Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

151
Sanity penguin wrote:Correctie; enkel nog online friendly season blijft over :D
Ik wil da wel doen, op voorwaarde da matchen effectief uitgespeeld worden xd kun je vnv? Denk om 9u thuis. Anders moet je maar eens psn bericht sturen wnr je kan. Ik ben toch redelijk veel online.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

154
Ik stel de vraag maar eventjes hier. Niet echt boosting request. Doordat DLC missies door de main missies staan in Saint Row 3 heb ik zonder het door te hebben een DLC missie gespeeld. Daar was een trophy aan verbonden. Na die missie kan ik nu niet meer (voorlopig) de missie opnieuw spelen waardoor de trophy dus misbaar is. Iemand die weet als ik alle DLC gespeeld heb, je missies opnieuw kan spelen? Of als je een nieuwe game start dat de DLC missies terug in je telefoon staan?
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

155
NTGSruler wrote:Ik stel de vraag maar eventjes hier. Niet echt boosting request. Doordat DLC missies door de main missies staan in Saint Row 3 heb ik zonder het door te hebben een DLC missie gespeeld. Daar was een trophy aan verbonden. Na die missie kan ik nu niet meer (voorlopig) de missie opnieuw spelen waardoor de trophy dus misbaar is. Iemand die weet als ik alle DLC gespeeld heb, je missies opnieuw kan spelen? Of als je een nieuwe game start dat de DLC missies terug in je telefoon staan?
Volgens de PS3T guides, zouden er enkel missable trophies zijn in de Gangstas in Space DLC, maar in dat subforum staat ook onderstaande thread waar ze eerst zeggen dat de missies niet te herspelen zijn en later iemand zegt dat het door een update wel te herspelen is.

https://www.playstationtrophies.org/for ... eplay.html

In de andere DLC guides staat dat missions replayable zijn.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

156
Kolm wrote: Volgens de PS3T guides, zouden er enkel missable trophies zijn in de Gangstas in Space DLC, maar in dat subforum staat ook onderstaande thread waar ze eerst zeggen dat de missies niet te herspelen zijn en later iemand zegt dat het door een update wel te herspelen is.

https://www.playstationtrophies.org/for ... eplay.html

In de andere DLC guides staat dat missions replayable zijn.
Hoe ik dat versta is dat missies herspeelbaar zijn als je direct na de missies restart doet.
Nu ik ga eerst de dlc uitspelen en dan zien wat er gebeurd. Maar de eerste 2 DLC heb ik volledig uitgespeeld en ik zie nergens een restart optie...
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

157
Heb nog wat meer de guides gelezen en comments. Het lijkt erop dat als je klaar bent met een DLC, de eerste missie opnieuw beschikbaar is om te spelen en je op die manier de hele DLC opnieuw kan spelen. Bij Genki hebben ze het over events, dat zijn volgens mij dingen die je zo vaak je wilt kan herspelen. Al heb ik nu vooral SR4 en SR gat out of hell voor me.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

158
Kolm wrote:Heb nog wat meer de guides gelezen en comments. Het lijkt erop dat als je klaar bent met een DLC, de eerste missie opnieuw beschikbaar is om te spelen en je op die manier de hele DLC opnieuw kan spelen. Bij Genki hebben ze het over events, dat zijn volgens mij dingen die je zo vaak je wilt kan herspelen. Al heb ik nu vooral SR4 en SR gat out of hell voor me.
Heb ondertussen de oplossing gevonden. Je kan nadat je de dlc hebt uitgespeeld gewoon ingame, de dlc opnieuw downloaden waardoor de missies terug herladen zijn. Alle DLC trophies heb ik nu behaald. Nog 3 grindy challenges vervolledigen en platinum en 100% is binnen.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

159
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Heb nog wat meer de guides gelezen en comments. Het lijkt erop dat als je klaar bent met een DLC, de eerste missie opnieuw beschikbaar is om te spelen en je op die manier de hele DLC opnieuw kan spelen. Bij Genki hebben ze het over events, dat zijn volgens mij dingen die je zo vaak je wilt kan herspelen. Al heb ik nu vooral SR4 en SR gat out of hell voor me.
Heb ondertussen de oplossing gevonden. Je kan nadat je de dlc hebt uitgespeeld gewoon ingame, de dlc opnieuw downloaden waardoor de missies terug herladen zijn. Alle DLC trophies heb ik nu behaald. Nog 3 grindy challenges vervolledigen en platinum en 100% is binnen.
Dat ging vlot :cool:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

160
Kolm wrote: Dat ging vlot :cool:
Bedoel je de oplossing of de bijna 100%? :P
Want de oplossing was ik best al paar dagen op zoek naar. Maar wou eerst de main game uit hebben.
Als je de game bedoelt: ik ben er nu toch al meer dan 40u mee bezig. Nog 4 survivals doen voor de laatste challenges en platinum zou moeten verschijnen. Aan de dlc trophies is niets echt moeilijk eigenlijk.

Toch weer bedankt voor het mee denken en zoeken!! :hug:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

161
De bijna 100% :D

40u is ongeveer wat je nodig hebt voor deze game geloof ik. Misschien dat je het naar 30 krijgt als je echt superefficiënt bent ofzo, maar het is gewoon een grote game.

Ik zag ook dat je nu 85% completion hebt, gaat echt veel sneller bij jou, is niet eerlijk :cry:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

163
Tjeefkeuh wrote:Ik vond de laatste 20 uur veel te grindy, en dan had ik al veel challenges afgewerkt tijdens het verhaal.
Klopt. Is ook mijn gevoel. Vooral de survival wat je eigenlijk bewust negeert omdat je volop in het verhaal zit en ik die telefoontjes eerder vervelend vond.

@Kolm: Zonder DLC heb je minimum 30u nodig aangezien er een trophy is om 30u te spelen :P De game is idd best groot al vlieg je wel snel door het verhaal. Heb mij bewust op bepaalde challenges gefocust aangezien sommige redelijk moeilijk te vervolledigen zijn na het uitspelen van de laatste missie.
En ik zag het ook dat ik boven de 85% zit nu. Best wel raar aangezien dit een nieuwe game was dat ik gestart heb. Mijn plan is nu om eerst eens deftig Gran Turismo Sport te gaan spelen. Aangezien die platinum Ultra Rare is met 0.73 % heb je wel eventjes om terug dichterbij te komen. Platinum van GTS is het doel, effectief behalen is een ander ding. Volgende week ben ik gans de week weg met het werk dus gamen kom ik niet aan toe.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

164
NTGSruler wrote: @Kolm: Zonder DLC heb je minimum 30u nodig aangezien er een trophy is om 30u te spelen :P De game is idd best groot al vlieg je wel snel door het verhaal. Heb mij bewust op bepaalde challenges gefocust aangezien sommige redelijk moeilijk te vervolledigen zijn na het uitspelen van de laatste missie.
En ik zag het ook dat ik boven de 85% zit nu. Best wel raar aangezien dit een nieuwe game was dat ik gestart heb. Mijn plan is nu om eerst eens deftig Gran Turismo Sport te gaan spelen. Aangezien die platinum Ultra Rare is met 0.73 % heb je wel eventjes om terug dichterbij te komen. Platinum van GTS is het doel, effectief behalen is een ander ding. Volgende week ben ik gans de week weg met het werk dus gamen kom ik niet aan toe.
Hiervoor hebben ze elastiekjes uitgevonden :q: En soms hoef je zelfs niet eens te bewegen, maar kan je gewoon ergens veilig staan niksen :p


Heeft er iemand hier Dead Rising 2 voor de PS3 en wil die persoon de co-op samen doen?
Niet Dead Rising 2 Off the record, dat is een andere game.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

165
Kolm wrote:Heeft er iemand hier Dead Rising 2 voor de PS3 en wil die persoon de co-op samen doen?
Niet Dead Rising 2 Off the record, dat is een andere game.
Jammer genoeg heb ik die game niet.

Is er iemand die samen de Far Cry 4 co-op trophies zou willen doen? Die zouden niet zo lang duren, op een uurtje zou alles gelukt moeten zijn voor beide spelers :)
cron