Hotline Miami 2

1
Ik zag dat er nog geen topic was voor Hotline Miami, en dat verdiend de game wel, dus hier is het dan De game zou normaal gezien in Q3 uitkomen, maar dat is nog niet gebeurd dus wat denken jullie dat een mogelijke release date is?

UPDATE 09-10-2014 (door minermb): Hij is uitgesteld tot ergens in 2015: http://www.ign.com/articles/2014/10/09/ ... h-til-2015

UPDATE 02-01-2015 (door minermb): Op Ign staat een stukje over hotline miami 2. Er wordt onder andere gezegd dat er een level editor komt en dat er 13! speelbare characters komen. http://www.ign.com/articles/2015/01/02/ ... the-sequel

UPDATE 14-01-2015 (door minermb): Bij ign is Hotline Miami 2 is deze maand ign first, dus er zal wel wat meer nieuws komen. Iemand bij ign heeft geschreven wat hij van (de eerste drie levels van) het spel vond. Ik vind dat hij alleen wat overdrijft. http://www.ign.com/articles/2015/01/14/ ... -ign-first

UPDATE 04-02-2015 (door minermb): De waarschijnlijke releasedatum is 10 maart. http://www.ign.com/articles/2015/02/03/ ... ssage-mean
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Hotline Miami 2

4
minermb wrote:Ik kijk er al naar uit om met wapens te gooien en weer vaak dood te gaan :D

Op woensdag wordt toch de store geupdate? Dus dan zou die toch op woensdag uit komen of heb ik het mis? :think:
ik zou het niet weten... Wel weer klote dat ik binnen 2 weken examens heb en dus nog een maand zal moeten wachten voor ik de game kan kopen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Hotline Miami 2

8
Ik heb al 2 levels gespeeld en vind het nu al veel moeilijker dan hotline Miami :o ik heb alleen dat als ik op continue druk, dat ik tussen de levels die ik gespeeld heb kan kiezen en niet het level dat ik nog moet spelen. Dus ik moet telkens een level opnieuw spelen om weer verder te gaan. Of druk ik telkens op de verkeerde knop :think:
Image

Re: Hotline Miami 2

9
minermb wrote:Ik heb al 2 levels gespeeld en vind het nu al veel moeilijker dan hotline Miami :o ik heb alleen dat als ik op continue druk, dat ik tussen de levels die ik gespeeld heb kan kiezen en niet het level dat ik nog moet spelen. Dus ik moet telkens een level opnieuw spelen om weer verder te gaan. Of druk ik telkens op de verkeerde knop :think:
Je doet het verkeerd denk ik?

@m-power, is inderdaad heel wat moeilijker dan de eerste game, zit momenteel aan chapter 11, de eerste waar ik wat problemen heb.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Hotline Miami 2

10
dividedx11 wrote:
minermb wrote:Ik heb al 2 levels gespeeld en vind het nu al veel moeilijker dan hotline Miami :o ik heb alleen dat als ik op continue druk, dat ik tussen de levels die ik gespeeld heb kan kiezen en niet het level dat ik nog moet spelen. Dus ik moet telkens een level opnieuw spelen om weer verder te gaan. Of druk ik telkens op de verkeerde knop :think:
Je doet het verkeerd denk ik?

@m-power, is inderdaad heel wat moeilijker dan de eerste game, zit momenteel aan chapter 11, de eerste waar ik wat problemen heb.
Nou volgens mij doe ik niets verkeerd, want als ik kan alleen op new game, continue of options drukken. Als ik op new game druk moet ik helemaal opnieuw beginnen en als ik op continue druk kan ik alleen de levels spelen die ik al uitgespeeld heb :think: Ik heb de game al een keer verwijderd en opnieuw gedownload, maar dat heeft niet geholpen :(
Image

Re: Hotline Miami 2

11
minermb wrote:
dividedx11 wrote:
minermb wrote:Ik heb al 2 levels gespeeld en vind het nu al veel moeilijker dan hotline Miami :o ik heb alleen dat als ik op continue druk, dat ik tussen de levels die ik gespeeld heb kan kiezen en niet het level dat ik nog moet spelen. Dus ik moet telkens een level opnieuw spelen om weer verder te gaan. Of druk ik telkens op de verkeerde knop :think:
Je doet het verkeerd denk ik?

@m-power, is inderdaad heel wat moeilijker dan de eerste game, zit momenteel aan chapter 11, de eerste waar ik wat problemen heb.
Nou volgens mij doe ik niets verkeerd, want als ik kan alleen op new game, continue of options drukken. Als ik op new game druk moet ik helemaal opnieuw beginnen en als ik op continue druk kan ik alleen de levels spelen die ik al uitgespeeld heb :think: Ik heb de game al een keer verwijderd en opnieuw gedownload, maar dat heeft niet geholpen :(
Je moet het level volledig uitspelen, dan aan het nieuwe beginnen en dan stoppen, dan zou het wel moeten lukken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Hotline Miami 2

12
Ik zat gewoon verkeerd te kijken
Image
ik zag niet dat als je op continue drukt dat je dan bij acts uitkomt en als je daarop drukt dat je dan kan kiezen tussen de chapters :)

Ik vind hotline Miami 2 echt leuk, vooral door al die verschillende personages. Ik moest wel even wennen aan die speciale mensen, zoals die zebra. Ik ging telkens rollen, terwijl ik eigenlijk iemand wou elimineren, maar nu vind ik hem erg handig.

Ik ben blijkbaar al 1000 keer dood gegaan :saint: naar mijn gevoel ben ik pas een stuk of 200 keer dood gegaan :think:
Image

Re: Hotline Miami 2

13
minermb wrote:Ik zat gewoon verkeerd te kijken
Image
ik zag niet dat als je op continue drukt dat je dan bij acts uitkomt en als je daarop drukt dat je dan kan kiezen tussen de chapters :)

Ik vind hotline Miami 2 echt leuk, vooral door al die verschillende personages. Ik moest wel even wennen aan die speciale mensen, zoals die zebra. Ik ging telkens rollen, terwijl ik eigenlijk iemand wou elimineren, maar nu vind ik hem erg handig.

Ik ben blijkbaar al 1000 keer dood gegaan :saint: naar mijn gevoel ben ik pas een stuk of 200 keer dood gegaan :think:
Ik zit aan level 12 en ben ook al 1000 keer doodgegaan hoor :D

review: http://www.pressxtorevive.com/?p=372
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Hotline Miami 2

14
dividedx11 wrote:
minermb wrote:Ik zat gewoon verkeerd te kijken
Image
ik zag niet dat als je op continue drukt dat je dan bij acts uitkomt en als je daarop drukt dat je dan kan kiezen tussen de chapters :)

Ik vind hotline Miami 2 echt leuk, vooral door al die verschillende personages. Ik moest wel even wennen aan die speciale mensen, zoals die zebra. Ik ging telkens rollen, terwijl ik eigenlijk iemand wou elimineren, maar nu vind ik hem erg handig.

Ik ben blijkbaar al 1000 keer dood gegaan :saint: naar mijn gevoel ben ik pas een stuk of 200 keer dood gegaan :think:
Ik zit aan level 12 en ben ook al 1000 keer doodgegaan hoor :D

review: http://www.pressxtorevive.com/?p=372
Ik had die trophy gekregen in level 11
Image

Ik heb het gisteren even veel gespeeld en ben nu bij level 14 :)

Zou het niet handiger zijn geweest als je pas een review schrijft als je het spel uitgespeeld hebt? Want er kunnen nog dingen gebeuren waardoor je positiever/negatiever op de game neerkijkt.
Image

Re: Hotline Miami 2

15
minermb wrote:
dividedx11 wrote:
minermb wrote:Ik zat gewoon verkeerd te kijken
Image
ik zag niet dat als je op continue drukt dat je dan bij acts uitkomt en als je daarop drukt dat je dan kan kiezen tussen de chapters :)

Ik vind hotline Miami 2 echt leuk, vooral door al die verschillende personages. Ik moest wel even wennen aan die speciale mensen, zoals die zebra. Ik ging telkens rollen, terwijl ik eigenlijk iemand wou elimineren, maar nu vind ik hem erg handig.

Ik ben blijkbaar al 1000 keer dood gegaan :saint: naar mijn gevoel ben ik pas een stuk of 200 keer dood gegaan :think:
Ik zit aan level 12 en ben ook al 1000 keer doodgegaan hoor : D

review: http://www.pressxtorevive.com/?p=372
Ik had die trophy gekregen in level 11
Image

Ik heb het gisteren even veel gespeeld en ben nu bij level 14 : )

Zou het niet handiger zijn geweest als je pas een review schrijft als je het spel uitgespeeld hebt? Want er kunnen nog dingen gebeuren waardoor je positiever/negatiever op de game neerkijkt.
Toen de review werd gepubliceerd zat ik vast op level 15, nu nog steeds btw. Deze middag ga ik proberen de game uit te spelen, maar ik heb op voorhand al even gekeken of er niets spectaculairs meer gebeurde voor de review online kon ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image