Re: Het budgetgaming-topic

962
Overal is op dit moment de PS5 Pro 100 euro goedkoper, maar op playstation direct krijg je nog is 5% extra korting als je PSPlus hebt en ook 5% korting op disc drive en vertical stand.
Direct was ook de enige plaats waar disc drive aan officiële 80 euro stond, meeste plaatsen is het 90 of meer (als hij al beschikbaar is).

Playstation plus heeft ook korting, maar zou enkel zijn als je abo upgrade naar hogere tier of als je geen abo hebt op dit moment.

(Lees: Ik heb de PS5 Pro + disc drive + vertical stand gekocht :girl: )
Image

963
Heb de Ps5 pro gekocht inclusief fc26 en de discdrive bij bol :lol:

En nee mijn doelgewicht niet behaald. :O
Zit al maanden in een opvlamming van mijn klachten en sporten lukt niet en eet te veel (eet meestal teveel als de pijn hoog is). Zit dus weer iets boven de 100kg.

En helaas op moment ook ziektewet voor 50% dus ja nog minder beweging.
En de kou helpt ook niet mee.
Image

964
Marty wrote: 21 Nov 2025 12:12 Heb de Ps5 pro gekocht inclusief fc26 en de discdrive bij bol :lol:

En nee mijn doelgewicht niet behaald. :O
Zit al maanden in een opvlamming van mijn klachten en sporten lukt niet en eet te veel (eet meestal teveel als de pijn hoog is). Zit dus weer iets boven de 100kg.

En helaas op moment ook ziektewet voor 50% dus ja nog minder beweging.
En de kou helpt ook niet mee.
Om een of andere reden had de FC bundel inderdaad geen 100 euro korting bij direct maar FC wil ik toch niet :P

Maar de drive was daar 79.99 en nog is 5% korting op, dus goedkoper dan bij bol en nedgame (89.99) en ook geen verzendkosten.
Wel iets meer geduld want levertijd is 3-5 werkdagen voor standaard bezorging :lol:
Ik heb waarschijnlijk pas in mijn kerstvakantie echt de tijd om alles over te zetten en te installeren dus niet zo'n groot probleem voor mij.

Wel balen van al die andere dingen voor jou... dat ziek zijn werkt ook het andere in de hand inderdaad.
Probeer wel heel licht te blijven bewegen en niet helemaal stil te gaan zitten want dan gaan vaak dingen nog sneller achteruit.
Ik weet uit ervaring dat het een moeilijk evenwicht is tussen bewegen om beter te worden en net teveel bewegen/doen waardoor het slechter wordt of ik de rest van de week doodmoe ben :dizzy:
Image

965
Deze aankoop bij bol kom ik ook aan genoeg select punten voor een waardebon (denk €15, €10 al gehad namelijk).

Fc 26 alleen zodat ik dat soms tegen m'n neefje van 11 kan spelen en was natuurlijk zelfde prijs.

Wordt vanavond bezorgd tussen 19:00 en 20:30.

Het is altijd lastig om de juiste balans tevinden met wat wel en niet kan.
Maar het is in twee jaar niet zo erg geweest qua klachten. En hopelijk wordt het snel weer minder.
Image

968
Free PlayStation Indies Days of Play avatars (Baby Steps, Cairn, Lumines) after redeeming code:

NA/Americas - BD3Q-NNBB-5843
Europe, Middle East, Africa, Australia and New Zealand - AAET-4A2C-LLNP
Asia - EK8R-B23R-NEJ2
Japan - B4A8-JABE-Q7GL
Korea - 9T2P-CJKC-9GX6
Image

969
Net de kortingen wat bekeken van Days of Play. Hardware niet bekeken, enkel de games in de store. Toch weer mager hoor. Altijd dezelfde deals die herkauwd worden. Heb niet de indruk dat die nu harder in afslag staan dan bij andere promo's. En deals op verlenging PsPlus zoals gewoonlijk weer niet voor wie het al heeft.
Image

970
Wat de deals op de abo's betreft: Ik heb al 2 keer op rij kunnen verlengen met korting (denk met Black Friday, anders was het die van de spring sale). Maar na aanschaffen zet ik mijn abo meteen stop en aan begin van de sales periode kan ik dan niet verlengen met korting. En uiteindelijk een tijdje later in de sale kan het dan ineens wel met korting.

Ik weet niet of dat stopzetten er nog voor iets tussenzit. Oh: en wat je ook aan enge berichten leest tijdens het stopzet proces, je abo blijft gewoon actief tot het einde van de gekochte periode.

Edit: de tweede keer verlengen was vrij kort voor het zou vervallen. Dus nooit effectief laten vervallen of een periode zonder PSPlus gehad.
Image

971
Sanity penguin wrote: 27 May 2026 19:38 Net de kortingen wat bekeken van Days of Play. Hardware niet bekeken, enkel de games in de store. Toch weer mager hoor. Altijd dezelfde deals die herkauwd worden. Heb niet de indruk dat die nu harder in afslag staan dan bij andere promo's. En deals op verlenging PsPlus zoals gewoonlijk weer niet voor wie het al heeft.
Technisch gezien heb je wel recht op korting. Maar alleen als je naar een hogere tier gaat.
Image