Re: Trophy Leaderboards II

91
met0t0 wrote:Elexus zal nog wel een tijdje boven mij blijven qua platinums, nu nogal weinig tijd. Maar WRC5 zou wel vlot moeten gaan eenmaal ik er verder mee ga :)
Veel succes met WRC5... De Nambucca stage van Australie loopt altijd vast bij laatste checkpoint voor mij... Zou zijn omdat ik hem met de weercombinatie regen en mist heb. Uiteindelijk ben ik voorbij de track geraakt door op te geven, maar daardoor is het onmogelijk om de rally van Australie te winnen voor die trophy. Ik ga nu de WRC trophy nog halen en dan opnieuw proberen met een WRC2 contract waar ik ofwel ander weer heb voor de Nambucca stage, of gewoon een andere stage in de plaats.
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote: Hmm, als je het zo bekijkt, best prijzig :D Maar ja, vroeg of laat komt deze er wel in. Vond de game erg leuk om te spelen :)
Ik ook, maar ik snap niet hoe het komt dat iedereen zomaar die platinum lijkt te halen.
1 personage tot max level krijgen leek mij al een lange grind en dat moet dan 6x?
Er zijn wel trukjes, zo kan je tweede controller laten meelopen en dan met je main char op een hoger niveau spelen dan tweede controller aankan en die main char alles laten doen. Maar die tweede controller krijgt dan evenveel xp. Kan zijn dat ik de exacte details nu even kwijt ben, maar ik weet dat je op een of andere manier het sneller kon laten gaan.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

92
Al met al vond ik het zelfs nog wel meevallen, ik heb beide versies op de PS3 gespeeld en eerlijk gezegd zo nu en dan wel aan opgeven gedacht. Het meest omslachtig vond ik de trophy voor het behalen van een bepaald level zonder ook maar een keer te sterven, Hardcore mode tot level 70! Je hebt ook maar een save file meen ik me te herinneren en daardoor wordt het omslachtig doordat je steeds weer de game stopt om je save file naar een USB stick te zetten. Voor het geval dat. :)
Opnieuw laden vanaf de stick heb ik echter niet hoeven doen. :jip:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

93
Another week, another Trophy Leaderboards II update! Mijn klaagzang van vorige week heeft gelukkig enig effect gesorteerd. Het mindere weer had er natuurlijk absoluut niets mee te maken dat er weer wat meer gegamed is afgelopen week. Helaas betekent dit niet dat er ook heel veel meer te melden is, maar laat me hier even mijn best op doen…

Misschien dat het in ieder geval tijd wordt om een poule op te zetten over hoe lang leden als Rushifel, zenmaster, maar ook maxidomino zomerslaap zullen blijven houden?

Wat viel ons tijdens deze wekelijkse update op?

Overall:
Elexus heeft de focus volledig van haar studie naar het gamen kunnen verleggen en stijgt dan ook een level, waardoor ze gelijk ook een plaatsje stijgt tot boven met0t0. Misschien dat laatstgenoemde hierdoor wakker schrikt, aangezien we dit duo (laat W.O.L.F. het niet horen…) later nog eens tegen zullen komen…

Platinum:
Ondanks de iets mildere temperaturen zal Kolm alsnog het zweet lagen dik op haar voorhoofd hebben gehad, dankzij de kwelling die WRC5 heet. Gelukkig heeft ze zich keer op keer door de game heen kunnen worstelen er om uiteindelijk de mooie platinum mee binnen te halen.

Coolgamer is deze week wél weer echt actief geweest. Het heeft maar liefst 20 minuten van zijn kostbare tijd gekost om de platinum van 1000 Top Rated binnen te halen. Roy zal zeer benieuwd zijn naar wat deze game kost :P. De rest van het forum zal vooral benieuwd zijn naar what the heck deze game nou eigenlijk is :D.

Eindbaas Sanity heeft zich – ondanks de slechte kritieken toen de game uitkwam – uitstekend weten te vermaken met The Order 1886. En wel dusdanig dat hij de platinum trophy binnen gehaald heeft en daarmee op het mooie aantal van 40 uitkomt. Helaas was het niet voldoende om een plekje op de ranglijst te stijgen, maar misschien dat daviduvel zich inmiddels wel wat zorgen begint te maken???

Elexus blijft ook in deze categorie erg actief. Helaas lukt het me niet om een leuke verwijzing te maken vanuit de titel van de betreffende game: Hakuoki: Kyoto Winds (als mensen benieuwd zijn naar what the heck deze game nou eigenlijk is, verwijs ik ze graag naar Elexus haar uitstekende review van de game). Zoals ik afgelopen week al voorspelde stijgt Elexus hiermee een plek op de leaderboard. Of heb ik toen simpelweg alle opties genoemd…? Anyway: de vraag is natuurlijk of dit wél voldoende is om met0t0 kwaad te krijgen en daarmee een ware strijd te ontketenen.

Completion:
Stany is back! Van vakantie dan he… Helaas voor hem betekent dit wel een daling op deze ranglijst. Dividedx profiteert hier dan weer gretig van door zijn plekje in te nemen.

Rarity:
Geen bijzonderheden

Fun fact:
Alleen Elexus is een beetje tegendraads op het platinum front. De andere 3 die een platinum haalden, haalden allemaal een op een mooi rond getal/tiental (140/110/40). Elexus niet, nee… ‘Lexi’ haalt gewoon een nietszeggend, oneven nummer. 27. Pfft!
Alleen mensen die helemaal into ‘priem reciproque magisch vierkanten’ zijn zegt dit iets (yeah, I did my homework…!)!
Image

Re: Trophy Leaderboards II

96
Dat 1000 Top Rated spel was een spel waarbij de platinum heel makkelijk te halen was. Hij is ondertussen weer uit de store gehaald.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

97
minermb wrote:Dat 1000 Top Rated spel was een spel waarbij de platinum heel makkelijk te halen was. Hij is ondertussen weer uit de store gehaald.
1000 Top Rated
All 22 Trophies
June 29th 2017 • Completed in 17 minutes, 24 seconds
Met installeren en opstarten erbij inderdaad 20 minuten! ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

99
Uurgh... Heb ik TWD uit en heb ik plots weer meer dan 2000 unearned trophies... voor ik startte had ik 1994 of 1995. Blijkt dat Rocket League nieuwe DLC heeft en Horizon een update die ook 2 nieuwe trophies toevoegt :p
Ik zag dat ik bij Rocket League ondertussen al een paar DLC packs gemist heb. Ze blijven de game wel goed ondersteunen dus.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

100
Aan de ene kant alleen maar mooi dat ze het blijven ondersteunen natuurlijk, maar van mij hoeft het niet zo... Op een gegeven moment ben ik er wel even klaar mee en dan vind ik het jammer dat er maar trophies bij blijven komen die je stats idd weer negatief beïnvloeden.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

101
Idem... Het doet me een beetje denken aan Sound Shapes. Elke keer dat ik dacht van 'ok, nu komt er geen nieuwe DLC meer blijkbaar, want de laatste is x tijd geleden. Ik kan de game dus wel verwijderen' BAM, nieuwe DLC... :nerd:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

102
paveman wrote:Aan de ene kant alleen maar mooi dat ze het blijven ondersteunen natuurlijk, maar van mij hoeft het niet zo... Op een gegeven moment ben ik er wel even klaar mee en dan vind ik het jammer dat er maar trophies bij blijven komen die je stats idd weer negatief beïnvloeden.
Hier moet ge even uw trophyhunter neigingen aan de kant zetten vind ik. Alleen maar mooi dat ze de game blijven ondersteunen. Ze zullen wel een pak verdienen aan hun microtransactions blijkbaar.

Re: Trophy Leaderboards II

103
Leuke update! :cool:

Ik ben nog altijd niet kwaad genoeg om een ware trophystrijd aan te gaan hoor ;)
Maar goed, ik heb nog wel een paar games klaar staan waarbij de platinum ook makkelijk te halen is, dus die kan ik binnenkort misschien eens doen.

Re: Trophy Leaderboards II

104
Niet overdrijven hé ik koop niet enkel games voor de plat anders had ik Orc Slayer ook al wel gehaald maar die is blijkbaar barslecht :P Ja en 20 minuten het moet serieus blijven ook :D Coolgamer kent de juiste games wel :lol: Lang geleden dat ik er nog eens één gehaald heb eerst GoT uitkijken.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

105
Haha de link Coolgamer - Roy vond ik schitterend! :P

Het wordt tijd dat ik ook eens weer een platinum behaal. Met een beetje meer geluk dan Kolm haal ik binnenkort WRC 5.
Image