar. Maar dat moet je niet tellen want je moet toch minstens level 60 zijn om Lara te kunnen kopen.Kolm wrote: 06 Oct 2022 20:51 Nice! En bedankt om te bevestigen!![]()
Ik had gisteren nog 1 keer een rondje gedaan en nu level 17 met 28000 salvage ofzo. In guide stond iets van 3x000 salvage voor alles maar toen ik telde kwam ik maar aan 25000 ofzo. Later bedacht ik me dat ik vergeten te kijken was bij de andere faction of daar ook characters waren dus dat verklaart waarschijnlijk het verschil. In principe zou ik dus al snel genoeg salvage moeten hebben.
Weet je toevallig ook de tijd die nodig is voor een long run vs medium run? Soms lijkt het een long run maar geeft hij medium en omgekeerd. Video in guide van PSNP staat nu op private helaas.
Die Prestige Char is niet nodig...Kolm wrote: 06 Oct 2022 23:33 Kon je geen backup herladen van voor je sessie zodat je niet helemaal vanaf het begin moest?
Of was het al in een eerdere sessie misgegaan?
En ik heb vandaag nog 2 rondjes gedaan, nu level 20 en al 36000 salvage dus daar ga ik minder naar kijken.
Ik zag wel dat er bij de andere faction een char was dat prestige 2 ofzo vereiste, kan me niet herinneren dat die nodig was op PS3?
Voor long vs medium: Het lijkt meer te maken te hebben met de afstand tussen het punt dat je hem oppakt en het punt dat je hem laat vallen dan met de tijd. Toen ik 10 seconden in een cirkel rond een paal liep, kreeg ik een short carry...![]()
Dat zal inderdaad de tijd dat je nodig hebt voor 20 medkits serieus beperken. Ik ben eigenlijk altijd salvage blijven verzamelen want... Voor hetzelfde geld lukt die glitch niet voor Shopaholic. Dan moet je alsnog salvage beginnen grinden.Kolm wrote: 07 Oct 2022 09:45 Ehm... Ik vraag me af of ik iets verkeerd doe want met 20 medkits en 20 minuten ben ik uiteindelijk 10-15 minuten bezig. Het verschil is vooral afhankelijk van hoeveel salvage dat ik opraap.

Mooi!Mr.Wolf wrote: 09 Oct 2022 11:53
Masochist: "My name is... Daniel... and I... have made life... exceptionally hard for myself."
Dit was de laatste die ik nog moest halen bij Amnesia: The Dark Descent. Hard mode is als dlc achteraf toegevoegd om het spel nog enger te maken. En eerlijk is eerlijk: het spel was ook veel enger zo! Ik ken het ondertussen wel helemaal vanbinnen en vanbuiten. En toch waren sommige scenes veel intenser. Vooral Storage en de Prison Cells waren zwaarHet verschil met de gewone modus is dat monsters je makkelijker zien en meer damage doen en dat je enkel maar kan saven door tinderboxes te gebruiken. Deze tinderboxes zijn rijkelijk aanwezig in de gewone modus (zo'n 150), maar in hard mode zijn er maar een stuk of 30. En je moet er telkens 4 gebruiken om een save te maken. En dan natuurlijk nog hopen dat je er zoveel mogelijk kan vinden, want sommigen liggen nogal gek. In de gewone mode gebruik je de tinderboxes om kamers te verlichten en zo blijft je sanity hoog. Als je sanity toch 0 zou worden, dan val je op de grond en kun je niet meer lopen. Als je sanity in hard mode 0 is, dan ben je ook dood. Al een geluk enkel in het begin wat gestorven bij telkens hetzelfde stuk en vlak na een safe.
Return to “PlayStation Network Gaming”