Op ieder toestel kunnen er natuurlijk verschillende problemen zijn, maar vaak zijn er ook meer algemene bugs aanwezig. Ik twijfel of mijn Moto X (2014) nog updates zou krijgen na deze. Als er dan grote problemen zouden zijn met 6.0 op dat toestel, dan zou ik dus met een groot probleem zitten
Wel een groot voordeel dat de Motorola's op (bijna) pure Android draaien en dat de updates er dus altijd snel zijn.
Re: Het smartphone-topic
92In noodgeval kan je er dan nog altijd een custom rom opzetten. Die draaien vaak heel goed.met0t0 wrote:Op ieder toestel kunnen er natuurlijk verschillende problemen zijn, maar vaak zijn er ook meer algemene bugs aanwezig. Ik twijfel of mijn Moto X (2014) nog updates zou krijgen na deze. Als er dan grote problemen zouden zijn met 6.0 op dat toestel, dan zou ik dus met een groot probleem zitten
Wel een groot voordeel dat de Motorola's op (bijna) pure Android draaien en dat de updates er dus altijd snel zijn.
93Dat is inderdaad voor het hoogste noodgeval, anders blijf ik liever bij de gewone Android. Ach ja, als 'k hem terugzet naar fabrieksinstellingen, zal het wel ongeveer draaien. Meer kunt ge niet doen om het zo goed mogelijk te laten draaien natuurlijkgamerke1992 wrote:In noodgeval kan je er dan nog altijd een custom rom opzetten. Die draaien vaak heel goed.
94Moet daarom geen custom rom zijn hoor.met0t0 wrote:Dat is inderdaad voor het hoogste noodgeval, anders blijf ik liever bij de gewone Android. Ach ja, als 'k hem terugzet naar fabrieksinstellingen, zal het wel ongeveer draaien. Meer kunt ge niet doen om het zo goed mogelijk te laten draaien natuurlijkgamerke1992 wrote:In noodgeval kan je er dan nog altijd een custom rom opzetten. Die draaien vaak heel goed.
Je kan de standaard rom ook gewoon er terug op flashen.
95Ook daar blijf ik liever af als het niet nodig isShAmPi wrote:Moet daarom geen custom rom zijn hoor.
Ik heb beslist om nu gewoon bij Android 5.1 te blijven op dit moment. Ik ga wat afwachten tot er goede reviews zijn van 6.0 op de Moto X 2014, daarna kan ik alsnog updaten.
96Dat is meestal het verstandigste androidforums.com heeft een grote community met voor elk model en merk een eigen apart forum. Dus daar zullen ze wel veel info geven.met0t0 wrote:Ook daar blijf ik liever af als het niet nodig isShAmPi wrote:Moet daarom geen custom rom zijn hoor.
Ik heb beslist om nu gewoon bij Android 5.1 te blijven op dit moment. Ik ga wat afwachten tot er goede reviews zijn van 6.0 op de Moto X 2014, daarna kan ik alsnog updaten.
97Je zit dan ook op 5.1. Veel toestellen zitten vast op 3 of 4 en dan is een custom rom pas echt een serieuze optie.met0t0 wrote:Ook daar blijf ik liever af als het niet nodig isShAmPi wrote:Moet daarom geen custom rom zijn hoor.
98Tja, wat moet je toevoegen aan al deze ervaringen van jullie? Dat mijn eerste GSM stamt uit 1992, ik woonde toentertijd in Duitsland. Het was, of beter gezegd is, een Ericsson GH172. Je kon er mee telefoneren en dat was het. Overigens doet het ding het nog steeds, hoewel echt bellen op G2 wat moeilijker is geworden.
Vervolgens ben ik het merk Ericsson altijd trouw gebleven en via Sony Ericsson bij alleen Sony terechtgekomen. Mijn huidige toestel, een Xperia Z3, bevalt prima en doet m.i. voor geen enkel ander toestel onder. Nooit heeft een van die telefoons mij in de steek gelaten.
Nu is het wel zo dat ik elke twee jaar bij een nieuw abonnement een nieuw toestel neem. Zo had ik dus een mooie verzameling die helaas bij al eens genoemde inbraak verdwenen is, op de GH172 na gelukkig. Die hebben ze over het hoofd gezien of niet begrepen dat zo'n kolos ook een GSM telefoon was.
Slechts een keer ben ik overgestapt naar Samsung, een Wave S8500, die helaas geen echte smartphone bleek te zijn. Die heb ik al snel tussendoor omgeruild voor een Xperia Z. Het is wel een heel mooi toestel met een stevig aluminium frame. Een vriendin van me gebruikt deze nog steeds.
Slechts een keer ben ik overgestapt naar Samsung, een Wave S8500, die helaas geen echte smartphone bleek te zijn. Die heb ik al snel tussendoor omgeruild voor een Xperia Z. Het is wel een heel mooi toestel met een stevig aluminium frame. Een vriendin van me gebruikt deze nog steeds.
99Hehe.
De wave is mijn karnavalgsm
Mijn eersts gsm was smsen ook nog onbekend.
De wave is mijn karnavalgsm
Mijn eersts gsm was smsen ook nog onbekend.
100Ik ben ook met een heel basic gsm begonnen vroeger. Ik weet de naam niet meer. Maar die had slechts een heel klein scherm waar 1 of twee woorden op konden. Je kon er niet mee smsen. En er stak zo een dikke antenne uit.
101Even een vraagje Mijn LG G3 maakt met de router boven altijd zonder problemen verbinding. Maar met de router van telenet beneden maakt hij vaak een foute verbinding. Ik heb dan wel het wifi-icoontje. Maar er staat dan een uitroepteken naast en er komt dan regelmatig de melding dat er geen connectie mogelijk is.
Ik heb de router al eens uitgetrokken en mijn smartphone al eens herstart.
102Fantastisch toestel en leuk gsm-overzichtSora_Lizard wrote:Tja, wat moet je toevoegen aan al deze ervaringen van jullie? Dat mijn eerste GSM stamt uit 1992, ik woonde toentertijd in Duitsland. Het was, of beter gezegd is, een Ericsson GH172. Je kon er mee telefoneren en dat was het. Overigens doet het ding het nog steeds, hoewel echt bellen op G2 wat moeilijker is geworden.
Het lost zichzelf niet op na een tijdje? Ik heb dat ook soms, maar na enkele seconden is het weg. Of als het dan niet weg is, zet ik WiFi even uit en aan en dan werkt het doorgaans terug. Al zal het bij u dus waarschijnlijk wat complexer zijn.gamerke1992 wrote:Even een vraagje Mijn LG G3 maakt met de router boven altijd zonder problemen verbinding. Maar met de router van telenet beneden maakt hij vaak een foute verbinding. Ik heb dan wel het wifi-icoontje. Maar er staat dan een uitroepteken naast en er komt dan regelmatig de melding dat er geen connectie mogelijk is.
103Ik kan het oplossen door soms heel lang te wachten (soms een half uur). En als ik snel internet nodig heb moet ik mijn WiFi uit en aan zetten en dan lukt de connectie wel meestal nadat ik dat 2-3 keer doe.met0t0 wrote:Fantastisch toestel en leuk gsm-overzichtSora_Lizard wrote:Tja, wat moet je toevoegen aan al deze ervaringen van jullie? Dat mijn eerste GSM stamt uit 1992, ik woonde toentertijd in Duitsland. Het was, of beter gezegd is, een Ericsson GH172. Je kon er mee telefoneren en dat was het. Overigens doet het ding het nog steeds, hoewel echt bellen op G2 wat moeilijker is geworden.
Het lost zichzelf niet op na een tijdje? Ik heb dat ook soms, maar na enkele seconden is het weg. Of als het dan niet weg is, zet ik WiFi even uit en aan en dan werkt het doorgaans terug. Al zal het bij u dus waarschijnlijk wat complexer zijn.gamerke1992 wrote:Even een vraagje Mijn LG G3 maakt met de router boven altijd zonder problemen verbinding. Maar met de router van telenet beneden maakt hij vaak een foute verbinding. Ik heb dan wel het wifi-icoontje. Maar er staat dan een uitroepteken naast en er komt dan regelmatig de melding dat er geen connectie mogelijk is.