Re: Apple van Macbook tot Iphone

78
gamerke1992 wrote:Ik had een 128 Gb SD kaart gekocht voor mijn MacBook Pro en nu ik het erin heb gestoken, zie ik pas dat het kaartje er voor de helft uit blijft steken... ook niet echt praktisch te noemen. Ik had gehoopt dat gewoon altijd te laten zitten.
Ja, dat heb je bij veel laptops.
Wanneer je googled op "macbook SD card" kom je veel SD kaarten tegen in een kleiner formaat die wel precies in je slot passen.

Ander verhaal:
Ik baal er van dat Playstation Now niet beschikbaar is voor OSX...

Re: Apple van Macbook tot Iphone

82
Sanity penguin wrote:
FGras wrote:
dividedx11 wrote:@Fgras serieus? Das wel jammer.
Yeah, ik had t graag eens uitgeprobeerd. Ik denk alleen dat mijn oudere Windows computers het streaming programma niet aan kunnen.
En als je virtueel windows zou draaien op je mac?
Ja, dat kan prima. Maar dan moet ik een deel van mijn opslag afstaan aan windows. Ook moet ik een windows key kopen of aan een illegale versie komen. Dat is mij net wat te veel gedoe voor Playstation Now.

Ik vind t maar vreemd dat ze het sowieso niet ff naar OSX porten. De Mac computers staan er juist om bekend dat ze op zichzelf nauwelijks games kunnen draaien waarbij Playstation Now een perfecte uitkomst zou zijn.

Re: Apple van Macbook tot Iphone

83
FGras wrote:
Sanity penguin wrote:
FGras wrote:
dividedx11 wrote:@Fgras serieus? Das wel jammer.
Yeah, ik had t graag eens uitgeprobeerd. Ik denk alleen dat mijn oudere Windows computers het streaming programma niet aan kunnen.
En als je virtueel windows zou draaien op je mac?
Ja, dat kan prima. Maar dan moet ik een deel van mijn opslag afstaan aan windows. Ook moet ik een windows key kopen of aan een illegale versie komen. Dat is mij net wat te veel gedoe voor Playstation Now.

Ik vind t maar vreemd dat ze het sowieso niet ff naar OSX porten. De Mac computers staan er juist om bekend dat ze op zichzelf nauwelijks games kunnen draaien waarbij Playstation Now een perfecte uitkomst zou zijn.
PlayStation Remote gaat dan wel weer...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

84
dividedx11 wrote:
FGras wrote:
Sanity penguin wrote:
FGras wrote:
dividedx11 wrote:@Fgras serieus? Das wel jammer.
Yeah, ik had t graag eens uitgeprobeerd. Ik denk alleen dat mijn oudere Windows computers het streaming programma niet aan kunnen.
En als je virtueel windows zou draaien op je mac?
Ja, dat kan prima. Maar dan moet ik een deel van mijn opslag afstaan aan windows. Ook moet ik een windows key kopen of aan een illegale versie komen. Dat is mij net wat te veel gedoe voor Playstation Now.

Ik vind t maar vreemd dat ze het sowieso niet ff naar OSX porten. De Mac computers staan er juist om bekend dat ze op zichzelf nauwelijks games kunnen draaien waarbij Playstation Now een perfecte uitkomst zou zijn.
PlayStation Remote gaat dan wel weer...
Dus dan kan je via Playstation remote, Playstation Now opstarten op je Playstation 4 om Playstation games te spelen! :lol:

Re: Apple van Macbook tot Iphone

86
Sanity penguin wrote:Er is denk ik wel een programma voor Mac om windows programma's te draaien zonder virtuele client. Heet 'crossover' of zoiets.
Misschien is dat een optie?
Das een net programmaatje. Zo te zien ondersteund die Playstation Now ook.
Ik zal binnenkort eens de gratis trial installeren.

Re: Apple van Macbook tot Iphone

87
Ik kan mij niet herinneren of ik het al een gevraagd had, maar wat mij enorm stoort bij Mac is het bekijken van foto's. Ik heb geen zin om steeds nieuwe foto's te importeren in de 'Foto's' app. Ik wil ze gewoon rechtstreeks vanuit Finder bekijken zoals bij Windows. Nu kan ik dan wel een foto openen in Finder, maar ik kan niet met de pijltjestoetsen voortbewegen naar andere foto's. Wat gebruiken jullie om foto's te bekijken?
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

88
gamerke1992 wrote:Ik kan mij niet herinneren of ik het al een gevraagd had, maar wat mij enorm stoort bij Mac is het bekijken van foto's. Ik heb geen zin om steeds nieuwe foto's te importeren in de 'Foto's' app. Ik wil ze gewoon rechtstreeks vanuit Finder bekijken zoals bij Windows. Nu kan ik dan wel een foto openen in Finder, maar ik kan niet met de pijltjestoetsen voortbewegen naar andere foto's. Wat gebruiken jullie om foto's te bekijken?
Je kan toch gewoon via voorvertooning je foto's bekijken? Als je op een foto klikt zal hij automatisch daarin openen, en als je meerdere wil bekijken selecteer je ze allemaal en open je ze in datzelfde programma. Je kan ook quick preview doen als je op een foto gaat staan (of andere bestand) en dan op spatie klikt.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

89
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik kan mij niet herinneren of ik het al een gevraagd had, maar wat mij enorm stoort bij Mac is het bekijken van foto's. Ik heb geen zin om steeds nieuwe foto's te importeren in de 'Foto's' app. Ik wil ze gewoon rechtstreeks vanuit Finder bekijken zoals bij Windows. Nu kan ik dan wel een foto openen in Finder, maar ik kan niet met de pijltjestoetsen voortbewegen naar andere foto's. Wat gebruiken jullie om foto's te bekijken?
Je kan toch gewoon via voorvertooning je foto's bekijken? Als je op een foto klikt zal hij automatisch daarin openen, en als je meerdere wil bekijken selecteer je ze allemaal en open je ze in datzelfde programma. Je kan ook quick preview doen als je op een foto gaat staan (of andere bestand) en dan op spatie klikt.
Oh bedankt dat is echt exact wat ik zocht :cool: Was alles maar zo simpel haha :lol:
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

90
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik kan mij niet herinneren of ik het al een gevraagd had, maar wat mij enorm stoort bij Mac is het bekijken van foto's. Ik heb geen zin om steeds nieuwe foto's te importeren in de 'Foto's' app. Ik wil ze gewoon rechtstreeks vanuit Finder bekijken zoals bij Windows. Nu kan ik dan wel een foto openen in Finder, maar ik kan niet met de pijltjestoetsen voortbewegen naar andere foto's. Wat gebruiken jullie om foto's te bekijken?
Je kan toch gewoon via voorvertooning je foto's bekijken? Als je op een foto klikt zal hij automatisch daarin openen, en als je meerdere wil bekijken selecteer je ze allemaal en open je ze in datzelfde programma. Je kan ook quick preview doen als je op een foto gaat staan (of andere bestand) en dan op spatie klikt.
Oh bedankt dat is echt exact wat ik zocht :cool: Was alles maar zo simpel haha
Image
Hehe, graag gedaan :)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron