Succes ruler!!!
Ik zie dat je het gevierd hebt met een nieuwe avatar, van je andere favoriete gamereeks!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
9662------ Ik lijk wel te verdrinken in mijn schoolwerk
--------- Plots volgende week vrijdag tussentijds examen... Whut??
--------- Meer dan 50 opdrachten voor 1 vak! Legit.... Meer dan 50 Deze taken kunnen van enkele minuten tot uren tot dagen kosten, afhankelijk van mijn inzicht...
+++ Volgende week ps5
--------- Plots volgende week vrijdag tussentijds examen... Whut??
--------- Meer dan 50 opdrachten voor 1 vak! Legit.... Meer dan 50 Deze taken kunnen van enkele minuten tot uren tot dagen kosten, afhankelijk van mijn inzicht...
+++ Volgende week ps5
9663Haha bedankt Paveman! Ja de hoop is toch dat GT7 in 2021 komt! Dus dat wordt dan in tegenstelling tot 2020 een topjaar 2021! Nieuwe job en een nieuwe Gran Turismo!
9664Ja en de kans op een nieuwe van Sam Fisher lijkt op korte termijn niet zo heel erg groot....NTGSruler wrote:Haha bedankt Paveman! Ja de hoop is toch dat GT7 in 2021 komt! Dus dat wordt dan in tegenstelling tot 2020 een topjaar 2021! Nieuwe job en een nieuwe Gran Turismo!
9667Sora_Lizard wrote:- Iemand zijn Caps Lock is echt wel kapot.
9668DIE VAN MIJ NIET HOORSora_Lizard wrote:- Iemand zijn Caps Lock is echt wel kapot.
9669+++ Na 10 jaar EINDELIJK een bel geinstalleerd Zelfs een slimme bel
--- Iedereen blijft kloppen
--- Iedereen blijft kloppen
9670Ik moest kloppen, want de bel doet het niet....?
9671++++ Vandaag 20 jaar Defensie eens uitgemest kwestie kledij, materiaal en allerhande zaken die een mens op dat aantal jaar verzameld. Best een rotklusje. Maar kijk alles mooi in plastieken dozen op zolder. De meest nette kledij er van tussen gehaald, om het nieuw hoofdstuk te beginnen. Hopelijk heb ik al die andere zaken niet meer nodig de komende jaren!
++++ Sorteren en zaken weg doen, doet best eens deugd. Ik voel mij echt zen, gelukkig en vol motivatie en goesting om het nieuwe hoofdstuk op het werk aan te vatten!
++++ In principe nu thuis oproepbaar tot mijn opleiding start voor de nieuwe job. Dat ze die telefoon maar rustig laten staan en het zelf oplossen!
++++ Mijn collega (van huidige job) die mij een keer of 7 per dag opbelt met vragen over wat en hoe ik bepaalde zaken deed. Is het verkeerd van mij om klein beetje leedvermaak te hebben in de stress die mijn opvolger heeft ? Begrijp mij niet verkeerd. Ik help met plezier en hij mag ALTIJD bellen. Maar het was zo vanzelfsprekend voor de andere collega's wat ik allemaal deed. Men collega werkt al héél de week over zijn uren, dus zal wel duidelijk zijn dat het véél was wat ik deed.
Vandaar dat ik zo uitkeek als ik de goedkeuring ging krijgen voor de nieuwe functie. En het was echt een last die van mijn schouders viel. Dat is de laatste 2 weken enorm merkbaar hoe rustig ik ben, en hoe de balans werk/gezin/vrije tijd zoveel verbeterd is!
++++ Toertje van 11km nog gelopen daarstraks!
++++ Sorteren en zaken weg doen, doet best eens deugd. Ik voel mij echt zen, gelukkig en vol motivatie en goesting om het nieuwe hoofdstuk op het werk aan te vatten!
++++ In principe nu thuis oproepbaar tot mijn opleiding start voor de nieuwe job. Dat ze die telefoon maar rustig laten staan en het zelf oplossen!
++++ Mijn collega (van huidige job) die mij een keer of 7 per dag opbelt met vragen over wat en hoe ik bepaalde zaken deed. Is het verkeerd van mij om klein beetje leedvermaak te hebben in de stress die mijn opvolger heeft ? Begrijp mij niet verkeerd. Ik help met plezier en hij mag ALTIJD bellen. Maar het was zo vanzelfsprekend voor de andere collega's wat ik allemaal deed. Men collega werkt al héél de week over zijn uren, dus zal wel duidelijk zijn dat het véél was wat ik deed.
Vandaar dat ik zo uitkeek als ik de goedkeuring ging krijgen voor de nieuwe functie. En het was echt een last die van mijn schouders viel. Dat is de laatste 2 weken enorm merkbaar hoe rustig ik ben, en hoe de balans werk/gezin/vrije tijd zoveel verbeterd is!
++++ Toertje van 11km nog gelopen daarstraks!
9672Goed bezig NTGS, jij Ruled
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
9674Hopelijk ben je snel terug thuis, Divided!
Veel succes NTGSruler, mooi om te horen dat het zo'n vooruitgang is
+++ Dankzij feestdag en verlof eens wat minder moeten werken deze week
+++ The Mandalorian (seizoen 1) was fantastisch
+++ Nu toch maar nog eens wat gamen, op naar Sackboy - A Big Adventure
Veel succes NTGSruler, mooi om te horen dat het zo'n vooruitgang is
+++ Dankzij feestdag en verlof eens wat minder moeten werken deze week
+++ The Mandalorian (seizoen 1) was fantastisch
+++ Nu toch maar nog eens wat gamen, op naar Sackboy - A Big Adventure
9675++++ Reeds 10km lopen in de beentjes. Was tegen de wind in beuken!
++++ Rest van de dag lekker gamen
++++ Rest van de dag lekker gamen