Re: Pronken met je Platinums

4036
NTGSruler wrote: 25 Nov 2021 22:34 #155 Life is Strange 2
Image
Keihard genoten van deze game. Persoonlijk vond ik deze beter dan de eerste Life is Strange game.

edit: iemand die weet waarom mijn afbeelding niet zichtbaar is? Link met ImgBB. Als je op het wit klikt met je muis zie je dan wel de afbeelding? Nog nooit problemen hiermee gehad?
Dat komt omdat de afbeelding wit is op een transparante achtergrond. Toevallig is de achtergrond van het forum ook (bijna) wit waardoor dat transparante dus wit wordt... Afhankelijk van de hoek waarop ik naar het scherm kijk, zie ik de afbeelding nog net op de witte achtergrond.

Maar met een quote zou je het wel moeten zien want die achtergrond is lichtgrijs.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4037
Precies dat inderdaad (wat ook blijkt uit de quote). Je hoeft in principe geen ImgBB te gebruiken he? Je kunt ook direct de link naar de afbeelding op PSNP hier gebruiken. Heb je misschien wat minder werk van...
@kolm (jij bent hier veel sterker in, dus voordat ik het zelf helemaal ga uitpluizen): is het bij de img code niet mogelijk om een andere achtergrond te kiezen?
Image

Re: Pronken met je Platinums

4038
Op een paar standaard BB codes na moeten we die zelf aanmaken afhankelijk van wat we willen. Ik heb even zitten kijken en blijkbaar zou het dan beter zijn om een algemene background code aan te maken en die dan in combinatie met een img code te gebruiken (nesten). Die background code zou dan ook voor tekst gebruikt kunnen worden.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4040
NTGSruler wrote: 26 Nov 2021 15:05 Bedankt voor de uitleg Kolm (en Paveman). Ja vond het raar gisteren dat ik niets zag. Bij deze dus is het wel degelijk gelukt.

@paveman: dat had ik gisteren ook ineens door dat je gewoon de url van de trophy hier kunt kopiëren :-"
Als je maar lang genoeg blijft doorklikken op de trophy afbeelding zelf, dan kom je op een pagina met alleen de afbeelding en kan je gewoon bovenaan de URL kopiëren. Ben je ook zeker dat je geen verkleinde variant hebt per ongeluk :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

4043
NTGSruler wrote: 28 Nov 2021 08:07 Kijk eens aan. Nachtje door gedaan en dan verdien je een fantastische platinum. Congratz Zenmaster! :party:
Merci! 😁🥴 Heel blij met deze.
Heb deze week nog even gedacht om de PS4 game te doen. Nu ik toch in de zone ben. Maar weet ni of ik het nog aankan, haha. Had misschien beter vanmorgen gespeeld, want zo een nachtje doordoen voel je wel als je geen 20 meer bent. 🤣
Image

Re: Pronken met je Platinums

4044
Echt é! Tis bij mij ook al zéér lang geleden dat ik nog tot s'nachts gegamed heb. Om mij dan s'anderdaags af te vragen: waarom weer? Maar aan de andere kant, als je soms net goed bezig bent met iets, is het moeilijk om te stoppen. Zeker als je het gevoel hebt dat iets moeilijk binnenkort wel zou lukken.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4046
NTGSruler wrote: 21 Nov 2021 19:18 met0t0 => iets waar ik dus recent bij stil stond en hier nog niet heb neergeschreven. Mijn gevoel is dat wanneer ik nu PS3 games speel, die veel uitdagender zijn en kwa trophies "moeilijker" dan hedendaagse games. God of War zijn nu niet de meest makkelijke platinums, al zijn ze nu ook niet zo moeilijk natuurlijk. Je hebt er een beetje doorzettingsvermogen voor nodig, dat wel. Als ik kijk naar mijn games lijst => Infamous 2 platinum (niet zo moeilijk maar ook weer 2 playtroughs nodig), Puppeteer ( aangename game, maar sommige trophies zijn een ramp). Recent de guide gelezen voor Sly Cooper: Thieves in time. Niet moeilijk maar ook weer redelijk wat zaken waar je rekening moet mee houden en veel collectibles.
Allez das mijn gevoel natuurlijk.
Toen waren er denk ik algemeen minder makkelijke platinums, maar ik vind de controls van games doorheen de jaren ook vlotter geworden. Ook technisch zit het doorgaans al stukken beter, waardoor het vlotter lijkt te spelen. Dat is naar mijn gevoel de verklaring zowat, maar het blijft slechts een gevoel natuurlijk :lol:

En proficiat Zenmaster! :cool: