Re: Trophy Leaderboards II

288
NTGSruler wrote:@kolm: super vriendelijk maar KZ2 en KZ3 heb ik niet meer in mijn bezit.. :girl:
How dare you :O

Killzone 2 is 5 euro en kz3 is 7 euro tweedehands bij gm. DLC's kan ik ff zo snel de prijzen niet zien, maar toen ik ze kocht was dat al niet veel, maar was mss sale :think:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

289
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:@kolm: super vriendelijk maar KZ2 en KZ3 heb ik niet meer in mijn bezit.. :girl:
How dare you :O

Killzone 2 is 5 euro en kz3 is 7 euro tweedehands bij gm. DLC's kan ik ff zo snel de prijzen niet zien, maar toen ik ze kocht was dat al niet veel, maar was mss sale :think:
Het staat alvast niet op mijn to do lijstje. De platinum van Killzone 2 halen was al een behoorlijke uitdaging :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

290
NTGSruler wrote:Het staat alvast niet op mijn to do lijstje. De platinum van Killzone 2 halen was al een behoorlijke uitdaging :lol:
De keuze is aan jou, je hebt nog 2 weken ongeveer :p

En ik heb van kz2 enkel de online trophies, de sp ben ik nog niet aan toegekomen, laat staan de platinum :lol:
Killzone 3 staat wel op 100% :saint:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

291
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Het staat alvast niet op mijn to do lijstje. De platinum van Killzone 2 halen was al een behoorlijke uitdaging :lol:
De keuze is aan jou, je hebt nog 2 weken ongeveer :p

En ik heb van kz2 enkel de online trophies, de sp ben ik nog niet aan toegekomen, laat staan de platinum :lol:
Killzone 3 staat wel op 100% :saint:
Succes als je er ooit aan waagt. Op Elite de game uitspelen is geen sinecure. Maar met beetje doorzetten zou het je toch moeten lukken.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

292
NTGSruler wrote:Succes als je er ooit aan waagt. Op Elite de game uitspelen is geen sinecure. Maar met beetje doorzetten zou het je toch moeten lukken.
Socom Special Forces is me ooit gelukt. Maar 2-3u vastgezeten op het laatste gevecht van de game :q: En staat me bij dat je daar ook de volledige missie opnieuw moest doen als je stopte. Hij ging dan niet bij je laatste checkpoint herladen. Gelukkig dat je niet de hele missie moest doen zonder doodgaan, het was echt overleven van checkpoint naar checkpoint en zo blij als je dat volgende checkpoint haalde :O
Dus in principe zal dit ook wel lukken met wat geduld vermoed ik :nerd:

Edit: Ik zie dat jij socom ook hebt, dus... is kz2 erger dan socom of niet?
Image

Re: Trophy Leaderboards II

293
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Succes als je er ooit aan waagt. Op Elite de game uitspelen is geen sinecure. Maar met beetje doorzetten zou het je toch moeten lukken.
Socom Special Forces is me ooit gelukt. Maar 2-3u vastgezeten op het laatste gevecht van de game :q: En staat me bij dat je daar ook de volledige missie opnieuw moest doen als je stopte. Hij ging dan niet bij je laatste checkpoint herladen. Gelukkig dat je niet de hele missie moest doen zonder doodgaan, het was echt overleven van checkpoint naar checkpoint en zo blij als je dat volgende checkpoint haalde :O
Dus in principe zal dit ook wel lukken met wat geduld vermoed ik :nerd:

Edit: Ik zie dat jij socom ook hebt, dus... is kz2 erger dan socom of niet?
Ik vond KZ2 persoonlijk erger. Socom ging relatief vlot buiten 1 missie waarvan ik de naam niet meer weet. De laatste missie was het niet. Het laatste level van KZ2 is gewoon zo zwaar trial and error. Het werkt ook met checkpoints. De weg naar de final boss is verschrikkelijk door de vele vijanden en de drones. Eens binnen heb je van alle vijanden en vooral het eerste stuk is wraakroepend. Weinig cover, open plaats. Ik heb er toch lang op gezeten. Het voordeel is wel: eens je zover geraakt, wil je gewoon niet meer opgeven en het einde unlocken. Ik ben redelijk in shooters maar KZ2 op Elite was een uitdaging voor mij. Dus ja ik vond KZ2 persoonlijk moeilijker dan Socom.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

294
NTGSruler wrote:Ik vond KZ2 persoonlijk erger. Socom ging relatief vlot buiten 1 missie waarvan ik de naam niet meer weet. De laatste missie was het niet. Het laatste level van KZ2 is gewoon zo zwaar trial and error. Het werkt ook met checkpoints. De weg naar de final boss is verschrikkelijk door de vele vijanden en de drones. Eens binnen heb je van alle vijanden en vooral het eerste stuk is wraakroepend. Weinig cover, open plaats. Ik heb er toch lang op gezeten. Het voordeel is wel: eens je zover geraakt, wil je gewoon niet meer opgeven en het einde unlocken. Ik ben redelijk in shooters maar KZ2 op Elite was een uitdaging voor mij. Dus ja ik vond KZ2 persoonlijk moeilijker dan Socom.
Oeps, dat is niet erg hoopgevend :|
Ik zie wel wanneer ik er misschien een keer aan toekom. Op dit moment staat het niet echt hoog op de lijst van volgende games die ik wil spelen :p
Image

Re: Trophy Leaderboards II

295
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Ik vond KZ2 persoonlijk erger. Socom ging relatief vlot buiten 1 missie waarvan ik de naam niet meer weet. De laatste missie was het niet. Het laatste level van KZ2 is gewoon zo zwaar trial and error. Het werkt ook met checkpoints. De weg naar de final boss is verschrikkelijk door de vele vijanden en de drones. Eens binnen heb je van alle vijanden en vooral het eerste stuk is wraakroepend. Weinig cover, open plaats. Ik heb er toch lang op gezeten. Het voordeel is wel: eens je zover geraakt, wil je gewoon niet meer opgeven en het einde unlocken. Ik ben redelijk in shooters maar KZ2 op Elite was een uitdaging voor mij. Dus ja ik vond KZ2 persoonlijk moeilijker dan Socom.
Oeps, dat is niet erg hoopgevend :|
Ik zie wel wanneer ik er misschien een keer aan toekom. Op dit moment staat het niet echt hoog op de lijst van volgende games die ik wil spelen :p
Hehe nochtans is het wel een game dat ik hoger op mijn lijstje plaats van behaalde platinums. Alleen al de afbeelding van de platinum trophy is bijzonder.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

296
Ik zou BP Remastered zeker eens proberen als die in sale staat NTGS. Hele leuke en grave game met best makkelijke trophies, maar heb deze na een periode van een paar jaar pas geplatinumd omdat ik geen PS Eye had en die 8 lobby in dat stadion niet wou lukken. Toen heb ik afgesproken met anderen van het forum wie die ook nog moesten halen. Zou er ook niet de volle pot van €40 aan geven, zelfs de helft niet denk ik. Game is best eentonig maar verveelt niet door mooie omgeving en buiten die twee vervelende trophies een plezante plat. Was toen echt een racer die ik kon smaken zoals MotorStorm.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Trophy Leaderboards II

297
RoyVdW wrote:Ik zou BP Remastered zeker eens proberen als die in sale staat NTGS. Hele leuke en grave game met best makkelijke trophies, maar heb deze na een periode van een paar jaar pas geplatinumd omdat ik geen PS Eye had en die 8 lobby in dat stadion niet wou lukken. Toen heb ik afgesproken met anderen van het forum wie die ook nog moesten halen. Zou er ook niet de volle pot van €40 aan geven, zelfs de helft niet denk ik. Game is best eentonig maar verveelt niet door mooie omgeving en buiten die twee vervelende trophies een plezante plat. Was toen echt een racer die ik kon smaken zoals MotorStorm.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik geloof best dat het een goede game is. Ten tijde van PS2 heb ik de Burnout reeks gespeeld en toen kon het mij niet bekoren. Daarbij heb ik nog Gran Turismo Sport waar ik eigenlijk verder mee wil doen na Saints Row 3.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

298
NTGSruler wrote:Hehe nochtans is het wel een game dat ik hoger op mijn lijstje plaats van behaalde platinums. Alleen al de afbeelding van de platinum trophy is bijzonder.
Oh ja, het is zeker een mooie! Ik concentreer me nu alleen een beetje meer op oudere games met online trophies.
Heb net de laatste DLC van AC Origins uit, was verrassend groot in vergelijking met de andere verhaal DLC!

Er is ondertussen een topic van burnout paradise: Burnout Paradise Remastered
Image

Re: Trophy Leaderboards II

299
In het paasweekend zal ik weer gaan tellen. Dus wil je nog leuke sprongen maken dan wel iemand ver(r)assen, je hebt nog even de tijd om dit voor te bereiden. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

300
Sora_Lizard wrote:In het paasweekend zal ik weer gaan tellen. Dus wil je nog leuke sprongen maken dan wel iemand ver(r)assen, je hebt nog even de tijd om dit voor te bereiden. :D
Goed idee! Al vermoed ik dat de grote sprongen kunnen gebeuren na het Paasweekend!
Image
cron