@Dividedx: ik las dat net op het nieuws.. Bizar.
++++ 50 euro PSN tegoed gekregen van de vrouw Had ik dat wat eerder geweten, had ik nog even gewacht met in de januari Sale te kopen! Maar leuke cadeau!
--/++ Laatste dagen wat minder gegamed. Focus begint te komen voor maandag te starten met de nieuwe job. Dat we hopelijk coronavrij snel alles onder de knie krijgen en ik snel zelfstandig de shiften op kan gaan. Ik kijk echt uit naar die periode!
---- Na 2 maanden thuis geweest te zijn zonder verplichtingen, op te staan op gelijk welk uur, mijn eigen dagindeling te maken, zal het maandag toch steken om weer wat vroeger op te moeten staan, naar het werk te rijden ( bijna niet gereden met auto in die tijd, behalve voor boodschappen en mijn PS5 bij Gamerke op te halen) en gewoon tijdens de dag niet thuis te zijn. Hoe snel een mens aan iets went!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
9812Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Laten we hopen dat 2021 op alle vlakken een beter jaar mag worden dan 2020!
9813Van mij ook nog de beste wensen voor iedereen hier in 2021!
9814de backlog die NOG groter gaat worden zeker ??met0t0 wrote:Gelukkig nieuwjaar iedereen!
9816@Sora
++++ Eerste dagen op de nieuwe job waren super! Fantastisch chill, maar gemotiveerd team!
++++ Veel nieuwe zaken geleerd, het voelt als een verademing en verrijking tegelijkertijd!
---- Klote corona. Er is nu sprake dat mijn opleiding weer on hold zou gezet worden... Weer 2 maanden thuis, of "leren" via pc. Daar ben ik alvast geen voorstander van en heb ik ook laten weten. Ik heb goede hoop dat we gewoon doorzetten...
++++ Vandaag alweer dagje thuis!
++++ Eerste dagen op de nieuwe job waren super! Fantastisch chill, maar gemotiveerd team!
++++ Veel nieuwe zaken geleerd, het voelt als een verademing en verrijking tegelijkertijd!
---- Klote corona. Er is nu sprake dat mijn opleiding weer on hold zou gezet worden... Weer 2 maanden thuis, of "leren" via pc. Daar ben ik alvast geen voorstander van en heb ik ook laten weten. Ik heb goede hoop dat we gewoon doorzetten...
++++ Vandaag alweer dagje thuis!
9817Goed om te vernemen dat de nieuwe functie goed bevalt!!
9819@Paveman: zeker en vast! Super gemotiveerd en wil nu doorzetten eigenlijk..
@Sora: ik moet eerlijk bekennen dat ik grotendeels het coronanieuws wat ontwijk
Ik vermoed dat het gaat over het feit dat ze mensen die niet meer te redden vallen aan hun lot overlaten? Of toch niet meer naar het ziekenhuis brengen?
Ik vermoed dat het gaat over het feit dat ze mensen die niet meer te redden vallen aan hun lot overlaten? Of toch niet meer naar het ziekenhuis brengen?
9820Eerder Trump die zich weert als een duivel in een wijwatervatNTGSruler wrote:@Paveman: zeker en vast! Super gemotiveerd en wil nu doorzetten eigenlijk..
9822Ik had het zelf niet ZO erg verwacht...NTGSruler wrote:Aaah ok! Hadden we iets anders verwacht dan?
Een klein kind dat altijd alles krijgt wat hij wil en vervolgens voor het eerst een keertje een nee krijgt doet minder vervelend
9824+++ Bedankt Billie voor het leuke artikel op onze blog!
+++ Het loopt fantastisch op mijn werk
+++ ps5 + AC Valhalla, meer heb ik niet nodig om te ontspannen
--- vinger serieus verband vandaag bij het koken. Ik had een pan in de oven gezet. En nadat ik deze er had uitgehaald was ik stom weg vergeten dat die warm was en heb ik de hendel vast genomen.
+++ gelukkig is enkel mijn ringvinger verbrand, die heb ik toch niet nodig om te gamen
+++ Het loopt fantastisch op mijn werk
+++ ps5 + AC Valhalla, meer heb ik niet nodig om te ontspannen
--- vinger serieus verband vandaag bij het koken. Ik had een pan in de oven gezet. En nadat ik deze er had uitgehaald was ik stom weg vergeten dat die warm was en heb ik de hendel vast genomen.
+++ gelukkig is enkel mijn ringvinger verbrand, die heb ik toch niet nodig om te gamen
9825- - - - - - - Die idioot is bezig een burgeroorlog te ontketenen!