Re: Uncharted 4

122
Maxidomino wrote:De afsluiter is meer dan waardig. Ik heb hem net uit en ben echt emotioneel geraakt. Zeker als je de reeks al sinds het begin volgt is dit een fantastisch einde. Zoveel verwijzingen naar vorige games, niet normaal. Ze hebben echt een laatste Uncharted game gemaakt, met het oog op de fans. Het is sinds The Last of Us geleden dat ik nog zo met mijn mond open naar het einde van een game zat te kijken.
Goed om te horen, ik ben benieuwd :)

Re: Uncharted 4

126
The Wastelander wrote:Ging em normaal niet kopen , maar ben blij dat ik het toch deed.
Zalige game, visueel echt nice gecombineerd met de klassieke gameplay en een top verhaal. Vond deze persoonlijk misschien zelfs de beste game van de 4.
barbaar :eek:

Re: Uncharted 4

127
Gamefreak wrote:
The Wastelander wrote:Ging em normaal niet kopen , maar ben blij dat ik het toch deed.
Zalige game, visueel echt nice gecombineerd met de klassieke gameplay en een top verhaal. Vond deze persoonlijk misschien zelfs de beste game van de 4.
barbaar :eek:
Student + examen in aantocht eh Wellicht ging ik em wel ooit kopen maar niet sorta day one alleszins :p
Image

Re: Uncharted 4

128
The Wastelander wrote:
Gamefreak wrote:
The Wastelander wrote:Ging em normaal niet kopen , maar ben blij dat ik het toch deed.
Zalige game, visueel echt nice gecombineerd met de klassieke gameplay en een top verhaal. Vond deze persoonlijk misschien zelfs de beste game van de 4.
barbaar :eek:
Student + examen in aantocht eh Wellicht ging ik em wel ooit kopen maar niet sorta day one alleszins :p
of je kon hem lenen van een maat ofzo hé Wastelandmans :smug:

Re: Uncharted 4

130
Ligeiro wrote:Ik heb 37 games in de wachtlijst staan, uncharted koop ik wel binnen anderhalf jaar ofzo
Zo gaat het mij ook. Ik voel ook niet zo de noodzaak een game per se bij launch te moeten spelen. Ja, de ervaring zal geweldig zijn. Dat zal het over een half jaar of anderhalf jaar ook nog wel zijn...
Image

Re: Uncharted 4

131
paveman wrote:
Ligeiro wrote:Ik heb 37 games in de wachtlijst staan, uncharted koop ik wel binnen anderhalf jaar ofzo
Zo gaat het mij ook. Ik voel ook niet zo de noodzaak een game per se bij launch te moeten spelen. Ja, de ervaring zal geweldig zijn. Dat zal het over een half jaar of anderhalf jaar ook nog wel zijn...
de kans bestaat dan wel dat je tegen die tijd ongewild al veel van de game hebt gehoord qua verhaal en dat het eventueel minder plezant is, maar ik volg jullie redenering :idea:

Re: Uncharted 4

135
Daarnet de game eindelijk uitgespeeld, table top racing was er nog even onverwacht tussengeglipt. Nu kan ik dit topic ook zonder problemen bekijken :D
Het visuele gedeelte en het verhaal is echt niks op aan te merken. Het is een prachtige afsluiter! Maar soms was het wel erg veel klimmen na elkaar... Meer info: Zie mijn comment bij de review op de blog!

Zie heeft hier nog de CE gekocht? Ik had het gevoel dat Nathan een beetje los stond. De schoen staat wel vast op de ondergrond maar het been dat in de schoen staat zeg maar, dat lijkt wat los te staan waardoor heel Nathan niet echt supervast staat.
Image