Re: Wat speel je op dit moment?

2837
En nu weer een zwart scherm na fast travel... :(
Gelukkig kan ik bij die zwarte schermen wel nog PS button gebruiken om game af te sluiten.

Die wingsuit trophy heb ik al want... die challenges kunnen glitchen als je al genoeg andere challenges hebt gedaan om alle perks te unlocken...
Ik heb zelf heen en weer gevlogen aan de linkerkant van de map tussen dat gebouw dat op een cowboy laars lijkt en dan bovenaan hoog gebouw met een brug. Meestal van laars tot (bijna) boven eiland in midden en dan pas naar ander gebouw zodat ik zoveel mogelijk uit 1 vlucht haalde.

Nog een paar challenges en dan heb ik alle perks. Misschien dat ik dan nog is een verhaal missie doe :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2838
Die wingsuit trophy was mijn laatste trophy die ik nodig had voor de platinum.

Soms is het denk ik maar beter dat je niet altijd weet dat challenges kunnen glitchen anders ga je daar weer druk over maken :lol:

Las snel op psnprofiles dat in hot wheels sommige statistieken mee gaan naar andere platform (PS5 naar PS4 en andersom). Wat ik las was dat alle coins en gear trophies dan unlocken als je ze al gedaan had.

Nou niet dus, alleen als je nog echt zoveel gear hebt op je save en dat heb ik dus niet ivm savescum.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2840
Ik wil ook een Vita… 😢
Dat probleem van vriendin en soaps heb ik opgelost met een extra tv. 😅 Maar ik zit nu ook niet constant te gamen als we in de zetel hangen.

Hier nog steeds The Phantom Pain.
Gisteren om 22u30 ongeveer heb ik de ontwikkeling gestart van de nuke, dus hopen dat ik er straks aan denk om hem te ontmantelen.
Heb daarnet na wat ontwikkelen en enkele side ops ook de Locked And Loaded trophy gekregen. :q: Had geen flauw idee waar de teller ergens stond. Enige wat ik wel zag was dat ik op dat moment aan development grade 800 zat bij de challenge tasks.
Heb ook de Conservation trophy sinds gisteren. Moest alleen nog 3 of 4 super zeldzame dieren vinden, dus die heb ik maar opgezocht dan… 😳
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2842
Ik vind dat reviews teveel bashen op de framerate. Oh de game heeft maar 30fps. Niet eens 60 fps. Zal dan wel een slechte game moeten zijn.

Ik heb ondertussen al meer dan 20 uur in de game zitten en is op moment de enige game die ik speel. De game heeft soms wel wat framerate dips maar vind ze zelf niet hinderlijk.
Combat is ook prima, maar weer veel die het vergelijken met de Arkham games. ( andere ontwikkelaar)
De game heeft ook coop en eind november komt er 4 speler coop. Op moment nog maar voor 2 spelers.

Ik zelf was meteen al verkocht toen ik het intro filmpje zag.. Batman vs Ra's Al Ghul.

En zelfs op 30fps vind ik de game heerlijk spelen
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2843
Assassin's Creed: Origins, The Hidden Ones DLC. Niet echt heel speciaal tot op dit moment (nu 2 uur ver), vooral veel kampen om uit te moorden maar dat is het dan ook :P Wel eens interessant om zo meer te zien van hoe de Creed ontstaat, maar ze hadden er toch meer mee kunnen doen. Hopelijk draait mijn oordeel nog na de komende uren.

Re: Wat speel je op dit moment?

2844
Het plan is om na ruim 13 jaar verder te gaan met Mirror's Edge en ik heb ondertussen al gecontroleerd dat alles van game/update/DLC geïnstalleerd is. Daarna heb ik voor de lol is 1 time trial gedaan terwijl ik dus niet eens meer wist wat de controls waren.
Mijn tijd was 4min38 en de tijd voor 3 sterren was 1min07 :dizzy:

Dit gaat vermoedelijk even duren voor ik 100% heb :silly:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2845
Komt goed, Kolm.

Hier nog steeds MGS5. Nog 3 S-ranks en dan een hoop tasks.
Heb de game de voorbije week wat laten liggen omdat ik met 1 stomme task uuuren bezig ben geweest… Volgens mij is er een glitch ofzo, ik heb hem nog steeds niet. In mission 14, waar je 4 interrogations moet afluisteren.
De S-ranks zijn mission 12, 30 en 45. Als die me nog te lang bezighouden ga ik YouTube moeten raadplegen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2846
Die interrogations was volgens mij wel iets mee ja, dat die snel glitcht... Komt nogal precies als het die missie is die ik in gedachten heb...

Zelf nog met RDR2 bezig. Ik loop daar precies tegenaan waar ik bij Rockstar games tegenaan loop: teveel missies met weinig echt boeiend verhaal en daardoor gevoelsmatig erg langdraderig verloop van de game.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2847
@zenmaster: Die interrogations bekijk je best een video en ik geloof dat het ook helpt om ondertitels aan te zetten zodat je weet wanneer ze praten.
Ik twijfel even of dit de missie rond een vliegveld is of degene met een gevangene op het einde.

@paveman: Herkenbaar :) Ben je ook al bezig geweest met gold halen op missies? Zelf nog niet met sp begonnen, eerst andere dingen.


Eergisteren heb ik in Mirror's edge alle misc trophies van de main game gehaald die ik in de tutorial of prologue kon doen. Dat waren blijkbaar de enige levels die ik in het verleden had gespeeld.
Gisteren dan nog chapter 1 en 2 gedaan met alle bags/collectibles.

Blijkbaar is het ook beter om offline te spelen als je met de trials bezig bent omdat tijden die geüpload worden naar de server, later niet beschikbaar zouden zijn als je offline speelt. Zelf zag ik dat mijn tijden van in het verleden er wel gewoon stonden terwijl ik offline ben, maar misschien heeft de update die DLC toevoegde daar nog iets aan veranderd?


Daarnaast ben ik ook nog wat met Crazy Market op de Vita aan het prullen, hier ben je een kassa bediende die alles moet afrekenen/scannen. Was ooit een gratis game die ik gestart was en waar ik nu toch wel spijt van heb dat die in mijn lijst staat :P
Is zo'n typische mobiele free to play game waar een heel kort level spelen je 1 koffie kost en een koffie kost dan 30 minuten om opnieuw te genereren terwijl je maximum 3 koffies kan hebben. Dus mijn vita ligt in de buurt en een paar keer per dag doe ik dan snel 3 levels wat slechts een paar minuten duurt...

Was de levels vanaf het begin opnieuw begonnen omdat ik niet meer wist hoe het allemaal in elkaar zat. Er zijn 60 levels waar je 3 sterren op kan halen en je moet 170 sterren in totaal hebben. Heb onderweg al wat sterren bij gehaald waardoor ik nu op 126 sta maar ik weet nog niet hoe ik die laatste 10 levels gewoon een keer moet uitspelen. Waarschijnlijk door eerst een hoop coins te grinden zodat ik bergen met power-ups kan kopen en mij er dan zo doorheen kan 'cheaten'.

Je kan natuurlijk ook 3 euro betalen om de koffie limiet weg te halen en je kan ook coins kopen met echt geld. De koffie limiet overweeg ik ondertussen wel want ik ben nu 2-3 dagen bezig en heb 90.800 coins (denk dat ik 20-30k had toen ik begon) terwijl een belangrijke upgrade 140.000 is en power-ups 1000-3000 kosten.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2848
@Kolm: thanks. Het is de missie met gevangenen. Ik ga vandaag of morgen gewoon nog eens proberen. Er mag echt niks fout gaan zoals Paveman al zei, precies te werk gaan. Eigenlijk moet die missie gewoon total stealth. Geen resources jatten, en vijanden extracten of verstoppen. Als het dan nog niet lukt zal ik een video bekijken.

Succes met Mirror’s Edge en je nieuwe job. 😛
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2850
Zo herinner ik het me ook, kolm!
Ik ben nog niet bezig met missies op gold zetten. Als het zo uitkomt bij de eerste keer wel, maar was het een beetje zat om met laptop ernaast per missie te bekijken wat er nodig is voor gold (wat ook nog eens niet heel goed registreert helaas). Dus ga dat achteraf doen: bij herspelen staan de benodigde acties voor gold rank er 'gewoon' bij. Gaat heel wat werk in zitten straks... :(
Image
cron