Re: Het budgetgaming-topic

949
Geen idee wat er exact met de game aan de hand is... Lijkt overal uitverkocht te zijn. Op bol was hij een tijdje geleden uitverkocht, maar staat er nu voor 80 euro, extern verkocht. Voor de rest ook gekeken hier bij dreamland, mediamarkt en toy champ, maar daar wordt die zelfs niet verkocht.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

950
Mr.Wolf wrote: 05 Oct 2024 19:14 Geen idee wat er exact met de game aan de hand is... Lijkt overal uitverkocht te zijn. Op bol was hij een tijdje geleden uitverkocht, maar staat er nu voor 80 euro, extern verkocht. Voor de rest ook gekeken hier bij dreamland, mediamarkt en toy champ, maar daar wordt die zelfs niet verkocht.
Ik geloof dat er wat reviews naar buiten gekomen zijn die goed waren dus misschien veel late beslissers?

Ik zag overigens dat mijn pre order bij nedgame inclusief steelbook pre order bonus, 64,99 euro was en later de steelbook edition 69,99... geen idee wat ik dan precies ga krijgen. Is beetje vaag maar toen ik bestelde was dat met pre order steelbook de enige die er was.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

951
Kolm wrote: 05 Oct 2024 20:10
Mr.Wolf wrote: 05 Oct 2024 19:14 Geen idee wat er exact met de game aan de hand is... Lijkt overal uitverkocht te zijn. Op bol was hij een tijdje geleden uitverkocht, maar staat er nu voor 80 euro, extern verkocht. Voor de rest ook gekeken hier bij dreamland, mediamarkt en toy champ, maar daar wordt die zelfs niet verkocht.
Ik geloof dat er wat reviews naar buiten gekomen zijn die goed waren dus misschien veel late beslissers?

Ik zag overigens dat mijn pre order bij nedgame inclusief steelbook pre order bonus, 64,99 euro was en later de steelbook edition 69,99... geen idee wat ik dan precies ga krijgen. Is beetje vaag maar toen ik bestelde was dat met pre order steelbook de enige die er was.
Geen idee... De game is al wel een tijdje onbeschikbaar op bol en de reviews zijn nog maar pas uit. En het lijkt me ook niet direct een spel dat door de grote meerderheid gespeeld wordt waardoor het opeens uitverkocht is daar? En op moment van schrijven, is zelfs die 80 euro versie ook uitverkocht op bol... Ik vind het allemaal raar :p
Image